a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
Vendous píše: No já koupil bandasku v květnu s 52000km, teď má najeto 59000km a chci si ho ještě rok nechat tak sem zvědavej jak budu potom prodávat motorku která bude mít 65000 – 70000km na tachamometru
Tohle mám naštěstí vyřešený, prodám do rodiny :)
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
dewwil píše: SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu
Samotne rozvodaky jsou pry dobre a vydrzi pres 100000km ale napinaky jsou na hovno - slabnou a praskaj pruziny. Uz mi to delalo nepekny zvuky a byl jsem rozhodnutej to nekam dat, aby se mi na to podivali, ale pak jsem vymenil olej a ztichlo to. A ted nevim no, je to vzhledem k cene motorky velka investice a i samotne prohlednuti v jakem je to stavu by stalo dost...
V servisu jsem si nechal kontrolovat moto, tak jako kazdej rok. Dovedel jsem se, ze rozvodovy retez vydrzi cca 100 000km. Ja jsem ho mel uz vymenen a potrebuje vymenu znovu. Proto si myslim, ze moje motorka byla stocena asi prave o tech 85 000km. Prece jen je vyrobena v roce 1990 a kupoval jsem ji pred lety jako 17let starou a mela 55 000km. Kdyz jsem si propocetl rocni najezdy, tak ja za 5 roku jsem najel 60 000km a predchozi majitele pouze 3 200km / rok?? prave kdybych pripocetl tech 85 000km, ktere si myslim, ze na pocitadle chybi dostal bych prumer predchozich majitelu 8 200km / rok. Coz bych videl jako prijatelnejsi.
Nicmene myslim si, ze nejvice km najedou cestovni motocykly jako jsou BMW, Honda ST1100 (1300)
obecne vsechny s poddimenzovanym nizkootackovym motorem, treba NTV, XRV, atd.( myslim si, ze neni nutne potreba mit obsah nad 1000ccm, aby moto najelo statisice)
tento pan najel treba prez 200k na xrv
Naposledy editováno 28.10.2012 15:20:28
dewwil píše: SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu
volal jsem asi pred dvema mesici do hondy a ptal se na interval výměny rozvoďáku u sebe a doslova říkali "to jsme dělali snad 1x za historii servisu v 80 000km" (honda F-M)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
Sema píše:
Na jednom zahraničním webu je R 1100 GS s nájezdem 450000 mil. Pokud si to vybavuju správně, motor je původní a převodovka 1x vyměněná.
Naposledy editováno 28.10.2012 16:34:15
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
to ja mam ted na fact. 1984km -už po třetí a od dalši sezony pojedu zas od nuly ,takže pořad zajíždim
Sema píše: TAk jsem si vzpomněl, jak se ten chlapík jmenuje. A mimochodem převodovku neměnil, jen opravoval. Hank a jeho R 1100 GS
Nebo tady je taky počteníklub
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
matyty píše: Myslím že u sportovních silniček se toho tolik nenatočí jako u cesťáků,tam se to zrujnuje na okruhu i když dnešní materiály jsou na tom dál a vydrží mnohem víc.Nebál bych se kilometrů,ale toho po kom moto mám a jak se k tomu přede mnou choval.
njn, materiály jsou zas o kus jinde, ale zas se spoří na váze a to se na životnosti taky projevuje, poddimenzovaný rámy co i po menší ráně prasknou, víka motorů z papíru atd...
Pro obrázek je to stejný motor jak Transalp, Afrika twin nebo 650 shadow
Teoreticky, kdybych to chtěl stočit na třeba 50 tisíc, nikdo to nepozná, ani výkonově, ani opotřebením...
Naposledy editováno 28.10.2012 21:59:20
Naposledy editováno 28.10.2012 22:56:57
Teď najeto 3500 km, ještě chvilku a mám zajeto.
Než jsem ji koupil, byl jsem se mrknout na BMW 650 GS s 250.000km, pořád pojízdnej, do týdne byl pryč.
Jakékoliv vozidlo trpí víc když stojí, než když se pravidelně používá (s příslušným servisem a údržbou, samozřejmě).
Yura píše: protože lidi jsou oslové. a radši mu zaplatím těch 38 klacků za motorku s najetejma 60 tisícema ale jasnou historií - ne za za vyleštěnou stočeninu, která má za sebou bůh ví co.
Asi budem čekat dlouho....
Přesně můj názor a proto jsem i kupoval to Varadero ikdyž jsem věděl že má na tachometru 90tis,alechci zpátky BMW a todle je ted neprodejné hold lidi si nedají říct,ale tak jim třeba.
Já asi čekatnebudu jen jistříknu na černo a nechám si ji hold budu jezdit bez manželky ona chce jezdit jen na BMW.
Zx-10RCarlos píše: Problem najetych km je u objemu mensich. Litrova motorka bez problemu 100.000 najede bez problemu. Ale 125 kdyz bude stocena o 50 tak se da predpokladat ze uz moc nenajede.
Myslím že litrová motorka by bez problému mněla najet bez problému i 300.000Km pokud ji dáváš vše co máš,ted jsem mněl motor na měření a kontrole a vše OK jak novorozeně.
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
práce + barák + zahrada + rodina = najedu na motorce max.4 tis.km za rok většinou spíš kolem 2,5tis.km .
Nebo jezdíte v noci ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
wario píše: zajímavé téma ,ale spíš bych potřeboval poradit kdy sakra tolik km najezdíte ???
práce + barák + zahrada + rodina = najedu na motorce max.4 tis.km za rok většinou spíš kolem 2,5tis.km .
Nebo jezdíte v noci ?
Ten tvuj najezd se da najet behem jedne motodovolene Ja jako student mam cas najet klidne pres 40000km za rok, ale zase nemam tolik financi a jezdim i v terenu, takze zustavam na 20000km
Hodně lidí nezná základní pravidla. Někteří borci na srazech týrali svoje bajky v noci o 12.h(při nočním "zvonění") do omezovače ihned po nastartování studenýho motoru - to se člověk jen ušklíbne a jde dál. Někdo týrá v pařáku mašinu na místě při broušení gumy 5min na otáčkách omezovače (tomu pak odpovídá stav spojky a např. gufer na dříkách ventilů, sedla atd.). Někdo si myslíš, že když má po 3letech na oleji 6000km tak se olej měnit nemusí.
Taky záleží na tom, kolik ten motor točí - mám za to že 600ccm co má max výkonu(125HP) někde přes 12trpm a majitel ho využívá o moc víc jak 120-150km neudělá, nebo udělá , ale za cenu servisu, kterej se už nevyplatí.
Bajky kolem litru a víš, tak jak tady někdo psal - naháče ze supersportů asi na motor nezkapou. Ale tak jako se vším, jak se k tomu chováš, tak to bude sloužit.
Ale je nutný si uvědomit že i z těch 1000-1300ccm taháš někdy i 2x víc výkonu, než z běžnejch automobilovejch motorů - víc se to točí(ale zase to sebou netahá tolik hmoty, plnej výkon nevyužíváš tak často) ...určitě to tolik rezerv jako motory do aut nemá.