globalmoto_kveten





Téma: Jakou plechovku?
 
19.10.2012 v 11:13
Rozkaz znel jasne:

Najdi auto ktere bude mit dobrou spotrebu, budu s nim moct jezdit denne do prace (15km do mesta, par km po meste a 15km zpet) a ted to nejdulezitejsi 1-2x do mesice utahne prives s konma (brzdeny 2000kg). Panimama ma ted renault 19 1.4 (spotreba do 7L)do prace a kone tahame starickym transitem 2.5D (pekne s tim funi i po rovine). Cil je nahradit dve auta jednim. Samozrejme penize jsou az v prvni rade, takze cim min to bude stat, tim lip. Nove rozhodne ne. strop bych videl tak max 150k. Ale kdyby se vymyslel nejakej starsi levnejsi vergl, tim lip. Osobne jsem zastancem toho ze motky a auta byly nejhouzevnatejsi cca rok 2000-2002 pak uz je tam moc elektriky. Ale je to jen muj nazor. tzn mate nejake tipy? Ideal by na to byl VW passat 1.9TDi 4x4 ale ten co utahne dvoutunu je jen par roku starej a stoji 1/4 mice...

1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?

19.10.2012 v 16:41 | Nahoru | #1
Zatizeni koule se u aut se urcuje motorizaci, pohonem naprav, velikosti brzd .... Tak prestante debatovat o tom jakej typ auta ma jakou vahu. Proste stejnej typ muze mit 1300kg a taky 2000kg.

(reakce na) Jakou plechovku?

19.10.2012 v 16:52 | Nahoru | #2

JR.. píše: Zatizeni koule se u aut se urcuje motorizaci, pohonem naprav, velikosti brzd .... Tak prestante debatovat o tom jakej typ auta ma jakou vahu. Proste stejnej typ muze mit 1300kg a taky 2000kg.



O cem jinym by se tu teda melo debatovat?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist