bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 13:10 | Nahoru | #61

Vendous píše: No já koupil bandasku v květnu s 52000km, teď má najeto 59000km a chci si ho ještě rok nechat tak sem zvědavej jak budu potom prodávat motorku která bude mít 65000 – 70000km na tachamometru


Tohle mám naštěstí vyřešený, prodám do rodiny :)

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 13:10 | Nahoru | #62
VTR 1000F, rv 2001, na tachu 62000km (pred rokem pri koupi 45000km), realita nejspise pres 100000km (ctvrty majitel), nekdy bere par deci oleje na tisic (asi podle stylu jizdy), jediny ceho se bojim, ze odejde, jsou rozvody.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 13:22 | Nahoru | #63
SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 13:51 | Nahoru | #64

dewwil píše: SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu



Samotne rozvodaky jsou pry dobre a vydrzi pres 100000km ale napinaky jsou na hovno - slabnou a praskaj pruziny. Uz mi to delalo nepekny zvuky a byl jsem rozhodnutej to nekam dat, aby se mi na to podivali, ale pak jsem vymenil olej a ztichlo to. A ted nevim no, je to vzhledem k cene motorky velka investice a i samotne prohlednuti v jakem je to stavu by stalo dost...

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 14:13 | Nahoru | #65
c.j.> U toho VF750S je to zadření jasný, tam se drolily vačky a ucpával se motor Proto po VF 750 přišlo VFR 750

smrt motoru

28.10.2012 v 15:15 | Nahoru | #66
Piwa (= CB 500) ma v tuhle chvili na tachometru neco kolem (1)46 tis. V podstate sem menil pouze spotrebak a to co sem rozbil. Jedna z nejmin prijemnych veci byly vytekly zadni tlumice, ale to je tim, ze dostavaj zahul.

smrt motoru

28.10.2012 v 15:18 | Nahoru | #67
Moje NTV Revere ma na tachometru 115 000km. Je bez problemu. Co jsem vysledoval?? Uz neni pravdou, ze nebere olej. doleval jsem na 10 000km cca 8dcl. Take vykon se snizil na pouhych 47HP. Oproti prvni vykonostni krivce. (delam pravidelne kazdy rok)
V servisu jsem si nechal kontrolovat moto, tak jako kazdej rok. Dovedel jsem se, ze rozvodovy retez vydrzi cca 100 000km. Ja jsem ho mel uz vymenen a potrebuje vymenu znovu. Proto si myslim, ze moje motorka byla stocena asi prave o tech 85 000km. Prece jen je vyrobena v roce 1990 a kupoval jsem ji pred lety jako 17let starou a mela 55 000km. Kdyz jsem si propocetl rocni najezdy, tak ja za 5 roku jsem najel 60 000km a predchozi majitele pouze 3 200km / rok?? prave kdybych pripocetl tech 85 000km, ktere si myslim, ze na pocitadle chybi dostal bych prumer predchozich majitelu 8 200km / rok. Coz bych videl jako prijatelnejsi.

Nicmene myslim si, ze nejvice km najedou cestovni motocykly jako jsou BMW, Honda ST1100 (1300)
obecne vsechny s poddimenzovanym nizkootackovym motorem, treba NTV, XRV, atd.( myslim si, ze neni nutne potreba mit obsah nad 1000ccm, aby moto najelo statisice)

tento pan najel treba prez 200k na xrv

Naposledy editováno 28.10.2012 15:20:28

smrt motoru

28.10.2012 v 15:53 | Nahoru | #68
To máte jak já, 125ccm 2T jsem kupoval s 28tis km (tak půl roku mu nešel náhon tachometru), takže tak 32tis, stav odpovídající... Při koupi už jsem měl novej náhon, dal jsem ho tam a po 14 měsících se mi na tachometru objevilo magické číslo 45tis a to mi poslední měsíc taky nešel náhon.. Takže jsem nalítal na 125ccm 17tis km s menšími opravami a jednou po generálce kompletní... by jste nevěřili, jak to pak po GO jelo pěkně Sice ne maximálka, ale akcelerace byla hnedka jinde, nikde nic neklepalo, nic neteklo..

smrt motoru

28.10.2012 v 15:54 | Nahoru | #69
Moje CBR 600RR. už ma skoro 60000km, vyměněne pouze rozvody. Olej nebere žádny a motor běži krásně tiše. Honda for ever

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 16:15 | Nahoru | #70

dewwil píše: SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu


volal jsem asi pred dvema mesici do hondy a ptal se na interval výměny rozvoďáku u sebe a doslova říkali "to jsme dělali snad 1x za historii servisu v 80 000km" (honda F-M)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 16:33 | Nahoru | #71

Sema píše:
Na jednom zahraničním webu je R 1100 GS s nájezdem 450000 mil. Pokud si to vybavuju správně, motor je původní a převodovka 1x vyměněná.

TAk jsem si vzpomněl, jak se ten chlapík jmenuje. A mimochodem převodovku neměnil, jen opravoval. Hank a jeho R 1100 GS

Naposledy editováno 28.10.2012 16:34:15

smrt motoru

28.10.2012 v 16:34 | Nahoru | #72
já minulý podzim kupoval svoji ZXR 400 z roku 1991 s 48 000 ... dneska má 53 500km . Motor byl každopádně dělaný , silikon je uplně všude .

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 17:26 | Nahoru | #73
dewwil keca kupoval to cca pred 5-6lety a to uz to bylo 2x stočený
to ja mam ted na fact. 1984km -už po třetí a od dalši sezony pojedu zas od nuly ,takže pořad zajíždim

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 17:58 | Nahoru | #74

Sema píše: TAk jsem si vzpomněl, jak se ten chlapík jmenuje. A mimochodem převodovku neměnil, jen opravoval. Hank a jeho R 1100 GS


Nebo tady je taky počteníklub

smrt motoru

28.10.2012 v 18:01 | Nahoru | #75
trochu odbočím: kámoš měl tento týden na servisu dodávku (Iveco) s 360.000km a když ji napojil a koukl, tak skutečně měla najeto 940.000km jde vidět, že někteří se toho stáčení opravdu nebojí

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 18:45 | Nahoru | #76
Milosek.m> jj, co bych za to dal, vyndat baterku a ODO 0000000km To za pár let prodáš jako funglovku za strašný prachy

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 19:45 | Nahoru | #77
Myslím že u sportovních silniček se toho tolik nenatočí jako u cesťáků,tam se to zrujnuje na okruhu i když dnešní materiály jsou na tom dál a vydrží mnohem víc.Nebál bych se kilometrů,ale toho po kom moto mám a jak se k tomu přede mnou choval.

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 20:09 | Nahoru | #78
Mám na Hornetu 43tis...r99 a motorka je v podstatě jako nová. Kupoval jsem s 28tis před 4 letama.

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 20:32 | Nahoru | #79

Peřina píše: Mám na Hornetu 43tis...r99 a motorka je v podstatě jako nová. Kupoval jsem s 28tis před 4 letama.


No to je opravdu šílená porce kilometrů. To chápu, žes to tu dal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 21:02 | Nahoru | #80

matyty píše: Myslím že u sportovních silniček se toho tolik nenatočí jako u cesťáků,tam se to zrujnuje na okruhu i když dnešní materiály jsou na tom dál a vydrží mnohem víc.Nebál bych se kilometrů,ale toho po kom moto mám a jak se k tomu přede mnou choval.



njn, materiály jsou zas o kus jinde, ale zas se spoří na váze a to se na životnosti taky projevuje, poddimenzovaný rámy co i po menší ráně prasknou, víka motorů z papíru atd...

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 21:23 | Nahoru | #81
dewwil> To je dost sporný. Jak píšeš materiály jsou dneska na lepší urovní a rámy, víka kyvky praskali, praskají a praskat budou. Buď výrobní vadou, konstrukcí nebo dobytkem za řídítky.

smrt motoru

28.10.2012 v 21:49 | Nahoru | #82
Moje motorka má najeto 115 tisíc km, už si trošku vezme olej, asi 0,4litry na 12 000 km
Pro obrázek je to stejný motor jak Transalp, Afrika twin nebo 650 shadow
Teoreticky, kdybych to chtěl stočit na třeba 50 tisíc, nikdo to nepozná, ani výkonově, ani opotřebením...

Naposledy editováno 28.10.2012 21:59:20

smrt motoru

28.10.2012 v 22:45 | Nahoru | #83
já mam na XJ 67 tis, takže zatim nemůžu moc soudit, ale spojkovej koš mlátí posledních 30 tis, pořád stejně

smrt motoru

28.10.2012 v 22:56 | Nahoru | #84
Druha stovka padla, zvuk siciho stroje, vule zamku krouzku pres milimetr, olej uz papinka vic, ale stale jezdi ..... nektery motorky vydrzi vic, jiny ne, zrovna ty, co uvadel CJ nejsou nejlepsi hltaci km, co se vys*aly, treba to VF750 nebo 4kila. Pokud se motorka udrzuje, tak si troufam tvrdit, ze spodek je na salach nesmrtelnej, dokud se vsechno maze spravne a opotrebeni na valcich maximalne snizi vykon, nebo zvysi spotreba oleje. Hlava bejva problematictejsi, ale vic je to zavisly na tom jak to kdo trapi, nez co to ma najety a tak to je se vsim, samozrejme blbe navrzeny problematicky motory nepocitam. Takze muj nazor je, ze celkove spatnou povest si ojety motorky u nas vyslouzily pouze kvuli neodbornymu servisovani a provozovani u nas, navic kvuli nizky kupni sile pred rokem 2000 se kupovaly ze zapadu ty nejlevnejsi krapy, dneska se dovazi spis novejsi stroje.


Naposledy editováno 28.10.2012 22:56:57

smrt motoru

29.10.2012 v 07:08 | Nahoru | #85
Tak já moto koupil s 1700km, za 20 let, ale asi všechny po Bejrůtu, podle stavu.
Teď najeto 3500 km, ještě chvilku a mám zajeto.
Než jsem ji koupil, byl jsem se mrknout na BMW 650 GS s 250.000km, pořád pojízdnej, do týdne byl pryč.
Jakékoliv vozidlo trpí víc když stojí, než když se pravidelně používá (s příslušným servisem a údržbou, samozřejmě).

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 08:30 | Nahoru | #86

Yura píše: protože lidi jsou oslové. a radši mu zaplatím těch 38 klacků za motorku s najetejma 60 tisícema ale jasnou historií - ne za za vyleštěnou stočeninu, která má za sebou bůh ví co.

Asi budem čekat dlouho....


Přesně můj názor a proto jsem i kupoval to Varadero ikdyž jsem věděl že má na tachometru 90tis,alechci zpátky BMW a todle je ted neprodejné hold lidi si nedají říct,ale tak jim třeba.
Já asi čekatnebudu jen jistříknu na černo a nechám si ji hold budu jezdit bez manželky ona chce jezdit jen na BMW.

(reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 08:35 | Nahoru | #87

Zx-10RCarlos píše: Problem najetych km je u objemu mensich. Litrova motorka bez problemu 100.000 najede bez problemu. Ale 125 kdyz bude stocena o 50 tak se da predpokladat ze uz moc nenajede.


Myslím že litrová motorka by bez problému mněla najet bez problému i 300.000Km pokud ji dáváš vše co máš,ted jsem mněl motor na měření a kontrole a vše OK jak novorozeně.

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

29.10.2012 v 09:08 | Nahoru | #88
zajímavé téma ,ale spíš bych potřeboval poradit kdy sakra tolik km najezdíte ???

práce + barák + zahrada + rodina = najedu na motorce max.4 tis.km za rok většinou spíš kolem 2,5tis.km .

Nebo jezdíte v noci ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

29.10.2012 v 09:25 | Nahoru | #89

wario píše: zajímavé téma ,ale spíš bych potřeboval poradit kdy sakra tolik km najezdíte ???

práce + barák + zahrada + rodina = najedu na motorce max.4 tis.km za rok většinou spíš kolem 2,5tis.km .

Nebo jezdíte v noci ?



Ten tvuj najezd se da najet behem jedne motodovolene Ja jako student mam cas najet klidne pres 40000km za rok, ale zase nemam tolik financi a jezdim i v terenu, takze zustavam na 20000km

smrt motoru

29.10.2012 v 09:31 | Nahoru | #90
čistě podle mě, hodně záleží spíš na stylu užívání a tomu přizpůsobenýmu servisu.
Hodně lidí nezná základní pravidla. Někteří borci na srazech týrali svoje bajky v noci o 12.h(při nočním "zvonění") do omezovače ihned po nastartování studenýho motoru - to se člověk jen ušklíbne a jde dál. Někdo týrá v pařáku mašinu na místě při broušení gumy 5min na otáčkách omezovače (tomu pak odpovídá stav spojky a např. gufer na dříkách ventilů, sedla atd.). Někdo si myslíš, že když má po 3letech na oleji 6000km tak se olej měnit nemusí.
Taky záleží na tom, kolik ten motor točí - mám za to že 600ccm co má max výkonu(125HP) někde přes 12trpm a majitel ho využívá o moc víc jak 120-150km neudělá, nebo udělá , ale za cenu servisu, kterej se už nevyplatí.
Bajky kolem litru a víš, tak jak tady někdo psal - naháče ze supersportů asi na motor nezkapou. Ale tak jako se vším, jak se k tomu chováš, tak to bude sloužit.
Ale je nutný si uvědomit že i z těch 1000-1300ccm taháš někdy i 2x víc výkonu, než z běžnejch automobilovejch motorů - víc se to točí(ale zase to sebou netahá tolik hmoty, plnej výkon nevyužíváš tak často) ...určitě to tolik rezerv jako motory do aut nemá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist