globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 07:40 | Nahoru | #7111
Pre inšpiráciu foto ešte z výroby ako to mám poriešené ja...na nosič ide kufor alebo vak a na boky GIVI CRM 102 ...celá súprava nosičov horný+2x bočné váži 3,20kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 08:28 | Nahoru | #7112
Deadman> Boční nosiče i s kastlíkem na vercajk jsou na prodej. K montáži budou třeba dodělat distanční podložky, protože to bylo dělané na míru s horním nosičem. Za dvojku.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 09:31 | Nahoru | #7113
Dedman na stránkách Outback asi nebude započteno Dph, protože i Němci to mají o cca 40Euro dražší https://outbackmoto...lly-l-koffertraeger/

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 10:26 | Nahoru | #7114
JiriBN> Už jsem na to koukal. Ale i s DPH je to v ČR o 500Kč dražší. Oficiální prodejce na to má jistě provizi nebo velkoobchodní cenu oproti jejich maloobchodní ceně v mezinárodním eshopu. Takže si na tom bere odhadem litr, tedy 20%.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 13:10 | Nahoru | #7115

Fic6 píše: Deadman> Boční nosiče i s kastlíkem na vercajk jsou na prodej. K montáži budou třeba dodělat distanční podložky, protože to bylo dělané na míru s horním nosičem. Za dvojku.



Pokud to nespěchá budu o tom přemýšlet. Opavu mám trochu z ruky. Ale zase je to příležitost k zajíždění motorky. Hned při koupi jsem si rovnou rezervoval první servis za 2 týdny (nejbližší volný termín), tak stejně musím stihnout najet 1000km.

shewcza píše: Když si to nakreslíš a pošleš mi dxf, nechám Ti to vypálít. Budu v práci nejdříve 7.8. Jsem ze Svitavska, tak to ani nemáš daleko.



Dík za nabídku. Mám to trochu z ruky, bydlím v oblasti jižně pod Prahou. Bydliště na motorkáři.cz je vtip, při registraci ho to požadovalo. Nebudu si udávat skutečné bydliště do profilu, kde mám motorky. Ty profily tady slouží také jako katalog pro zloděje.
Ono to moc rychle stejně nebude, jsem osobně časově vytížený.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 14:08 | Nahoru | #7116
Moje první dojmy z motorky: Jel jsem předtím na CRF250L, takže žádné překvapení.
1. Odstupňování kvaltů je příjemnější.
2. Čerstvý motor pochopitelně zatím běží syrově, na hodnocení je brzy. V každém případě žádné nepříjemnosti jako náhlé chcípnutí na volnoběh reportované u jiných modelů.
3. Obávaný zadní tlumič není úplně marný, asi jsem si vylosoval lepší kousek. Při zhoupnutí na nerovnosti je ale cítit, že tlumí o kousek slaběji, než předek. Tahle nevyrovnanost mi asi stačí abych s tím na příští rok něco udělal. Pružina pro moji hmotnost vyhovuje.
4. Sedlo je fakt trestná lavice. S tím musím akutně něco dělat, na tom nevydržím sedět celý den na dovolené. U předchozích dvou motorek mi sedlo značně zpohodlnil místní čalouník. Teď má na výběr, zda opět čalouník, nebo Seat Concepts za desetinásobek.
5. Co mě ale rozpaluje do běla, je prohozené ovládání blinkru a klaksonu. Na všech motorkách, co mám a co jsem kdy viděl, je na levém ovladači blinkr uprostřed a klakson dole. Tady je to naopak, takže troubím, každou chvíli troubím, furt troubím. Budu muset klakson odpojit kvůli bezpečnosti provozu. Existuje nějaká evropská varianta ovladače, co to má správně? Tohle je jak model pro jihovýchodní Ásii (ostatně země výroby) kde všichni furt jen trouběj a blinkry nikdo nepoužívá, pokud je vůbec má.
6. Seru na rychlostní limity, na motorce jezdím podle citu, kolik se mi chce. Kdyby ne, měl bych dost problém z rychloměrem, který je přes brzdovou hadici nečitelný. Zrovna u Hondy bych čekal nějaké rozumné konstrukční řešení. Tohle je jak kdyby to vymysleli v Rusku.

Naposledy editováno 27.07.2023 14:23:08

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 15:54 | Nahoru | #7117
Deadman> Hele ty blinkry mě nejdřív vadily. Ale je to Honda standard i z jiných moto myslím dnes. A nakonec jsem střídal CRF i jiný motorky a zvykl jsem si. Ve finále to není špatný, protože blinkr je víc po ruce a používá se častěji.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 16:00 | Nahoru | #7118
Já si občas zatroubím, ale není to pokaždý, takže asi v pohodě... Spíš se mi na motorkách obecně, stává, že nechávám blinkry zapnutý celej den. To má naopak dobře vyřešený HD. A ještě stojánek, jinak prej nic, tvrdí majitelé...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 20:31 | Nahoru | #7119
Deadman> Já jsem s ovládáním spokojený. Na Yamaze se mi stává, že občas zatroubím při mačkání blinkrů. Tady jak je spínač klaksonu naopak, tak mně to příjde lepší řešení.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 20:51 | Nahoru | #7120
Deadman> hele mi je to jedno a jemu asi taky. Já jsem jenom zprozdredkoval informace a mu se trochu uvolní místo na půdě.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.7.2023 v 21:00 | Nahoru | #7121
Spinac blinkru mi zezacatku taky vadil, ale ted si myslim, ze je to fakt takhle lepsi.
Ale ty hadice vedouci presne pred displejem me sajou...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 09:19 | Nahoru | #7122
Mě ten budík moc nezajímá, po městě to už mám najetý, co je 50+, a jinak není na co koukat. Mimo město je to jednoduchý, "furtplnej" a nemáš co pokazit :) Naopak se na budíky dívám tak málo, až mě málem dostal ten nedostatk benzínu, viz výše. Raděj se dívám kam jedu, a když to není tak zajímavý, tak na ledacos, co roste kolem cesty :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 09:54 | Nahoru | #7123
karelsychra> Koukat, co roste kolem cesty, může být nebezpečné. Zejména v létě v obci se kolem cesty nachází objekty značně odvádějící pozornost.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 10:50 | Nahoru | #7124
To jsem právě myslel :) Na druhou stranu už se ze mě stává jenom pozorovatel a teoretik.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 14:50 | Nahoru | #7125
Jak řešíte nouzové nářadí na lepení duší?
Zadní osa je na 24mm klíč jako mají všechny Hondy. Vyrábí se šikovná montpáka s okem 24 na konci. Předek byl na starších Hondách na 17mm klíč. Tohle tam ale má 14mm imbus.
Nechce se mi vozit masivní imbus 14 a k tomu kus trubky. Dělá se nějaký adaptér? Něco jako špunt, co má z jedné strany šestihran 14 a z druhé třeba 17mm ?
Pokud ne, mohl bych si něco takového vyrobit. Např šroub M10 s redukovanou hlavou, ten má obvykle hlavu 14, a na něj zajistit svárem matku, ta má standardně 17mm.
Nebo na to existuje na trhu nějaké vychytávka?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 15:32 | Nahoru | #7126
Deadman> Já to na SuperTenéré řešil takto (jen pro inspiraci):

Ty 2 černý nástavce jsou místo ráčny...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 15:47 | Nahoru | #7127
Deadman: Nejlevnější řešení se jmenuje "prodloužená matice", v příslušném rozměru koupíš v každé prodejně spojovacího materiálu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 17:19 | Nahoru | #7128
nejezdím na žádný expedice a i tak mě párkrát zachránil sprej s pěnou, rychlý řešení, který aspoň na dojetí někde do civilizace stačí, pokud není sekera přes půll gumy.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 18:09 | Nahoru | #7129
Zmeril by mne prosím někdokdo má sundáno originál riditka, myslím hlavně výšky v ohybu na horu, na koncích a ohybu k jezdci. Mám Rally a výška mne asi docela sedí, jen ohyb k jezdci bych chtěl o dost menší. A doporučované Renthal 764 budou asi o dost vyšší. Asi má Rally vyšší představte, nebo nevím, ale řekl bych že zvedat netřeba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 18:10 | Nahoru | #7130
Deadman> Zdarec , občas sem nakouknu - a "klíč na povolení př.kola " jsem na řešil na XT . Imbus 14 je těžký hovado , takže trocha kutění " co dům dal " a vzniklo funkční a váhově lepší toto - viz.foto . Jo a na naraženou matici pasuje klíč na povolování zadního kola .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 18:41 | Nahoru | #7131

Dneska instalace krytu AXP na 250ku, mohu jen doporučit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2023 v 19:56 | Nahoru | #7132
Malp> Dobrý nápad.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2023 v 16:14 | Nahoru | #7133
já si pořídil imbus do golasady, ořech na zadní kolo a jenom zahnutou páku "tzv fajfku" ke golasadě. Je to sice víc věcí než má Malp, ale všechno jsem pořídil v železářství. Když si přidám ještě pár obvyklejch ořechů, a sadu imbusů do 8mm tak mám všechno nářadí podobně jako je u super tenere...
Kryt pod motor - já mám 250 sníženou, a už mám na tom krytu notně šrámů, občas na tom skončím zaparkovanej líp než na stojanu :)

Naposledy editováno 29.07.2023 16:21:56

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2023 v 16:40 | Nahoru | #7134
karelsychra> Jakou máš sadu na snížení? A máš to spuštěné i v předu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2023 v 17:02 | Nahoru | #7135

SuperSic58 píše: Na středočeských silnicích si taky připadáš jak ve 21. století? Tak barva a stav svíčky vždy něco napoví. Pořád to je vlastně stejný princip jako před xx lety, směs benzínu a vzduchu, hoření, bohatá, chudá, svíčka hází jiskru atd.. Samosebou nelze určit přesné AFR.



celkem i jo... elektromobily, kary za dlouhy prachy....

WB lambda plus kontroler je dnes par tisicovek, kdo se chce v motorce vrtat urcite tohle potrebuje... taky jsem si prosel barvama svicky, ruskou svickou atd... ale to je fakt pravek

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2023 v 17:35 | Nahoru | #7136
to hitak128: vzdu nastavitelná "kost" z aliexpresu https://www.aliexpr...in.55.5a331802ZAJWnC - i když je na nejmíň, je to cca 8cm a je to až moc, vepředu o 4cm kratší hyperpro https://www.webshop...front/SP-HO02-SSF022 (obrázek je špatně, ta pružina je tam jenom jedna, což mě taky udivilo.) a upravený víčko tlumiče, aby se ten tlumič naprázno nevysunul až na původní výšku, to mi vadilo skoro nejvíc, hlavně při zastavení v prudkým kopci. Už jsem to tady postoval, viz: https://www.motorka...pgr=200#goto10470039 https://www.motorka...pgr=199#goto10466956
Někde jsem viděl i řešení, že se do úchytu zadního tlumiče vyvrtají jiný dírky, čímž to jde taky dolů, s původníma dílama. Na jednu stranu je fajn, že mnohem líp dosáhnu na zem, na druhou stranu v poslední době poměrně často chytám spodkem, jak si čím dál tím víc troufám :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2023 v 18:22 | Nahoru | #7137

assassin píše: celkem i jo... elektromobily, kary za dlouhy prachy....

WB lambda plus kontroler je dnes par tisicovek, kdo se chce v motorce vrtat urcite tohle potrebuje... taky jsem si prosel barvama svicky, ruskou svickou atd... ale to je fakt pravek



Děda mi jednou popisoval, jak se kdysi ladil karburator u auta tak, ze se sundal výfuk a podle barvy plamene, co šla z parohů se určovala bohatost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2023 v 19:32 | Nahoru | #7138

callowsick píše: Děda mi jednou popisoval, jak se kdysi ladil karburator u auta tak, ze se sundal výfuk a podle barvy plamene, co šla z parohů se určovala bohatost



To je obdoba te "ruske svicky" nebo jeji "kapitalisticke" obdoby - svicky color tune - skrz sklenenou svicku vidis barvu horeni smesi ve valci… zajimavej pokus, taky jsem kdysi neodolal a koupil si to, ale pracovat se s tim moc neda… jak jsem psal, je 21.stoleti a ty WB lambdy jsou v tomhle dost blbuvzdorna zalezistost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.7.2023 v 20:25 | Nahoru | #7139
assassin> když máte ty lambdy tak měřil jste někdo jak je na tom crfko s jinou koncovkou například arrow, rp , ixil ,popřípadě s holou rouror zn. Dominator atd
Dost by mě to zajímalo jak moc se to změní proti origo jak každý píše
Plus s knkem jestli někdo měřil

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.7.2023 v 00:46 | Nahoru | #7140
Mám takový pocit, že Arrow, RP, Ixil atd. jsou podobné "holé roury" jako ten Dominator...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist