globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 13:10 | Nahoru | #1
VTR 1000F, rv 2001, na tachu 62000km (pred rokem pri koupi 45000km), realita nejspise pres 100000km (ctvrty majitel), nekdy bere par deci oleje na tisic (asi podle stylu jizdy), jediny ceho se bojim, ze odejde, jsou rozvody.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 13:22 | Nahoru | #2
SirIndy> No nevím jak jsou na VTRF dělaný rozvody, ale vydržet min. 80tkm by měly, ne??? Joo takový VTR SP, to má snad rozvody nesmrtelný, jednou si to taky pořídím, i když je to Honda, tenhle motor můžu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist