zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Teraz sa ide spraviť forma. To bude trvať asi týždeň aj s vytvrdnutím. Potom sa môžu začať robiť kapotáže.
A TAKTO NEJAKO TO NAKONIEC BUDE VYZERAŤ. Pre mňa .
Farebne to bude prispôsobené k motorke. Už sa neviem dočkať.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Asi sa málo kto nájde čo bi to zaplatil a nie ešte s homologizáciou. U nás to na STK ešte nieje také hrozné. Ale napriek tomu to očakávam.
A preto som nešpekuloval s iným svetlom. Bude to pre istotu spravené tak (keď prídu aj k nám tie zlé časy), aby sa to dalo ľahko prehodiť do takmer pôvodného stavu.
Moja predstava je , že sa len zhodí veľká kapotáž a na pôvodné svetlo sa nahodí malá origo kapotáž. Bude to trochu predsadené, myslím že to bi na STK už problém nemal biť. Bude to na fotkách vyzerať ako origo.
Úchyt svetla a budíkov vyrobí Jano v dielni. Takže odhadujem že to bude vedieť dodať tak do 3-4 týždňov, komplet. Samozrejme bez lakovania ( kapotáže dodáva prevažne v základe, pripravené na lakovanie ).
Sám som zvedavý ako to celé dopadne, moje moto je prototyp. Ak to bude dobré, bude to chcieť aj jeden môj známi. A dúfam že nezostane len pri ňom.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 03.03.2017 12:01:40
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jistě to bude potřebovat padáky dopředu a dozadu asi nosiče, které by fungovaly jako padáky. Vzadu je dost široká u spolujezdce, dělají to ty schránky na bocích. Odpružení je dost měkké, progresivní pružiny budou nejspíš časem nutnost.
Proti L-ku to má plexi i když decentní a to je to co by mi na ní vyhovovalo, lepší ochrana...
Pokud bude někde testovačka, pojedu se svézt.
Asi jsem se zamiloval
Technolog slévač nejsem, ale jelikož to jádro musí nějak dostat ven, tak musí být asi normálně z nějaké pískové směsi. Nebo prostě z něčeho, co jde vytryskat pryč. Celkem by mě ten postup výroby taky zajímal.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Chlapi čo to vytvorili sa venujú úpravám motoriek na rally. Tak si myslím, že čo sa týka odolnosti to bude asi v poho.
A moja objednávka znela, aby to niečo vydržalo, veď na tom bude jazdiť hlavne moja baba. Zo skúseností z predošlých moto viem, že to bude hádzať o zem.
Na exponovaných miestach ja to spevnené, pri najhoršom laminát sa dá celkom dobre opravovať. Samotná kapotáž váži 0,645 kg a origo štítok okolo svetla
mal 0,370 kg. No až čas ukáže, budem referovať.
Naposledy editováno 18.03.2017 08:09:48
Palomoto píše: sisobmw> vypadá to moc dobře by mě zajímala i životnost´ Třeba já odkládám CRFku celkem pravidelně a ne vždy pomalu
Většinu rán schytávají řidítka, tak si myslím, že pokud motorka nepoletí přes "střechu" nebo s ní řidič nebude kácet stromy a lámat větve, tak by to mohlo vydržet. Plast by byl určitě pružnější, ale tohle bude zase pevnější a snáz opravitelné.1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Super. Měl jsem to stejně. Také jsem odřezával plast.
Za sebe nemůžu říct, jel jsem za chladného počasí a jen kousek. Ale myslím si, že se ten výfuk nemůže tak zahřát, že by začal tavit plast blinkru.
Myslím, že kdyby plyny směřovaly na něj, tak jo.
Pak dej vědět jestli si poznal nějaký rozdíl průběhu výkonu na sériové motorce.
Naposledy editováno 22.03.2017 16:15:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |