globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 21:02 | Nahoru | #1

matyty píše: Myslím že u sportovních silniček se toho tolik nenatočí jako u cesťáků,tam se to zrujnuje na okruhu i když dnešní materiály jsou na tom dál a vydrží mnohem víc.Nebál bych se kilometrů,ale toho po kom moto mám a jak se k tomu přede mnou choval.



njn, materiály jsou zas o kus jinde, ale zas se spoří na váze a to se na životnosti taky projevuje, poddimenzovaný rámy co i po menší ráně prasknou, víka motorů z papíru atd...

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 21:23 | Nahoru | #2
dewwil> To je dost sporný. Jak píšeš materiály jsou dneska na lepší urovní a rámy, víka kyvky praskali, praskají a praskat budou. Buď výrobní vadou, konstrukcí nebo dobytkem za řídítky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist