zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Deadman> Boční nosiče i s kastlíkem na vercajk jsou na prodej. K montáži budou třeba dodělat distanční podložky, protože to bylo dělané na míru s horním nosičem. Za dvojku.
Pokud to nespěchá budu o tom přemýšlet. Opavu mám trochu z ruky. Ale zase je to příležitost k zajíždění motorky. Hned při koupi jsem si rovnou rezervoval první servis za 2 týdny (nejbližší volný termín), tak stejně musím stihnout najet 1000km.
shewcza píše: Když si to nakreslíš a pošleš mi dxf, nechám Ti to vypálít. Budu v práci nejdříve 7.8. Jsem ze Svitavska, tak to ani nemáš daleko.
Dík za nabídku. Mám to trochu z ruky, bydlím v oblasti jižně pod Prahou. Bydliště na motorkáři.cz je vtip, při registraci ho to požadovalo. Nebudu si udávat skutečné bydliště do profilu, kde mám motorky. Ty profily tady slouží také jako katalog pro zloděje.
Ono to moc rychle stejně nebude, jsem osobně časově vytížený.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1. Odstupňování kvaltů je příjemnější.
2. Čerstvý motor pochopitelně zatím běží syrově, na hodnocení je brzy. V každém případě žádné nepříjemnosti jako náhlé chcípnutí na volnoběh reportované u jiných modelů.
3. Obávaný zadní tlumič není úplně marný, asi jsem si vylosoval lepší kousek. Při zhoupnutí na nerovnosti je ale cítit, že tlumí o kousek slaběji, než předek. Tahle nevyrovnanost mi asi stačí abych s tím na příští rok něco udělal. Pružina pro moji hmotnost vyhovuje.
4. Sedlo je fakt trestná lavice. S tím musím akutně něco dělat, na tom nevydržím sedět celý den na dovolené. U předchozích dvou motorek mi sedlo značně zpohodlnil místní čalouník. Teď má na výběr, zda opět čalouník, nebo Seat Concepts za desetinásobek.
5. Co mě ale rozpaluje do běla, je prohozené ovládání blinkru a klaksonu. Na všech motorkách, co mám a co jsem kdy viděl, je na levém ovladači blinkr uprostřed a klakson dole. Tady je to naopak, takže troubím, každou chvíli troubím, furt troubím. Budu muset klakson odpojit kvůli bezpečnosti provozu. Existuje nějaká evropská varianta ovladače, co to má správně? Tohle je jak model pro jihovýchodní Ásii (ostatně země výroby) kde všichni furt jen trouběj a blinkry nikdo nepoužívá, pokud je vůbec má.
6. Seru na rychlostní limity, na motorce jezdím podle citu, kolik se mi chce. Kdyby ne, měl bych dost problém z rychloměrem, který je přes brzdovou hadici nečitelný. Zrovna u Hondy bych čekal nějaké rozumné konstrukční řešení. Tohle je jak kdyby to vymysleli v Rusku.
Naposledy editováno 27.07.2023 14:23:08
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zadní osa je na 24mm klíč jako mají všechny Hondy. Vyrábí se šikovná montpáka s okem 24 na konci. Předek byl na starších Hondách na 17mm klíč. Tohle tam ale má 14mm imbus.
Nechce se mi vozit masivní imbus 14 a k tomu kus trubky. Dělá se nějaký adaptér? Něco jako špunt, co má z jedné strany šestihran 14 a z druhé třeba 17mm ?
Pokud ne, mohl bych si něco takového vyrobit. Např šroub M10 s redukovanou hlavou, ten má obvykle hlavu 14, a na něj zajistit svárem matku, ta má standardně 17mm.
Nebo na to existuje na trhu nějaké vychytávka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kryt pod motor - já mám 250 sníženou, a už mám na tom krytu notně šrámů, občas na tom skončím zaparkovanej líp než na stojanu :)
Naposledy editováno 29.07.2023 16:21:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Na středočeských silnicích si taky připadáš jak ve 21. století? Tak barva a stav svíčky vždy něco napoví. Pořád to je vlastně stejný princip jako před xx lety, směs benzínu a vzduchu, hoření, bohatá, chudá, svíčka hází jiskru atd.. Samosebou nelze určit přesné AFR.
celkem i jo... elektromobily, kary za dlouhy prachy....
WB lambda plus kontroler je dnes par tisicovek, kdo se chce v motorce vrtat urcite tohle potrebuje... taky jsem si prosel barvama svicky, ruskou svickou atd... ale to je fakt pravek
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Někde jsem viděl i řešení, že se do úchytu zadního tlumiče vyvrtají jiný dírky, čímž to jde taky dolů, s původníma dílama. Na jednu stranu je fajn, že mnohem líp dosáhnu na zem, na druhou stranu v poslední době poměrně často chytám spodkem, jak si čím dál tím víc troufám :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: celkem i jo... elektromobily, kary za dlouhy prachy....
WB lambda plus kontroler je dnes par tisicovek, kdo se chce v motorce vrtat urcite tohle potrebuje... taky jsem si prosel barvama svicky, ruskou svickou atd... ale to je fakt pravek
Děda mi jednou popisoval, jak se kdysi ladil karburator u auta tak, ze se sundal výfuk a podle barvy plamene, co šla z parohů se určovala bohatost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
callowsick píše: Děda mi jednou popisoval, jak se kdysi ladil karburator u auta tak, ze se sundal výfuk a podle barvy plamene, co šla z parohů se určovala bohatost
To je obdoba te "ruske svicky" nebo jeji "kapitalisticke" obdoby - svicky color tune - skrz sklenenou svicku vidis barvu horeni smesi ve valci… zajimavej pokus, taky jsem kdysi neodolal a koupil si to, ale pracovat se s tim moc neda… jak jsem psal, je 21.stoleti a ty WB lambdy jsou v tomhle dost blbuvzdorna zalezistost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dost by mě to zajímalo jak moc se to změní proti origo jak každý píše
Plus s knkem jestli někdo měřil
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |