globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepší Superbike 2009-2010
Zdarec hoši, kdybyste se měli rozhodnout pro Superbike kolem roku 09/10, pro jakou byste se rozhodli a proč? Někdo volí z důvodu závodních ambicí, někdo chce universála a třetí dá víc na vzhled. Pokud někdo jezdí, nebo jezdil určitý typ motorky rád si přečtu Vaše postřehy, díky!


Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45

Blokovaní uživatelé: dejf.
Anketa: Pro mě prosím
Aprilia RSV4R
7%
23
BMW S1000RR
12%
40
Ducati 1098/1198
20%
68
Honda CBR1000RR
12%
42
Kawasaki ZX10R
20%
69
KTM RC8 1190
2%
8
MV Agusta F4 1000
3%
12
Suzuki GSXR1000
13%
46
Yamaha R1
11%
37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:34 | Nahoru | #121
pylot> To jsem přesně čekal, že vytáhneš 848...a je to tady...tam je ale rozdílů daleko více....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:51 | Nahoru | #122

Sefo píše: pylot> :) dobrý no, tak jo, vidět je stát vedle sebe, tak si řeknu, kurva to je ale uplně jinej bajk, fakt

Tady jsi psal o tom ze stojej vedle sebe. Primo se nabizi srovnani s 848. Tady se mluvilo o vzhledu a ten je velice podobnej. Az se budeme bavit o jizdnich schopnostech tak pak uz je ale rozdil i mezi 1098 a 1198. Tenhle tvuj posledni tah jsem nejak vubec nepobral.

Stev> Tady ale nejde o to ze chces sporta od ducati. Tady je otazka kterej superbike je lepsi. Chces rict ze pro ucely srovnani je 1198 stejne dobra jako 1098? Jinymi slovy ze 1198 je stejne dobra jako 1098, ackoly probehly vyznamny zmeny v motoru a parametry ty motorky se lisej?

To je to na co jsem na zacatku zautocil. To ze neco vypada stejne, neznamena ze to je stejny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:58 | Nahoru | #123
pylot> A jel jsi teda aspoň na jedný z nich?

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:58 | Nahoru | #124
pylot> ano, pro účely srovnání s ostatníma bych je bral jako jednu, ačkoliv jistej si tím nejsem, ale zase Sefo to asi bude vědět líp.

To je jako bys porovnával třeba TL1000R, VTR1000SP1, VTR1000SP2, RSV 1998, RSV 2003. Trochu zbytečný, vzal bych Tele, VTR SP, a RSV.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 12:07 | Nahoru | #125

Sefo píše: pylot> A jel jsi teda aspoň na jedný z nich?

Nejel. Zalezi na tom nebo to je posledni linie argumentace?

Ja to vidim tak, ze nemusime vubec mluvit u techhle dvou o designu protoze ten je stejnej. Stejne tak podvozek je stejnej. Ale 1198 je o 1,5kg lehci, o 10 hp vykonnejsi a ma tusim o 8Nm vic. Vy v tom nevidite rozdil?

Stev> Tak ja treba mam treba moznost porovnat RSV 99 a 01 a tech par kobylek navic u 01 je poznat kdyz se ti ten pred tebou snazi na motor ujet. U SP1 a 2 je rozdil akorat v hmotnosti a vychovani motoru, vykonove by mely bejt tusim stejnej. A myslim ze kdyz si vezmes jednu a trosku s ni zahejbes a pak zahejbes s druhou tak ten rozdil v hmotnosti poznas.

Spis mi tohle co tu pisete prijde jako kdyby ekdo tvrdil ze je jedno jestli mas RSV 1000R v serii nebo v uprave od ammanna na 1100 ccm. Dyt to tu motorku posune motoricky uplne jinam.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 13:20 | Nahoru | #126
pylot> pozor na odklon od tématu

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 13:47 | Nahoru | #127
pylot> Já tedy jel na obou a na silnici mi to přišlo stejné, možná na okruhu bych něco poznal....ale myslím si, že většina lidí to bere jako jeden bike.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 14:12 | Nahoru | #128

technasia píše: za mě předposlední model ZX-10 .novej model bude asi hodně povedenej,ale s designem přední masky to dost pos.ali

ba prave naopak, 08-10 me vubec nebere , a nova je naprosty porno , proto stale jezdim 06 7 , nez se uklidni ta cenovka u 11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 16:45 | Nahoru | #129

Sefo píše: pylot> To jsem přesně čekal, že vytáhneš 848...a je to tady...tam je ale rozdílů daleko více....



Tak já bych to shrnul - stejnej bajk je 848/1098/1198. Dle holek u nás ve vsi
..no a nejrychlejší je "superbajk" 848, když se mrknu na výsledky Racetracku z Mostu

Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 19:01 | Nahoru | #130
Hele, nemá náhodou 1098 stejný objem jako 1198?

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 19:05 | Nahoru | #131
Aha. Tak to měla 1098 R. To označení je matoucí!!!

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 19:35 | Nahoru | #132
Marex> tak jsou to taloši třeba 996r měla objem 998 a 998r měla 999 kubíků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.10.2012 v 10:48 | Nahoru | #133
jakožto druhej největší guru tady z vás (po Perňovi) prohlašuju, že nejlepší superbike 2008-10 je na silnice jednoznačně Diavel 2011 !!!

kdo nezažil nepochopí, proč je ještě divočejší a lepší, než 1198čka

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.10.2012 v 12:07 | Nahoru | #134

oxygen píše: jakožto druhej největší guru tady z vás (po Perňovi) prohlašuju, že nejlepší superbike 2008-10 je na silnice jednoznačně Diavel 2011 !!!

kdo nezažil nepochopí, proč je ještě divočejší a lepší, než 1198čka



Já tedy toto slyšel o nové Multistradě (nejlépe S..)- prý nejpoužitelnější bike na naše silnice

Nejlepší Superbike 2009-2010

27.10.2012 v 20:30 | Nahoru | #135
no ja nevim....1098 a 1198 jsou podvozkove stejne / socka verze a verze S samozrejme / a bude to velmi podobne. Motorove budou asi jinde...a hlavne 1198 sp je posledni evoluce teto masiny s vychytanyma mouchama uz takze ty male nuance jsou v celkovem pojeti dost dulezite myslim ( servis a celkove zivot s touto moto ). Ale myslim ze rozdil mezi 10 a 11 pozna nejakej vyjezdenej typek na okruhu akorat...jinak na cestu stejne nevyuzijes ani 30 procent moto kdyz pomines rovinky...a tam ti ujedou asi vsichni na 4V od O8. Ale vo tom to neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

27.10.2012 v 20:39 | Nahoru | #136
kawafil> jo jo kawy byly vždycky péčko jak prase doufám,že zx-sedma bude ještě někdy stát v mojí garáži

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 07:02 | Nahoru | #137
Ta diskuse kolem 11/1098 od Duckny je zajímavá ... první motor byl v základu ve spektru 5-7t rpm takovej nic moc(skoro bych to přirovnal k tomu, co jsem zažíval na 999 v monsteru před namapováním - pocitově,koňů tam bylo o trochu víc) ...trochu víc to vibrovalo, šlo to do otáček, ale žádnej záááátah dvouválu to nebyl.(na otevřený verzi jsem nejel)
1198 prý tohle zvláštní pásmo už neměla - motor šel prý krásně odspodu až na vršek kde kolem 8t rpm "vybouchl" ... jinak podvozkově, brzdově a pružinově jsou to skoro identický bajky.

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 10:35 | Nahoru | #138
Hele,takže jestli to tady dobře čtu,tak mi stačí Monstříka o kousek převrtat,nahrát nějakou novější mapu a přezout na lehčí gumy a bude to uplně jiná motorka???
Týwoe pylote díky.Já už ho chtěl prodat,že koupim novou a já už jí vlastně skoro mam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 11:00 | Nahoru | #139
zmulin> Tvyho monstera nespasi uz nic.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 12:15 | Nahoru | #140

technasia píše: kawafil> jo jo kawy byly vždycky péčko jak prase doufám,že zx-sedma bude ještě někdy stát v mojí garáži



ZX7R je pro me nejkrasnejsi motorka vsech dob.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 12:27 | Nahoru | #141
pylot> Teď si mě nas.al

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 12:39 | Nahoru | #142

zmulin píše: pylot> Teď si mě nas.al

sakra, ale dalo mi to praci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 13:03 | Nahoru | #143

t_freedom píše: Ta diskuse kolem 11/1098 od Duckny je zajímavá ... první motor byl v základu ve spektru 5-7t rpm takovej nic moc(skoro bych to přirovnal k tomu, co jsem zažíval na 999 v monsteru před namapováním - pocitově,koňů tam bylo o trochu víc) ...trochu víc to vibrovalo, šlo to do otáček, ale žádnej záááátah dvouválu to nebyl.(na otevřený verzi jsem nejel)
1198 prý tohle zvláštní pásmo už neměla - motor šel prý krásně odspodu až na vršek kde kolem 8t rpm "vybouchl" ... jinak podvozkově, brzdově a pružinově jsou to skoro identický bajky.



Zátah? Tak ten tam fakt neni, je tam megazátah :)!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 14:32 | Nahoru | #144
Sefo> no...ehm...já bych skoro řekl, tedy nechtěl bych se tě dotknout...že by ti to došlo teprve kdybys to porovnal třeba s mým monsterem...
Můžeme se sejít a dát sprint při odřazování v 6trpm(pěkně dole, kdy bych mohl mít dokonce lepší průběh krouťáku než 1098)...myslím, že pokud máš origo mapu, mohl bych se tě s mým starochem do 150km/h nepříjemně držet ...
Je mi jasný, že jakmile bys přesáhl 7trpm neměl bych nejmenší šanci...ale myslím si, že ten motor dole mezi 5-7trpm prostě netáhne v základu nijak přesvědčivě. A nebyl jsem jedinej, kdo ten pocit měl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 16:06 | Nahoru | #145
t_freedom> no vzhledem k tomu, že já jezdim většinou tak do 8 tis ot. tak asi teda jezdim v pásmu kde to netáhne :)

ale je pravda, že po tom, co jsem otevřel laufy, to dole jede teda znatleně líp.
Ale jezdil jsem s kámošm co má monstera toho S4něco nevim přesně a kdekoliv sem mu na motor ujížděl...ale možná mrdalos zápěstos :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

30.10.2012 v 18:14 | Nahoru | #146
Sefo> S4ka je jestě 916ka...to nejde srovnávat s 1098.A jestli to točíš do 8trpm, jsi už skoro na plným výkonu. Ta "díra" je mezi 5-7trpm. Píšu "díra" protože to je hladina krouťáku, kdy se tě budu s namapovanou 999tkou(v Mosnteru)držet jen tak tak.
A jestli to máš otevřený, tak to už tam asi ani není, protože je to prej hlavně díky ECO nastavení s katíkem.

Naposledy editováno 30.10.2012 18:15:03

Nejlepší Superbike 2009-2010

3.11.2012 v 08:50 | Nahoru | #147

Nejlepší Superbike 2009-2010

25.11.2012 v 07:18 | Nahoru | #148
Kup lehce padlou 1098ku , dej široký řidítka a užívej života

Na SS nejsou u nás cesty a bez kapot si trochu zvýšíš šanci na přežití

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

25.11.2012 v 09:44 | Nahoru | #149
Čtu a zjistil jsem čtyři věci:

1. pylot furt mele howna.
2. bubrak stále kope na ZX-10R jak o život.
3. t freedom zůstal v bránění Ducati osamocen.
4. Sefo (dle pylota ) vlastně neví na čem jezdí.

..... a to máme listopad.

Naposledy editováno 25.11.2012 11:49:54

Nejlepší Superbike 2009-2010

25.11.2012 v 17:27 | Nahoru | #150
v kravařích vidím jezdit 999 je tvoje?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35348 Dnes v 16:45 Tommasson
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist