globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba z paprskových kol na drátěné
 
2.11.2012 v 21:59
Zdarec všem, prohledal sem tohle forum, stejně jako cafe-racer.cz ale nic kloudného sem nenašel.
Máte někdo zkušenosti jak na to popřípadě kde kola koupit či nechat vyrobit?
Nešel sem pouze TUHLE nabídku
ale 75tis Kč za kola mi přijde moc, když za cenu 30tis Kč se dá pořídit sada 4ks 17"x7" na auto i s adaptérem na klasické šrouby,100 drátů každý ráfek,centrální křídlovkou a kdoví s čím ještě.

Díky všem za rady, poznatky, odkazy apod.

Naposledy editováno 02.11.2012 22:08:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

3.11.2012 v 22:25 | Nahoru | #1
assassin> No, jo, jenže ty si strojař a máš ke spoustě věcí přístup. To já moc ne. Hele, to je fuk, jestli to bude letecký dural, nebo jiná slitina hliníku (svařitelná), čistý hliník na to použít nechci, to je bláto. I když náboje na starších motorkách s drátovými koly z nějakého echt kvalitního materiálu nebudou, tomu bych moc nevěřil...
To navařeni prstenců volím z jednoho prostého důvodu - můžu použít původní kotouče (jak vpředu tak i vzadu) a původní rozetu...a navíc tohle bude levnější...

No uvidím, snad to půjde...

Naposledy editováno 03.11.2012 22:32:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

3.11.2012 v 23:34 | Nahoru | #2
2stroke> Assasin ma recht, to vareni je taky podle me maximalni picovina. Jednak obecne bude problem verit tomu svaru mezi jakymsi odlitkem a nejakym valcovanym duralem(kor na prednim kole, ze to nepraskne nekde v kilu po X stovkach/tisicich km). Svarum na hlinikovych slitinach bych se vyhybal, je to jak lepit zvejkackou, spis to zmekne okolo svaru, nez ze by to pomohlo u takovych nesourodych matrosu. Druha vec je presnost a pracnost aby to nejak vypadalo jak u lidi. Osobne vyhledove uvazuju o dratenych kolech na XS, ktery bych udelal do podoby prvni verze GX750 a tam je nesehnatelnej zadni naboj(priruba na kardan a z druhy strany na kotouc - tuhle kombinaci nema zadna jina Yamaha). No a ten naboj pripada v uvahu jedine soustruzit. Vetsina naboju se bez problemu vejde do beznych soustruhu, i bez CNCcka kdyz si s tim pohrajes, tak mas krasnej vyrobek, obrabi se nadherne a ty dve diry na loziska sfouknes jako nic. A i kdyby si soustruznik rek 3ku za to, tak je to furt lepsi, nez to svarovani.

....jo a taky samozrejme budu chtit pozadovat aby mi novy naboje pasovaly na origo kotouce, to prece jen zalezi jak si to nakreslis.

Naposledy editováno 03.11.2012 23:36:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist