globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 09:33 | Nahoru | #91
SirIndy> jako studentovi ti tedy sakra závidím...20.000km představuje s tvým motocyklem min. 50.000CZK ... to jsem jako student za rok do ježdění fakt dát nemohl

smrt motoru

29.10.2012 v 09:36 | Nahoru | #92
podle mne je to, jako vše ostatní, jen o lidech. Rozhodně bych neřekla, že ,,všichni" stáčí. Když jsem měla na XJR asi 90tisíc, tak jsem ji položila (a fakt to nebylo ze stojánku ), přestal jít tachometr a s rozhodnutím, že ji prodáme tak jak je, jsme rozbitý tacháč neřešili. Jenže.... prostě jsem ten prodej oddalovala, až jsem na ni najela nějakých dalších 60000. Kupujícímu jsme to nejen netajili, ale naopak jsme mu řekli, že by to mohlo být i víc. A dneska mě fakt těší, že se kluk i po letech ozve, ukazuje fotky a je s MOJÍ XJR spokojený. Už musí mít holka okolo 200 a prostě furt šlape. Byla skvělá! Na CBF mám nějakých 80000 a věřím, že na ní dalších 100000 najedu. Doufám .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 09:51 | Nahoru | #93

t_freedom píše: SirIndy> jako studentovi ti tedy sakra závidím...20.000km představuje s tvým motocyklem min. 50.000CZK ... to jsem jako student za rok do ježdění fakt dát nemohl



50000,- mozna tak za samotnej benzin... Vcetne spotrebaku a oprav to je spis dvojnasobek

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 10:21 | Nahoru | #94

SirIndy píše: 50000,- mozna tak za samotnej benzin... Vcetne spotrebaku a oprav to je spis dvojnasobek



o to víc ti závidím tvůj studentský život

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 10:47 | Nahoru | #95

SirIndy píše: Samotne rozvodaky jsou pry dobre a vydrzi pres 100000km ale napinaky jsou na hovno - slabnou a praskaj pruziny. Uz mi to delalo nepekny zvuky a byl jsem rozhodnutej to nekam dat, aby se mi na to podivali, ale pak jsem vymenil olej a ztichlo to. A ted nevim no, je to vzhledem k cene motorky velka investice a i samotne prohlednuti v jakem je to stavu by stalo dost...



na ty napínáky se dá dát taková zarážka kdy při prasknutí pružiny nezajede ale zůstane tam kam jsi jí nastavil. Napínák musíš pak vyměnit tak jako tak, ale je to beze škod. Zkus pohledat vtr cct stopper mod.

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 13:19 | Nahoru | #96
Nechal jsem teď dělat servisní kontrolu po 50-ti tis km, dle manuálu,a nebylo co opravovat..

smrt motoru

29.10.2012 v 13:22 | Nahoru | #97
Podle mě při správné péči jsou při velkém nájezdu víc poruchové ostatní části motorky, než motor.
A je fakt, že lepší víc km s jasnou servisní historií, než stočeno a kvůli tomu zanedbaná výměna nějaké podstatné součástky - např. rozvoďáku atp.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 13:31 | Nahoru | #98
Kov> toš máš dobré. já rozvoďák, pár podložek pod ventily, svíčky, přebroušení kotoučů a nevím, co ještě.... s pancířama, olejem atd... to stálo 20.. ale jo, mimo olejů mám zase 20 tis klid. nejmíň náchylný na výměnu je řetěz... za 500 km spolu oslavíme 50tis

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 14:18 | Nahoru | #99

Dolík.... píše: Kov> toš máš dobré. já rozvoďák, pár podložek pod ventily, svíčky, přebroušení kotoučů a nevím, co ještě.... s pancířama, olejem atd... to stálo 20.. ale jo, mimo olejů mám zase 20 tis klid. nejmíň náchylný na výměnu je řetěz... za 500 km spolu oslavíme 50tis



Rozumím tomu dobře že jsi měnil rozvodovej řetěz dřív než sekundár?

smrt motoru

29.10.2012 v 14:36 | Nahoru | #100
Moje DR600 má přes 160tis km (co jsem ji kupoval, měla na tachu "čerstvě" 25tis-5ti místný tacho) ,třetí výbrus píst,co jí mám já se dvakrát vysrala hlava,jednou vypadlo výfukový sedlo,jednou se ucpaly mazací kanálky->zadřeno.Vezme si cca 1l oleje na tis,ale neodhadnu kolik proteče okolo tesnění a kolik si fakt vezme motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 16:31 | Nahoru | #101
Dolík....> Tak, já jsem tam desítku taky nechal. Brzdovka,chladící kap. svíčky atd, no a hlavně plus napínáky rozvodáku,které mění všicvhni varaderisti.Prý kolem 50-ti tis ráda praskne pružinka napínáku,tak to všichni mění. Nevím jistě,jestli tato věc nebyla jen u prvních varader a u pozdějšíchuž se to nemusí vyzkytovat,ale riskovat jsem to nehodlal, takže navíc +4,5tisíce za napínáky. Rozvodák,ventilové vůle apod byly ok.

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 17:01 | Nahoru | #102
Já koupil Varadero 125 z r. 2001 a najeto mělo 15321km ;)

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 17:29 | Nahoru | #103
Rad bych se podelil, ale me zadna moto tak dlouho nevydrzela, bohuzel, pokazdy Crash a nova...

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 17:53 | Nahoru | #104

Kov píše: Dolík....> Tak, já jsem tam desítku taky nechal. Brzdovka,chladící kap. svíčky atd, no a hlavně plus napínáky rozvodáku,které mění všicvhni varaderisti.Prý kolem 50-ti tis ráda praskne pružinka napínáku,tak to všichni mění. Nevím jistě,jestli tato věc nebyla jen u prvních varader a u pozdějšíchuž se to nemusí vyzkytovat,ale riskovat jsem to nehodlal, takže navíc +4,5tisíce za napínáky. Rozvodák,ventilové vůle apod byly ok.



Ne, je to vec vsech Varader a Firestormu Prave ja mam najeto minimalne 62000km a nevim s jistotou, zda uz ty napinaky nekdo prede mnou menil...

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 17:53 | Nahoru | #105

KIKIN11 píše: Já koupil Varadero 125 z r. 2001 a najeto mělo 15321km ;)

U 125-ky je jiná situace. Protože chybí výkon,tak ten motor každý mladík honí jak zdutou kozu. Navíc většinou chybí peníze na údržbu,takže životnost 125-ek nebývá tak veliká jako u velkých obsahů. )I ty ale dokáže ledakdo rychle zhuntovat a zničit.)

smrt motoru

29.10.2012 v 18:38 | Nahoru | #106
Moje nsr má najeto 41tisíc ;). je to rv. 1998. A co sem se tak pídil tak by to mohlo i sedět. byl jsem v kontaktu jak s druhým majitelem tak i s třetím a oba to byly slušný lidi. Jinak já sem 4 majitel. První nějakej němec a pak byla dotažená do čr. No a já na ní najezdil necelejch 10tisíc. Takže by to tak i cca odpovídalo. A druhý majitel jí kupoval v roce 2004 s 5tisíci. A prodával jí tušim v roce 2007 s 19tisíci. Pak si jí koupil od něja jedem mladej kluk a ten mě to prodával s 33tisíci, ale stím že mu motorku nějakej děda přejel na parkovišti autem. I mě ukazoval protokol o nehodě. A pak jenom stála a chátrala v garáži a pak sem jí koupil já a tedkon tam mam 41tisíc a já jí koupil v roce 2011. No a motorka na to že je to 2t nemá žádnej výbrus ani GO, jenom sem měnil kroužky protože se jeden nějak rozsypal. A motorka jezdí dál. Nikasil je ok a píst by měl ještě dalšího majitele přežít ;).

Naposledy editováno 29.10.2012 18:38:48

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 19:01 | Nahoru | #107
Mám Kawu Z1000 rok 2007 - najeto 43.000km a když ji ted chcu prodat, tak jsem bez úspěchu, protože všechny ostatní v inzerci - stejnej model max o rok mladší mají +/- 15.000km některé dokonce jen 8000km kamoš má vymazlenou R6 rok 2007 najeto 55.000km a na inzerát se mu neozval ani jeden člověk, přestože je v top stavu se spoustou doplňkama ale hold s poctivými km jsou to neprodejný stroje

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 19:09 | Nahoru | #108

Hříbek píše: Mám Kawu Z1000 rok 2007 - najeto 43.000km a když ji ted chcu prodat, tak jsem bez úspěchu, protože všechny ostatní v inzerci - stejnej model max o rok mladší mají +/- 15.000km některé dokonce jen 8000km kamoš má vymazlenou R6 rok 2007 najeto 55.000km a na inzerát se mu neozval ani jeden člověk, přestože je v top stavu se spoustou doplňkama ale hold s poctivými km jsou to neprodejný stroje



ja bych se o prodej uz ani nesnazil. mozna tak na nahradni dily

btw. to foto v avataru je cesta slavkov - rousinov??

smrt motoru

29.10.2012 v 19:17 | Nahoru | #109
zatim nic moc, ZX10R 2004, 79500km, furt v omezovaci, na okruhu, na sprintech, po zadnim, v soli v zime, na snehu, a menila se jen hlava motoru v 52tis

jo a predni brzdice, ty orig nejak zrezly od soli (ale hlavne nebyly nic moc uz novy)

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 19:26 | Nahoru | #110
cbr 900 rr r.v.96 a mohu říct, že kopance co tam byli v 7 a v 9tis. tam už nejsou. motorka už nezrychluje tak jako před třemi lety a začala žrát olej a to ji dávám do servisu s každou blbinou viz.profil. má nalítáno 65tis a stovky se určitě nedožije takže půjde z domu

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 19:33 | Nahoru | #111

fanty-pepik96RR píše: cbr 900 rr r.v.96 a mohu říct, že kopance co tam byli v 7 a v 9tis. tam už nejsou. motorka už nezrychluje tak jako před třemi lety a začala žrát olej a to ji dávám do servisu s každou blbinou viz.profil. má nalítáno 65tis a stovky se určitě nedožije takže půjde z domu



A kupoval si ji novou? A nebo jetou? To že starej poctivej fároš nedá 100 tis km nevěřím. To prostě někdo před tebou huntoval a točil za studena a špatně zajel a všecko dohromdy. Starší cbr 900 rr když se o ni stará jak má a neničí se musí dát 200 tis jak nic

smrt motoru

29.10.2012 v 19:38 | Nahoru | #112
Souhlasím s příspěvky, každý jezdí jinak, ti co najedou za sezonu 5tis tak jen závidím, ja sem koupil tuňáka vr 2009 když měl něco přes 14tis asi. Jistý si člověk být nemůže, ale já mám teď 18tis. Hold není čas. Ale i při tomto rekreačním stylu moto každý rok servisuju. Všem hodně km bez nehod.

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 20:13 | Nahoru | #113
nikdo tady nepiše o jawavka tak taky přidám: Jawa kývačka 1960 má tet najeto 109 tisíc km a při 97 jsme měnil ložiska gufera, kliku, a před tím nebyla nikdy rozebíráná, převodovka původní (má přezdivku rachtalka):) další motorka je panelka 250 na ty jezdí brácha, tu jsem kupoval když měla 55 tisic tet má 96 tisic kromě převodovky jsem měnil už všechno.Tet v letě jsem dělal generálku ČZ 250/471 při 47 tisic vybrus kliku ložiska tak doufám že dálších 50 dám bez větších problému. Jinak já motorky neprodávam u mě doživaj a dědí se dál, dokud budou díly, tak na nich budu brázdit naše a zahraniční silnice:)

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 20:14 | Nahoru | #114

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 20:14 | Nahoru | #115

kubas_zn píše: Rad bych se podelil, ale me zadna moto tak dlouho nevydrzela, bohuzel, pokazdy Crash a nova...



Takže vlastně... Tobě je uplně jedno kolik to má najeto

no hlavně že jsi stále mezi náma.

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 20:15 | Nahoru | #116
brkikos> tak to máme stejné postižení

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 20:22 | Nahoru | #117

kawajawa píše:



Jestli ji takhle trapil v omezovaci porad, tak se ani nedivim, jak to dopadlo...

2 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 22:10 | Nahoru | #118


Těmto blbečkům to přeju

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 22:17 | Nahoru | #119
Má GSX 1100F má najeto asi 130 000, je v tom stejný motor jako v prvním 11tkovém GSXR...ventily a vůbec celý motor cvaká jako šicí stroj, ale to je u starých Suzin celkem normální...věřím, že s pravidelnou údržbou dalších 100 000 km klidně dá...
Bráchova stará GPZ 750 z roku 86 má najeto odhadem tak 250 000 a pořád jede jak za mlada...

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 22:19 | Nahoru | #120
DemolitionDave>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist