1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
slavek.xjr píše: Poggy> pořádnej skok
V porovnání s mým kámošem co měl tu GS to nebylo až tak moc. Ten si té GS pořídil VTR 1000 F a to na ní ještě neměl ani řidičák.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
1 reakcí na tento příspěvek ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
slavek.xjr píše: mirďa-1> VTR pěkný kdysi jsem na něj měl taky zálusk
zajímavý je ,že dost motorkářů končí u endůra
VTR je bezva motorka včera jsem jí prodal a jako poslední větu co jsem slyšel od nového majitele bylo : a pújde na červeno próóóóč nádherná mašina ,púvod ČR a krásná žlutá kua už teď lituji že jsem jí prodal ale lákají mě cesty a příroda,takže volba pravověrnýho cendúra je jasná teď mě Karolínka (Karlie) posílá nové pryže do terénu a bude jen : JÁ-BIG a příroda
1 reakcí na tento příspěvek ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
1 reakcí na tento příspěvek ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
mirďa-1 píše: VTR je bezva motorka včera jsem jí prodal a jako poslední větu co jsem slyšel od nového majitele bylo : a pújde na červeno próóóóč nádherná mašina ,púvod ČR a krásná žlutá kua už teď lituji že jsem jí prodal ale lákají mě cesty a příroda,takže volba pravověrnýho cendúra je jasná teď mě Karolínka (Karlie) posílá nové pryže do terénu a bude jen : JÁ-BIG a příroda
na červeno to snad nééé,chudák motorka v ty žlutý to nemělo chybu
cestou necestou na pohodlným enduru to nemá chybu,akorát bacha na myslivce
teda ten BIG je pěkně zachovalej
Naposledy editováno 20.10.2012 13:16:20
1 reakcí na tento příspěvek ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
Protože
Jediná slušně sehnatelná třiapůla - koncepce z doby cara klacka šla buď ponechat jako veterán, ale toho tu byly mraky a žádný motorkář nechce být "jako děda". Anebo si pod rukou sehnat časopis Motorrad od ubohých prohnilých kapitalistů, a začít mastit s tím pos*aným sklolaminátem a zkusit něco napodobit.
A tak vznikly houfy neuvěřitelných monster, nad kterými by se dnes každý buď zasmál anebo to odsoudil, že jsme kur*ili mašiny. Jenže tehdy jiná cesta nebyla. (krom pár vyvolených, ke kterým jsme se jezdili dívat třeba na CBX750 jak na kosmickou loď a slintat.)
I kombinézy byly šílená svépomocná masťárna. Nechtěli jsme se potkávat s rakušákama kdy oni byli v kominézách a my v džísce a pod ní háčkovaný svetr, voe... Jenže origo stála v tůzu třeba 10000,-Kčs a výplata byla 2000,-. A to ještě bylo třeba vyměnit prachy za bony u vexláka. A tak jsme si šili roztodivné kožené gatě...
Dnes kroutím hlavou. No, prostě zlatí komunisti.
Pamatuje to tady někdo?
staroch30 píše: Koudy01> No jasně . Myslím, že by 80. léta z motorkářského hlediska zasloužila svůj dějepisný směr.
Protože
Jediná slušně sehnatelná třiapůla - koncepce z doby cara klacka šla buď ponechat jako veterán, ale toho tu byly mraky a žádný motorkář nechce být "jako děda". Anebo si pod rukou sehnat časopis Motorrad od ubohých prohnilých kapitalistů, a začít mastit s tím pos*aným sklolaminátem a zkusit něco napodobit.
A tak vznikly houfy neuvěřitelných monster, nad kterými by se dnes každý buď zasmál anebo to odsoudil, že jsme kur*ili mašiny. Jenže tehdy jiná cesta nebyla. (krom pár vyvolených, ke kterým jsme se jezdili dívat třeba na CBX750 jak na kosmickou loď a slintat.)
I kombinézy byly šílená svépomocná masťárna. Nechtěli jsme se potkávat s rakušákama kdy oni byli v kominézách a my v džísce a pod ní háčkovaný svetr, voe... Jenže origo stála v tůzu třeba 10000,-Kčs a výplata byla 2000,-. A to ještě bylo třeba vyměnit prachy za bony u vexláka. A tak jsme si šili roztodivné kožené gatě...
Dnes kroutím hlavou. No, prostě zlatí komunisti.
Pamatuje to tady někdo?
To cumim, super prace.
2 reakcí na tento příspěvek ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
Bimbam píše: Staroch30 - tož baže to pamatuju dokonce mi v dílně stojí jedna takhle dobově tuněná třinda na superkočkolap. Není moje ale kámoše z Chrudimi, kterej mi ji přitáhl na vozejku na opravu ( zarezlej píst a myši v elektrice) zrcátka to má ze žigula, blinkry z polskýho fiata, palubní desku ze škodovky stopětky - celou !!! Prostě mašina jak blázen, dvě sedla, jedno rovný a druhý schodovitě zvedlý aby batoh mohl koukat střelci přes blembák. Laminátovej předek i boky. Chce to nechat v tomhle stavu a prohnat to technickou. Já bych to radši na technickou poslal v téměř originálním vzhledu ( je to původně 638) a pak tam nabastlil ty podivnosti zpátky. Ono to vypadá fakt hezky. Přitáhl ji odněkud od Opavy snad od původního majitele.
Rozhodně sem dej fotku, to musím vidět!!!
Jé, já jsem na jedné mašině měl taky palubovku ze 105! Ty 4 budíky Ty jo, není to moje bejvalka??? Ale to byla myslím 634... už nevím.
A vzadu držadla pro spolujezdce jsem měl ty držadla ze dveří ze škodovky 110 R...
Jo! Dej sem fotku Bimbame!
Naposledy editováno 22.08.2019 22:33:14
Plus - leda až se ke mně staví někdy PB tak by to mohl vyfotit - má čím.
PetrL - hele tak přijeď na podzimní Jawajízdu a uvidíš to v dílně na vlastní oči.
1 reakcí na tento příspěvek ...jak šel čas,aneb jak jste začínali vy :o)
A ještě jsem měl dvaapůlu. To je vše, co jsem našel z fotek. Jo ta 250ka měla posvařované vlaštovky řidítka a aby to neblo vidět, tak jsem tam měl přidělaný střed z volantu ze škodovky 105ky.
Naposledy editováno 23.08.2019 08:55:03