globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2013 v 09:46 | Nahoru | #631
druhá strana







Naposledy editováno 28.04.2013 09:46:58

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2013 v 09:48 | Nahoru | #632
A ještě foto z vyjížďky





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2013 v 15:33 | Nahoru | #633
pěkné hoši, pěkné

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2013 v 18:50 | Nahoru | #634
další laďáček

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2013 v 18:55 | Nahoru | #635
co to má bejt ten konec?? ale pěkný on board záběry

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2013 v 10:39 | Nahoru | #636
Tak včera mi konečně po dvaceti dnech dorazil z Bangkoku zadní nosič zavazadel, tak pokud bude čas, ho zítra, případně o víkendu namontuju (nakonec mne vyšel komplet na 2350,- Kč)... Ještě musím vykoumat, jak na něj případně uchytit plotnu na kufr, ale to už se nějak vymyslí...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2013 v 10:43 | Nahoru | #637
Ještě to chce nějaké blastry, asi vyberu něco z tohoto: UFO-PLAST

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 10:29 | Nahoru | #638
Škoda, že tam nemaj uvedeno na jaký je to řidítka, jesli 22 nebo 28,6 fatbar, a jaký maj průměry ty válečky do konců řidítek. Objednávali sme si domu dvoje rozdílný celo alu bastery do řidítek Protaper a u obou sme museli nechat u soustružníka stočit ty válečky, byly snad do lešenářskejch trubek nebo co

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 15:45 | Nahoru | #639
Já sem zas pořídil ten otáčkoměr, super věcička A je tam na to snad už připravený místo, paráda





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 15:49 | Nahoru | #640
Připojení ke kabelu ke svíčce





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 15:57 | Nahoru | #641

SuperSic58 píše: Já sem zas pořídil ten otáčkoměr, super věcička A je tam na to snad už připravený místo, paráda






Ten otáčkoměr vypadá dobře. Kde ho mají?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 16:38 | Nahoru | #642
prackarr> uz jsem to sem daval, ale maji ho zde

http://shop.razzo.cz...onnection-hourmeter/

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 19:04 | Nahoru | #643
Jj mam ho z Razza

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 20:13 | Nahoru | #644
Já bych měl hlavně zájem o ten nosič. Nebude ho někdo kupovat,že bychom se svezli spolu a vzali dva?
A bral bych i menší rozetu,(cca 37 zubů)nebo větší pastorek.
Ty ses v té motorce Hrabal "Supersic",nevíš,jestli je tam místo pro větší pastorek? A kolik je origo?

Naposledy editováno 01.05.2013 20:14:34

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 21:14 | Nahoru | #645
Jsou tam origo rozety 14/40. Takhle z hlavy ti neřeknu, zda je tam místo na větší pastorek, ale stačí sundat ten plastovej kryt, je na 2 šroubech a hned to uvidíš.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 21:19 | Nahoru | #646

SuperSic58 píše: Jsou tam origo rozety 14/40. Takhle z hlavy ti neřeknu, zda je tam místo na větší pastorek, ale stačí sundat ten plastovej kryt, je na 2 šroubech a hned to uvidíš.


Já vím,ale je mi to líno...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 21:40 | Nahoru | #647
To je půlminuta a máš to dole. Ale tak jako tak mi ten převod přijde tak akorát, spíš delší, už bych ho nezrychloval. Do terénu spíš naopak zkrátit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2013 v 21:44 | Nahoru | #648

SuperSic58 píše: To je půlminuta a máš to dole. Ale tak jako tak mi ten převod přijde tak akorát, spíš delší, už bych ho nezrychloval. Do terénu spíš naopak zkrátit..


Jezdí na tom moje dcera,ta má 50 kg ve zmoklým vaťáku a chceme s tím jezdit dálkové trasy,takže do rychla jistě.
Dneska jsme jezdili,já na freewindu a ona na té CRF.Pak jsme si to vyměnili. Pro mně by ten převod o.k. byl,pro ni ale může být delší. Rozhodně to změním.
Jistěže se na to mrknu,ale vzhledem k tomu,že jsi tu motorku prolézal křížem krážem,šel jsem cestou menšího odporu a zeptal jsem se tebe.
A co ten nosič? Neuvažuješ o něm?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2013 v 11:40 | Nahoru | #649
Tak nosič včera přidělán, rovnou jsem na něj dal ještě monolock plotnu, co se mi válela nevyužitá v garáži, pak jsem to byl projet asi 20 km po polňačkách a drží to dobře, ani nekmitají řidítka, když je tam ten topcase (což mi u jiných mašin dělá) - spokojenost



















Naposledy editováno 02.05.2013 11:41:05

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2013 v 11:49 | Nahoru | #650
Jen jsem musel drobet přihnout asi o 3 mm dopředu zadní úchyty, holt Thajsko, nesedělo to úplně přesně na díry - neměl jsem svěrák, tak jsem na ně parkrát decentně klepl gumovou palicí, dokud to nesedělo...

SuperSic58> Ten otáčkoměr vypadá dobře, sice už jsem si tak nějak zvykl, že tam není, ale asi ho časem taky pořídím, se mi na tom líbí

Teď mne ještě čeká montáž zásuvky, dám ji asi na někam na řidítka, už ji mám objednanou, v sobotu si ji musím vyzvednout - sice má CRF-Lko jen 6Ah baterku, ale na dobití navigace, či mobilu, to bude v pohodě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2013 v 14:49 | Nahoru | #651
prackarr> O nosiči zatím neuvažuji, i když vypadá moc dobře s tim topcasem, už takhle mam ale napjatej rozpočet A to mam ještě objednaný kalhoty a bundu na moto za 8 papírů. Další věc na moto, co budu řešit, bude výfuk, řidítka, bastry a možná Gipro ukazatel kvaltu, ale to až příští sezónu...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2013 v 19:51 | Nahoru | #652

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2013 v 18:10 | Nahoru | #653
To je krabice

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2013 v 09:43 | Nahoru | #654
Vypadá bytelně, ale disajnově mi na to moc nesedí

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2013 v 21:17 | Nahoru | #655
Zdravim kolegove,
rad bych se s vami poradil, velmi vazne uvazuji nad porizenim CRFka, mel bych ho hlavne na dojizdeni do prace, tzn. rozbite asfaltky, obcas nejaky obrubnik, schudek a tak, terenem spis jenom jako zkratku po ceste, Jde mi o to jak jsou na toto pouzitelne enduro pneu, abych na tom moc neklouzal, kolegove me zrazovali, ze cestovni endura vsichni prezouvali na hladky, ale zase ja na tom zadnej extra kalup nepojedu. Nebo bude rozumnejsi pockat na M verzi. A jeste nebudu na tom v kros helme s brylemi trpet? jazdite na tom v klasicke integralce?
diky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2013 v 10:52 | Nahoru | #656
avatour> Ty gumy nejsou úplně hardenduro, takže si myslím, že s nimi nebudeš mít problém, za sucha drží na silnici na špunty hodně slušně a i za mokra, když člověk neblázní, tak taky
nemají problém...
Jinak jezdím na ní, jak v klasické integrálce, tak i v krosové integrálce (ale s plexištítem) a pohoda...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2013 v 22:10 | Nahoru | #657
Gumy jsou na asfaltu cajk, na to, že jsou špuntový a nějaký no name výrobce. Ale dá se jet i zostra, náklony paráda Spíš v terénu jsou nic moc

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2013 v 08:43 | Nahoru | #658
Diky za vase postrehy, jeste se ji ted chystam zkusebne osedlat a pak jiz snad budu mit jasno.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2013 v 09:02 | Nahoru | #659
Tady to žije jak v márnici
Někdy si řikám, proč sem si tu motorku kupoval, od začátku roku jsem napočítal snad jen 3 fakt pěkný dny na projížďku Ve čtvrtek bylo sice hezky, ale hroznej nárazovej vichr, skoro se ani nedalo jet, jak to se mnou cloumalo, víc jak 80 nešlo jet, jinak by mi to utrhlo palici snad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2013 v 11:36 | Nahoru | #660
SuperSic58> přesně jak říkáš, nárazovej vítr že sem měl co dělat abych nejezdil v protisměru a já si říkal, jak vy endůrysti to máte lepší že zajedete na pole kde si jedete 50 a pohoda a ono nakonec vůbec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist