globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2017 v 18:08 | Nahoru | #2041
Tak, je tu koniec víkendu a máme tu ďalšie foto.
Kopito na hrubo je hotové. Teraz ho treba doladiť na jemno a uvidíme ako to nakoniec bude celé vyzerať. Už sa neviem dočkať.














Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2017 v 18:55 | Nahoru | #2042
vypada to povedeně

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2017 v 20:21 | Nahoru | #2043
Tak kopito je hotové. Vylaďujú sa len malé drobnosti. Tvar, výška, šírka sú už konečné.
Teraz sa ide spraviť forma. To bude trvať asi týždeň aj s vytvrdnutím. Potom sa môžu začať robiť kapotáže.
A TAKTO NEJAKO TO NAKONIEC BUDE VYZERAŤ. Pre mňa .








































Farebne to bude prispôsobené k motorke. Už sa neviem dočkať.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2017 v 20:28 | Nahoru | #2044
Super, mas to nejak poresene ohledne homologizace?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2017 v 20:45 | Nahoru | #2045
Kome - "Pre boha", samozrejme že nie. To by stálo ako sa hovorí u vás "ranec". Už takto, to bude stáť dosť peňazí.
Asi sa málo kto nájde čo bi to zaplatil a nie ešte s homologizáciou. U nás to na STK ešte nieje také hrozné. Ale napriek tomu to očakávam.
A preto som nešpekuloval s iným svetlom. Bude to pre istotu spravené tak (keď prídu aj k nám tie zlé časy), aby sa to dalo ľahko prehodiť do takmer pôvodného stavu.
Moja predstava je , že sa len zhodí veľká kapotáž a na pôvodné svetlo sa nahodí malá origo kapotáž. Bude to trochu predsadené, myslím že to bi na STK už problém nemal biť. Bude to na fotkách vyzerať ako origo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2017 v 22:25 | Nahoru | #2046
sisobmw>Tak to idealni, když to pujde takhle snadno shodit a placnout tam jen ten origo stitek. Snad se toho co tu mame my u vas nedockate.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2017 v 20:57 | Nahoru | #2047
sisobmw> Určitě by nebylo od věci udělat zrovna více kusů. Ať už pro sebe jako náhradní díl pro případ rozbití a nebo pro případné zájemce o podobnou úpravu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2017 v 19:38 | Nahoru | #2048
Martic- Keď bude hotová forma, takú kapotáž ti vie Jano vyrobiť do týždňa. Ten hlavný držiak z duralu nám vyrábal chlapík na zákazku, trvalo mu to asi 2 týždne a nebolo to vôbec lacné, keď to bol len jeden kus.
Úchyt svetla a budíkov vyrobí Jano v dielni. Takže odhadujem že to bude vedieť dodať tak do 3-4 týždňov, komplet. Samozrejme bez lakovania ( kapotáže dodáva prevažne v základe, pripravené na lakovanie ).
Sám som zvedavý ako to celé dopadne, moje moto je prototyp. Ak to bude dobré, bude to chcieť aj jeden môj známi. A dúfam že nezostane len pri ňom.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2017 v 11:28 | Nahoru | #2049
je tu nějaký technolog? Zajímá mě jak lejou kyvku na crf, z čeho je jádro pod těma gumovýma špuntama a jak ho dostanou ven. Dík.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.2.2017 v 07:51 | Nahoru | #2050
Tak kopito je na kompletku . Čo na to hovoríte? Ja si myslím, že sa im to podarilo.
Teraz sa vyrába forma a potom to už bude mať dúfam rýchli spád. Projekt má totižto sklz, podla plánu 1 týždeň.
Tak a takto to bude vyzerať.














1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.3.2017 v 11:00 | Nahoru | #2051
Tak tohle je opravdu pěkné,....










Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.3.2017 v 12:00 | Nahoru | #2052
Jo, taky jsem na ní dnes dopoledne koukal, vypadá dobře, co se mi na ní líbí, kromě disajnu, je to, že oproti obyč CRFL-ku, má otáčkoměr a spínač varovných blinkrů, a ty blinkry jsou decentnější

Naposledy editováno 03.03.2017 12:01:40

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2017 v 19:18 | Nahoru | #2053
Tak forma je hotová, vyšla na výbornú.
Do nedele, bi mala byť prvá kapotáž odliata.















Potom lakovačka, nejaký polep a je to. HURÁÁÁÁ .

Naposledy editováno 08.03.2017 19:24:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2017 v 21:35 | Nahoru | #2054
Rischwon> Je to paráda.
Jistě to bude potřebovat padáky dopředu a dozadu asi nosiče, které by fungovaly jako padáky. Vzadu je dost široká u spolujezdce, dělají to ty schránky na bocích. Odpružení je dost měkké, progresivní pružiny budou nejspíš časem nutnost.
Proti L-ku to má plexi i když decentní a to je to co by mi na ní vyhovovalo, lepší ochrana...
Pokud bude někde testovačka, pojedu se svézt.
Asi jsem se zamiloval

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2017 v 21:45 | Nahoru | #2055
J5OSHA> Myslím že na to padáky zas až tak moc nepotřebuješ, tyhle plasty hodně pruží, takže pokud s tím neflákneš na hranu šutru, tak neprasknou, maximálně to odřeš...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2017 v 21:48 | Nahoru | #2056
Jinak ale vypadá fakt parádně, jen ta cena by mohla být tak o 20% nižší...

Naposledy editováno 08.03.2017 21:49:10

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2017 v 22:02 | Nahoru | #2057
Tak tak, ta cena

A ještě ty blástry jsou děs

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2017 v 22:31 | Nahoru | #2058
Blástry vyměníš nebo polepíš, i když naživo mi nepříšly tak strašné, ale jsou docela zvláštně uchycené, na Motosalonu jsem to zkoumal

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.3.2017 v 22:39 | Nahoru | #2059
Škoda, že do toho v Hondě nedali silnější motor, to je asi největší chyba.... Ta mašina si o to přímo říká, stačilo by něco kolem těch 30 kw, aby na to stačila nižší třída řidičáku - to by hned bylo jiný kafe, o 1 kw víc na výkonu a o 6 desetin vyšší krouťák, oproti původnímu CRF-L, to moc nevytrhne...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.3.2017 v 21:47 | Nahoru | #2060
[quote=bledemon]je tu nějaký technolog? Zajímá mě jak lejou kyvku na crf, z čeho je jádro pod těma gumovýma špuntama a jak ho dostanou ven. Dík.
Technolog slévač nejsem, ale jelikož to jádro musí nějak dostat ven, tak musí být asi normálně z nějaké pískové směsi. Nebo prostě z něčeho, co jde vytryskat pryč. Celkem by mě ten postup výroby taky zajímal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.3.2017 v 21:48 | Nahoru | #2061
sisobmw> Pěkné. Jsem zvědav na finální vzhled s lakem a polepy.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.3.2017 v 19:24 | Nahoru | #2062
Tak a pokračuje sa. Forma vyšla skvelo a prvá kapotáž je úspešne hotová.









1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.3.2017 v 19:36 | Nahoru | #2063
Už sa finišuje. Všetky úpravy týkajúce sa kapotáže sú hotové, Ešte tomu treba nástrek a polepy. Dúfam že do konca mesiaca to bude hotové.





























2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.3.2017 v 19:57 | Nahoru | #2064
sisobmw> vypadá to moc dobře by mě zajímala i životnost´ Třeba já odkládám CRFku celkem pravidelně a ne vždy pomalu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.3.2017 v 08:08 | Nahoru | #2065
Palomoto: by mě zajímala i životnost´ Třeba já odkládám CRFku celkem pravidelně a ne vždy pomalu.
Chlapi čo to vytvorili sa venujú úpravám motoriek na rally. Tak si myslím, že čo sa týka odolnosti to bude asi v poho.
A moja objednávka znela, aby to niečo vydržalo, veď na tom bude jazdiť hlavne moja baba. Zo skúseností z predošlých moto viem, že to bude hádzať o zem.
Na exponovaných miestach ja to spevnené, pri najhoršom laminát sa dá celkom dobre opravovať. Samotná kapotáž váži 0,645 kg a origo štítok okolo svetla
mal 0,370 kg. No až čas ukáže, budem referovať.

Naposledy editováno 18.03.2017 08:09:48

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2017 v 21:35 | Nahoru | #2066

Palomoto píše: sisobmw> vypadá to moc dobře by mě zajímala i životnost´ Třeba já odkládám CRFku celkem pravidelně a ne vždy pomalu

Většinu rán schytávají řidítka, tak si myslím, že pokud motorka nepoletí přes "střechu" nebo s ní řidič nebude kácet stromy a lámat větve, tak by to mohlo vydržet. Plast by byl určitě pružnější, ale tohle bude zase pevnější a snáz opravitelné.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2017 v 15:12 | Nahoru | #2067
Tak laďáček je už na svym místě Musel se trochu oříznout podsedlový plast u úchytu koncovky, jinak cajk



































1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2017 v 10:44 | Nahoru | #2068
SuperSic58> Vypadá to dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2017 v 13:30 | Nahoru | #2069
MartyR> dík Jen mam trochu obavy o ten blinkr, je docela blízko... No uvidíme

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2017 v 16:14 | Nahoru | #2070
SuperSic58>
Super. Měl jsem to stejně. Také jsem odřezával plast.
Za sebe nemůžu říct, jel jsem za chladného počasí a jen kousek. Ale myslím si, že se ten výfuk nemůže tak zahřát, že by začal tavit plast blinkru.
Myslím, že kdyby plyny směřovaly na něj, tak jo.

Pak dej vědět jestli si poznal nějaký rozdíl průběhu výkonu na sériové motorce.







Naposledy editováno 22.03.2017 16:15:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist