a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
dewwil píše: SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu
Samotne rozvodaky jsou pry dobre a vydrzi pres 100000km ale napinaky jsou na hovno - slabnou a praskaj pruziny. Uz mi to delalo nepekny zvuky a byl jsem rozhodnutej to nekam dat, aby se mi na to podivali, ale pak jsem vymenil olej a ztichlo to. A ted nevim no, je to vzhledem k cene motorky velka investice a i samotne prohlednuti v jakem je to stavu by stalo dost...
dewwil píše: SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu
volal jsem asi pred dvema mesici do hondy a ptal se na interval výměny rozvoďáku u sebe a doslova říkali "to jsme dělali snad 1x za historii servisu v 80 000km" (honda F-M)