Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše: Dan1100> sakra, jako bývalýho majitele jeho repliky je to trestuhodný...
...ty žerty určitě maj nějakej reálnej podklad. Prostě abys ze dvouválový sedm pade ždímal podobný výkony jako ze čtyřky, musíš to holt dost ROZTOČIT.Abys to mohl roztočit, musíš to udělat hodně podčtvercový.Abys to naplnil, musíš tomu udělat ventily jak talíře a ovladat je trochu přesněji než pružinou( v těch točkách) - krom toho je to tak tvrdej mechanismus, že vyvážení je takovej malej zázrak. ...no a ve finále, ono to dokonce jede ...a vůbec ne špatně ...pro lovce třísetkilometrovejch rychlostí to není. Ale ti co chtějí obratnýho kolibříka do zatáček - ti z toho jsou šťastní.
Z těch výšenapsanejch věcí vyplývá, že to bude náročnější na servis - no a když ho vosíráš, někde se ti to vrátí...
Já souhlasim, jízda na ducati je prostě jiná a pro spoustu lidí lepší. Lepší v tom, že je to v zatáčce pevný jak šutr a motor má ten správnej drajv ve středních otáčkách. Navíc tu mašinu v základu dotaneš s parádníma brzdama a nemusí to bejt nutně monobloky, stačí obyč a kolik to udělá radosti. Jenomže ten servis je na hovno a vše kolem toho. Já měl 999 a S4r. Obě super, ale bylo to hodně ošemetný. Někdy to naskočilo až na podruhý, na potřetí, někdy se rozsvítila kontrolka zařazenýho neutrálu při jízdě na dálnici, pak mi ta s4r nechtěla jednou vůbec chcípnout, atd. A to jsem měl obě kupovaný v čr, po servisu maximálně 3 000km, obě na tacho kolem 20 000Km. Na 999 (rok 03) mi otáčky za půl rokuz neznámého důvodu klesli na 900/min a začalo mi to chcípat při podřazování do zatáčky... Docela na piču. A abych to nastavil vejš ty otáčky, musel bych do servisu, sám si to neuděláš. No a proto sem to prodal. Přišlo mi že už jsem tu spíš já pro tu motorku než ona pro mě. Když sem ji totiž tlačil z garáže měl sem hrozně divnej pocit,co mě zas potká za kravinu. S S4r (2004) jsem dojel na šumavu a vše ok, v zatáčkách si myslim že jsem se bavil nejvíc ze všech co tam ten víkend projeli a navíc ten bordel co ty laufy dělali, neskutečný. Ale jak mi pak jednou nechtěla zhasnout když sem dojel z práce domu, to už jsem se jí taky začal bát a čau šla pryč... to je prostě realita a nemyslim si že bych byl nějaká vyjímka. Znam spousty Ducatistů a vim že věci který by kluk na japonci řešil jako problém už berou ducatisti jako normal a spoustu věcí nepřiznaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
ProTom píše: ..... Znam spousty Ducatistů a vim že věci který by kluk na japonci řešil jako problém už berou ducatisti jako normal a spoustu věcí nepřiznaj
Yes!
A proto se řeší u japonce problémy, jako když třeba Fároš 08 sežere za 6000km půl litru oleje... Přitom ta motorka točí dvakrát víc než třeba GS1200 u který se ten půllitr dolévá každých 3000km...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
ProTom píše: a vim že věci který by kluk na japonci řešil jako problém už berou ducatisti jako normal a spoustu věcí nepřiznaj
...už jsem si zvykl, že odvzdušňuji spojkovou páčku každejch 1000km ...
U dvouválu se ti daleko víc projevujou věci okolo vzduchu - zasranej filtr atd. proto ti taky mohly ty otáčky padat... a docela se to dá i ladit - bypasama u vstřikovačů(né sice o tisíce ale o pár desítek, stovek to jde) ...to s tím chcípnutím je docela zajímavý
Hondza píše: Yes!
A proto se řeší u japonce problémy, jako když třeba Fároš 08 sežere za 6000km půl litru oleje... Přitom ta motorka točí dvakrát víc než třeba GS1200 u který se ten půllitr dolévá každých 3000km...
Tak u Farose to bylo spis pulitr na 1000km zas to nebagatelizuj, pulitr na 6tis mi zrala ZX9R a stara GSXR750 a prislo mi to v norme, za vymenu jsem nemusel dolejvat, ted mi ZX10R nezere ani kapku za 8tis km (=asi bere vodu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše: ...už jsem si zvykl, že odvzdušňuji spojkovou páčku každejch 1000km ...
Kolik ma ta motka najeto? Spojkovou packu sem odvzdusnoval na GSXR750 86, ale tak jednou za rok a proto, ze to nebyla orig instalace ale nejakej bastl samo domo.
4 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).
Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..
Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.
S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit
RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!
Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.
Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).
Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Perňa_81 píše: S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit
takze ja bych moh s bramborou prolomit 2:30, co myslis?
Perňa_81 píše: Jel jsem na všech R1 (několik jich vlastnil), CBR1000RR, GSXR-K1, SP1/SP2, RSV, S1000RR a dva roky jezdil na RC8-R a teď mám Duc848 (..a moc mě sere, že nemá motor 1098!!, jinak je to TOP svezení!!!)
Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).
Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..
Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.
S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit
RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!
Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.
Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).
Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá
¨Ty blááááho.
Bubrak-ZX10R píše: Kolik ma ta motka najeto? Spojkovou packu sem odvzdusnoval na GSXR750 86, ale tak jednou za rok a proto, ze to nebyla orig instalace ale nejakej bastl samo domo.
to je jedno co to má najeto... je to od začátku...ale mě to neva. Brembo fungují dokonale...jen si občas musím na 3 minuty vzít klíč, hadičku a brzdovku.
Pro mě to není problém, odpustím jí to... nepotřebuji dokonalost(neexistuje)... stačí mi je ta Ducati...
Kolik Ducatek si projel? ... jsi odborník přes páčky ?
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: takze ja bych moh s bramborou prolomit 2:30, co myslis?
..čoeče, ani s mrkví, ani s bramborou nebo zelenou paprikou! ..ty to prostě nechceš - žádná výzva, tunel, most a tak.. Brno je pro laiky na nových gumách, Bubrák je snad větší fanda
PS: do čeho jdeš, až se ti to nadobro rozpadne?
Perňa_81 píše: ..čoeče, ani s mrkví, ani s bramborou nebo zelenou paprikou! ..ty to prostě nechceš - žádná výzva, tunel, most a tak.. Brno je pro laiky na nových gumách, Bubrák je snad větší fanda
PS: do čeho jdeš, až se ti to nadobro rozpadne?
asi mas recht, dyk ja jedu 2:32 nebo 2:47 podle toho jak se vyspim
pudu podle penez do 05, 08 nebo 11 desina mi fakt prirostla a po 5 letech me porad hrozne bavi
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
pylot píše: Sefo> Ja bych rek ze vetsina lid tam hlasovala spis pro 1198 nez pro tu 1098. Nevim proc je nekteri porad cpou k sobe. Takhle v ty ankete neni mozny hlasovat pro jednu z nich. Dyt jsou to uplne jiny motorky.
Jak úplně jiný??? Jen lehce zvýšený objem motoru, ne?
Nepleteš si to s 1199...??
Naposledy editováno 26.10.2012 10:37:14
pylot píše: Sefo> Ja bych rek ze vetsina lid tam hlasovala spis pro 1198 nez pro tu 1098. Nevim proc je nekteri porad cpou k sobe. Takhle v ty ankete neni mozny hlasovat pro jednu z nich. Dyt jsou to uplne jiny motorky.
Pylote, nevím, co se s Tebou stalo, ale poslední dobou mi přijde, že z tebe padají jen pěkný hovna....nevim jestli ses pasoval na znalce uplně všeho, ale snažís se tak působit, ale nejde ti to pokud je 1098 a 1198 uplně jinej bajk, tak počítám, že jsi na nich na obou jel. Já jo.
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
On mi vzdycky kazdej napise ze placam hovna ale nikdy se nikdo nezmuze na to aby to podlozil nejakejma arguentama.
A vetsinou se angazuju prave v takovejch vecech kde vubec nejde o to jestli jsem na tom jel nebo nejel.
E: Mezi 916 a 996 je prece taky rozdil.
Naposledy editováno 26.10.2012 10:47:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35624 | Včera v 22:01 Veverčák |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16330 | 14.5.2024 v 07:38 SPIJKER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |