globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.1.2024 v 08:35 | Nahoru | #8101

TOMCBF600S píše:
MITAS EF-07 po třech tisících kilometrech! Tak 70% terén 30% silnice.
Máte někdo zkušenost s gumou s podobnou trakcí ale lepším najezdem?


Mitas C-02

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.1.2024 v 09:46 | Nahoru | #8102
Mitas, pokud vím, už výrobu moto pneu ukončil. Co teď seženeš, jsou v nejlepším případě zbylé zásoby ze skladů, v horším lisovaná tma z Indie, odkud teď Mitas moto gumy pod svoji značkou dováží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.1.2024 v 16:40 | Nahoru | #8103
Palomoto>

Zkus x grip a jejich Jacka. Dělá se ve 120 i ve 140. Jezdil jsem na wr 2 roky 140 rozměr. Teď poprvé bude zkouška 120. Přece jen ji asi o 1 realný cm užší pneu bude slušet víc. Odpor, námaha motoru atd. Plus zařiznutí do země . No, uvidime.

Každodaně zvol jen směs pro své učely. Medium, medium + ( je měkčí) bych ti doporučil já. Soft už bude lepidlovatější pro jiné učely.

Ta guma najede o něco málo víc těch funkčních km. Má o něco vyšší vzorek. Bude záležet kudy, tlak atd. A taky mi pocitově přijde, že od "půlky" mizí o dost méně než jiné.

Jezdim x grip i na jiných, těžších moto. Nemám důvod je měnit. Už ty pneu znám a jsou pro mě dobře čitelné.

Bonus... mám hodně rád i jejich předek Hulky boy. Je to celkem balónek. A díky tomu dostávám ochranu ráfku a další tlumící hmotu navíc .

Rozměry v TP pro mě nezájem. Holt rebel...asi radši budu mít pro sebe dobře nastavený stroj (pneu jsou jeho součastí, kort teď) než legislativně

Naposledy editováno 30.01.2024 16:46:12

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.1.2024 v 20:35 | Nahoru | #8104
Zdar borci, zkoušel už někdo jestli pasuje vzducháč z 250l do 300l? Případně dá se koupit někde za rozumnou cenu nějaká druhovýroba do 300l?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.1.2024 v 22:51 | Nahoru | #8105
Fridex_01> Podle fotek nejsou stejné. I druhovýrobci, jako KN, nabízejí pro 300L jiný model filtru než pro 250L.

Co jsem hledal, tak na 300L se nabízí:
Papírový filtr - pouze origo Honda 17220-K1T-E10, asi za 500Kč, nenašel jsem žádnou druhovýrobu.
Bavlňený čistitelný - KN nebo jeho napodobeniny. (asi za 2 litry)
Molitanový pratelný - TwinAir také zhruba za dvojku s dopravou.

Honda v servisní příručce doporučuje výměnu každých 20 tisíc km. Zřejmě počítají s jízdou výhradně po čistém asfaltu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2024 v 06:30 | Nahoru | #8106
Fridex_01> Ano, zkoušel jsem od kamaráda co má 250L a nepasuje, je jiný.

Koupil jsem od TwinAir pratelný i s klecí (1000kč) na mototechnika.cz. Vypral jsem ho za loňský rok myslím už 6x a furt vypadá jako nový. K tomu jsem rovnou pro sichr vzal jeden navíc (bez klece stojí jen 239kč) mototechnika.cz .
Za mě můžu TwinAir jen doporučit.

A co se tyče vyměny filtru po 20kkm.. v offu naprosto nemyslitelné.

Naposledy editováno 31.01.2024 06:32:02

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2024 v 09:58 | Nahoru | #8107

Fridex_01 píše: Zdar borci, zkoušel už někdo jestli pasuje vzducháč z 250l do 300l? Případně dá se koupit někde za rozumnou cenu nějaká druhovýroba do 300l?


Našel jsem papírák třeba tady:
https://www.wemoto.c...y-filtr-oem-original

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2024 v 16:24 | Nahoru | #8108
Já beru na ALIEXPRESS měním každý rok a 15 dní doručení 14Eur

https://vi.aliexpres...=a2g0o.home.search.0

Naposledy editováno 31.01.2024 16:25:26

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 07:57 | Nahoru | #8109
cong156> Díky za radu Asi do nich půjdu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 09:04 | Nahoru | #8110
Jezdí někdo Metzeler MC360 MidSoft?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 14:00 | Nahoru | #8111
Na stránkách výrobce Metzeler je napsané, že všechny MC 360 jsou Street Legal.
Tak mi to nedalo a napsal jsem do AZ-pneu ohledně te Metzeler MC 360 Mid Soft 120/80-18 62R TT (zde) zda je homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích i tu v ČR a odpověděli mi že ANO, je možno s ní legálně jezdit po cestě.

Naposledy editováno 01.02.2024 15:59:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 15:51 | Nahoru | #8112
Slávek-TDM> Právě je mám objednané na předek i zadek. Origo pneu dojezdím přes léto na tvrdu, ale do terénu jsem dlouho hledal a tyto jsou podle mě nejvíc terén a homologovaný ...z toho co se dá na trhu sehnat. Hodně v těchto rozměrech jsou jen dualsport pneu.

Naposledy editováno 01.02.2024 15:55:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 15:58 | Nahoru | #8113
HaroldENG> Na zadek OK tam vše sedí, ale na předek je nižší rychlostní index, takže nebude dle TP.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 16:51 | Nahoru | #8114

Borneley píše: HaroldENG> Na zadek OK tam vše sedí, ale na předek je nižší rychlostní index, takže nebude dle TP.


Nižší rychlostní index nevadí (mimochodem je u MC360 stejný pro přední i zadní gumu - R), nalepíš si samolepku do zornýho pole. Což teda u CRF bude dost trabl - leda na nádrž

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 17:00 | Nahoru | #8115
Jinak tady píšou, že rychlostní index je M:
https://www.rockway....zeler-mc360-midsoft/

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 17:20 | Nahoru | #8116
Slávek-TDM> To si právě nemyslím, že nižší rychlostní index nebude vadit.. to by musela být určená jako zimní pneu (M+S) ne?. aby mohl být podkročen rychlostní index. Homo. na CRF je "P" a ta přední má jen "M".

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2024 v 18:35 | Nahoru | #8117
Rychlost je jak někdo psal výše, dáš nálepku a ok.
Ale na ROCKWAY píšou že homologace je pro 140 a u jiných rozměrů nic napíšou

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2024 v 08:26 | Nahoru | #8118
No, tak jsem si je objednal v Rockway a paní mi před chvílí volala, že zadní MC360 v rozměru 120/80-18 je problém, že u dodavatele svítí termín dodání říjen 2024 Takže jsem to stornoval a hledám dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2024 v 10:04 | Nahoru | #8119

Slávek-TDM píše: No, tak jsem si je objednal v Rockway a paní mi před chvílí volala, že zadní MC360 v rozměru 120/80-18 je problém, že u dodavatele svítí termín dodání říjen 2024 Takže jsem to stornoval a hledám dál


Zkus se poptat tady https://www.az-pneu...0-80-18-tt-r-id97592 jestli skladem na "centrálním skladu" znamená, že tu gumu mají oni, nebo jestli to jako obvykle znamená že by tu gumu měl mít skladem dodavatel a aktuální dostupnost zjistí až si to někdo objedná. Vzhledem k tomu "Expedujeme do 5 dnů." odhaduji, že to objednávají od dodavatele v zahraničí.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2024 v 11:20 | Nahoru | #8120
Deadman> Az-pneu má sklad v Opavě, takže pokud tam není napsáno skladem v Opavě, tak to je u dodavatele kdo ví kde.

Mám to k nim asi 30 metrů

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2024 v 12:33 | Nahoru | #8121
Ještě zkoumám Technical Databook Metzeleru a v něm se objevuje jedna zajímavá zkratka MST = Multi Service Tyre. Našel jsem víc možných vysvětlení co vlastně znamená...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2024 v 15:25 | Nahoru | #8122

Slávek-TDM píše: No, tak jsem si je objednal v Rockway a paní mi před chvílí volala, že zadní MC360 v rozměru 120/80-18 je problém, že u dodavatele svítí termín dodání říjen 2024 Takže jsem to stornoval a hledám dál



Přesně tak, je nedostupná a ještě před cca dvěma týdny nebyl termín, kdy by mohla být. Nakonec se mi podařilo přes jednoho obchodníka sehnat asi jednu z posledních v Německu od Pirelli (prý Metzeler pod ně spadá).

Naposledy editováno 02.02.2024 15:27:37

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.2.2024 v 19:49 | Nahoru | #8123
Znamená to '25 na obrázku, že už za rok?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 12:26 | Nahoru | #8124
Kohlstein> možná za rok, ale pochybuji že bude mít EU homologaci
Ale vypadá dobře a ani to světlo se mi moc nehnusí

Naposledy editováno 10.02.2024 12:26:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 17:14 | Nahoru | #8125
Tak vzhledem k tomu, jak se prodava CRF, tak bych rekl, ze DRZ400 pokud bude existovat, ze do EU prijde taky. Parametry nevypadaji spatne, otazka je, jestli bude podvozek stejny blato jako CRF300. Ja budu mit v pondeli komplet od K-tech, tak ho tam pristi vikend naroubuju

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 19:45 | Nahoru | #8126
Motor vypadá stejně jako staré DR-Z tak snad to nebude pořád 5kvalt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 19:47 | Nahoru | #8127
JiriBN> na offroad motorce? tam je 5kvaltu standard ne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 20:01 | Nahoru | #8128
Kdyby někdo chtěl wrko za parádní cenu

https://motorky.bazo...ha-wr250x-motard.php

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 20:09 | Nahoru | #8129
Dnes jsem se projel na 300L s vytaženou pojistkou ABS a zkoušel, jak to brzdí na mokrém asfaltu, šotolině, trávě, hlíně, bahně...
Výsledek je: žádný rozdíl oproti vypnutému zadku. Přední brzda má tak tupý nástup, že neblokuje ani v terénu, pokud se o to člověk vysloveně nesnaží.
Zadek je v tomto ostřejší, ale jen díky jeho odlehčení.

K tomuto pokusu mě inspirovala úprava oblíbená v zámoří, kdy si na drát napájející jednotku ABS přidělávají vypínač.
Můj závěr je, že to nic nepřináší, kromě snadnějšího vypnutí ABS. Vypnutí ABS na zadku tlačítkem má v praxi stejný účinek, protože předek nezasahuje, nemá důvod.
Druhý závěr je, že pokud nechcete ABS na zadku a nebaví vás pokaždé 10s držet tlačítko, je celé ABS zbytečné a je lepší ho celé demontovat.
Nějaký smysl může mít na Rally, která má větší přední kotouč. Kdybych měl 300L jako silniční městskou motorku, abych bych si tam větší kotouč a držák brzdiče namontoval. Mimo asfalt mi ale ten charakter přední brzdy příjde optimální.

Naposledy editováno 10.02.2024 20:10:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2024 v 21:19 | Nahoru | #8130
assassin> Asi chce, aby to bylo použitelné i na dálnice, pro větší cestování. Na chybějící 6ku už si stěžovalo nemálo lidí (Američanů), nicméně podle mě na normální silnice těch 5 stačí fajn.
WR 250R má 6 rychlostí že, ikdyž u těch menších objemů mám pochyby, že to udrží vysokou rychlost za všech okolností.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist