globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepší Superbike 2009-2010
Zdarec hoši, kdybyste se měli rozhodnout pro Superbike kolem roku 09/10, pro jakou byste se rozhodli a proč? Někdo volí z důvodu závodních ambicí, někdo chce universála a třetí dá víc na vzhled. Pokud někdo jezdí, nebo jezdil určitý typ motorky rád si přečtu Vaše postřehy, díky!


Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45

Blokovaní uživatelé: dejf.
Anketa: Pro mě prosím
Aprilia RSV4R
7%
23
BMW S1000RR
12%
40
Ducati 1098/1198
20%
68
Honda CBR1000RR
12%
42
Kawasaki ZX10R
20%
69
KTM RC8 1190
2%
8
MV Agusta F4 1000
3%
12
Suzuki GSXR1000
13%
46
Yamaha R1
11%
37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 10:30 | Nahoru | #91

t_freedom píše: Dan1100> sakra, jako bývalýho majitele jeho repliky je to trestuhodný...

...ty žerty určitě maj nějakej reálnej podklad. Prostě abys ze dvouválový sedm pade ždímal podobný výkony jako ze čtyřky, musíš to holt dost ROZTOČIT.Abys to mohl roztočit, musíš to udělat hodně podčtvercový.Abys to naplnil, musíš tomu udělat ventily jak talíře a ovladat je trochu přesněji než pružinou( v těch točkách) - krom toho je to tak tvrdej mechanismus, že vyvážení je takovej malej zázrak. ...no a ve finále, ono to dokonce jede ...a vůbec ne špatně ...pro lovce třísetkilometrovejch rychlostí to není. Ale ti co chtějí obratnýho kolibříka do zatáček - ti z toho jsou šťastní.
Z těch výšenapsanejch věcí vyplývá, že to bude náročnější na servis - no a když ho vosíráš, někde se ti to vrátí...



Já souhlasim, jízda na ducati je prostě jiná a pro spoustu lidí lepší. Lepší v tom, že je to v zatáčce pevný jak šutr a motor má ten správnej drajv ve středních otáčkách. Navíc tu mašinu v základu dotaneš s parádníma brzdama a nemusí to bejt nutně monobloky, stačí obyč a kolik to udělá radosti. Jenomže ten servis je na hovno a vše kolem toho. Já měl 999 a S4r. Obě super, ale bylo to hodně ošemetný. Někdy to naskočilo až na podruhý, na potřetí, někdy se rozsvítila kontrolka zařazenýho neutrálu při jízdě na dálnici, pak mi ta s4r nechtěla jednou vůbec chcípnout, atd. A to jsem měl obě kupovaný v čr, po servisu maximálně 3 000km, obě na tacho kolem 20 000Km. Na 999 (rok 03) mi otáčky za půl rokuz neznámého důvodu klesli na 900/min a začalo mi to chcípat při podřazování do zatáčky... Docela na piču. A abych to nastavil vejš ty otáčky, musel bych do servisu, sám si to neuděláš. No a proto sem to prodal. Přišlo mi že už jsem tu spíš já pro tu motorku než ona pro mě. Když sem ji totiž tlačil z garáže měl sem hrozně divnej pocit,co mě zas potká za kravinu. S S4r (2004) jsem dojel na šumavu a vše ok, v zatáčkách si myslim že jsem se bavil nejvíc ze všech co tam ten víkend projeli a navíc ten bordel co ty laufy dělali, neskutečný. Ale jak mi pak jednou nechtěla zhasnout když sem dojel z práce domu, to už jsem se jí taky začal bát a čau šla pryč... to je prostě realita a nemyslim si že bych byl nějaká vyjímka. Znam spousty Ducatistů a vim že věci který by kluk na japonci řešil jako problém už berou ducatisti jako normal a spoustu věcí nepřiznaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 11:17 | Nahoru | #92

ProTom píše: ..... Znam spousty Ducatistů a vim že věci který by kluk na japonci řešil jako problém už berou ducatisti jako normal a spoustu věcí nepřiznaj



Yes!

A proto se řeší u japonce problémy, jako když třeba Fároš 08 sežere za 6000km půl litru oleje... Přitom ta motorka točí dvakrát víc než třeba GS1200 u který se ten půllitr dolévá každých 3000km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 12:47 | Nahoru | #93

ProTom píše: a vim že věci který by kluk na japonci řešil jako problém už berou ducatisti jako normal a spoustu věcí nepřiznaj



...už jsem si zvykl, že odvzdušňuji spojkovou páčku každejch 1000km ...
U dvouválu se ti daleko víc projevujou věci okolo vzduchu - zasranej filtr atd. proto ti taky mohly ty otáčky padat... a docela se to dá i ladit - bypasama u vstřikovačů(né sice o tisíce ale o pár desítek, stovek to jde) ...to s tím chcípnutím je docela zajímavý

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 14:54 | Nahoru | #94

Hondza píše: Yes!

A proto se řeší u japonce problémy, jako když třeba Fároš 08 sežere za 6000km půl litru oleje... Přitom ta motorka točí dvakrát víc než třeba GS1200 u který se ten půllitr dolévá každých 3000km...



Tak u Farose to bylo spis pulitr na 1000km zas to nebagatelizuj, pulitr na 6tis mi zrala ZX9R a stara GSXR750 a prislo mi to v norme, za vymenu jsem nemusel dolejvat, ted mi ZX10R nezere ani kapku za 8tis km (=asi bere vodu )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 14:55 | Nahoru | #95

t_freedom píše: ...už jsem si zvykl, že odvzdušňuji spojkovou páčku každejch 1000km ...



Kolik ma ta motka najeto? Spojkovou packu sem odvzdusnoval na GSXR750 86, ale tak jednou za rok a proto, ze to nebyla orig instalace ale nejakej bastl samo domo.

4 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 16:09 | Nahoru | #96
Jel jsem na všech R1 (několik jich vlastnil), CBR1000RR, GSXR-K1, SP1/SP2, RSV, S1000RR a dva roky jezdil na RC8-R a teď mám Duc848 (..a moc mě sere, že nemá motor 1098!!, jinak je to TOP svezení!!!)

Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).

Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..

Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.

S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit

RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!

Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.

Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).

Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 16:36 | Nahoru | #97
Perňa_81> vyčerpávající, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 20:49 | Nahoru | #98

Perňa_81 píše: S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit



takze ja bych moh s bramborou prolomit 2:30, co myslis?

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 20:50 | Nahoru | #99

Perňa_81 píše: Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).



nemuzes hodnotit no, to je jednoduchy

Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 22:05 | Nahoru | #100
Bimota!!!

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 22:12 | Nahoru | #101

Perňa_81 píše: Jel jsem na všech R1 (několik jich vlastnil), CBR1000RR, GSXR-K1, SP1/SP2, RSV, S1000RR a dva roky jezdil na RC8-R a teď mám Duc848 (..a moc mě sere, že nemá motor 1098!!, jinak je to TOP svezení!!!)

Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).

Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..

Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.

S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit

RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!

Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.

Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).

Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá



¨Ty blááááho.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 22:19 | Nahoru | #102

Bubrak-ZX10R píše: Kolik ma ta motka najeto? Spojkovou packu sem odvzdusnoval na GSXR750 86, ale tak jednou za rok a proto, ze to nebyla orig instalace ale nejakej bastl samo domo.



to je jedno co to má najeto... je to od začátku...ale mě to neva. Brembo fungují dokonale...jen si občas musím na 3 minuty vzít klíč, hadičku a brzdovku.

Pro mě to není problém, odpustím jí to... nepotřebuji dokonalost(neexistuje)... stačí mi je ta Ducati...
Kolik Ducatek si projel? ... jsi odborník přes páčky ?

Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 23:52 | Nahoru | #103
Bimota DB7 Oronero

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

25.10.2012 v 07:39 | Nahoru | #104
za mě předposlední model ZX-10 .novej model bude asi hodně povedenej,ale s designem přední masky to dost pos.ali

Nejlepší Superbike 2009-2010

25.10.2012 v 08:12 | Nahoru | #105
mně se teda zdálo, že ninja 09 byla taková velká a neohrabaná. motorově super, nádherně to táhlo, ale moc mi nesedla. zato blejd 09 byl ovladatelnější, příjemnější, ale motorově takový neslaný nemastný

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

25.10.2012 v 11:54 | Nahoru | #106
Hoši jakej je rozdíl mezi Ninjou 10kou 2008 a 2010? Tušim, že 2010 udělali nějaký vylepšení. Nemyslim ten lehký facelift, ale technika. V Aglii časopis Bike testovali superbiky 2010 a měli radost že to kawa vylepšila a dávali ji hodně vysoko. vyhrálo to bmw, před hondou, pak kawa s gsx-r a nakonec yamaha a rsv. Připomínám že to bylo na silnici, ne na okruhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

25.10.2012 v 13:05 | Nahoru | #107
ProTom> 2010 spíš jen fejslift

Naposledy editováno 25.10.2012 13:05:55

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

25.10.2012 v 13:16 | Nahoru | #108
Kubát> tak jsem koukal je to jak facelift jako přední maska, boční část kapot, tak vejfuck. a na technice je to vylepšení: tlumič řízení, převodovka a dál asi nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

25.10.2012 v 14:23 | Nahoru | #109

Bubrak-ZX10R píše: takze ja bych moh s bramborou prolomit 2:30, co myslis?



..čoeče, ani s mrkví, ani s bramborou nebo zelenou paprikou! ..ty to prostě nechceš - žádná výzva, tunel, most a tak.. Brno je pro laiky na nových gumách, Bubrák je snad větší fanda

PS: do čeho jdeš, až se ti to nadobro rozpadne?

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

25.10.2012 v 14:50 | Nahoru | #110

Perňa_81 píše: ..čoeče, ani s mrkví, ani s bramborou nebo zelenou paprikou! ..ty to prostě nechceš - žádná výzva, tunel, most a tak.. Brno je pro laiky na nových gumách, Bubrák je snad větší fanda

PS: do čeho jdeš, až se ti to nadobro rozpadne?



asi mas recht, dyk ja jedu 2:32 nebo 2:47 podle toho jak se vyspim
pudu podle penez do 05, 08 nebo 11 desina mi fakt prirostla a po 5 letech me porad hrozne bavi

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 10:05 | Nahoru | #111
No každopádně jsem rád, že mám top superbike, dle hlasování lidí :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 10:12 | Nahoru | #112
Sefo> Ja bych rek ze vetsina lid tam hlasovala spis pro 1198 nez pro tu 1098. Nevim proc je nekteri porad cpou k sobe. Takhle v ty ankete neni mozny hlasovat pro jednu z nich. Dyt jsou to uplne jiny motorky.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 10:16 | Nahoru | #113

pylot píše: Sefo> Ja bych rek ze vetsina lid tam hlasovala spis pro 1198 nez pro tu 1098. Nevim proc je nekteri porad cpou k sobe. Takhle v ty ankete neni mozny hlasovat pro jednu z nich. Dyt jsou to uplne jiny motorky.



Jak úplně jiný??? Jen lehce zvýšený objem motoru, ne?

Nepleteš si to s 1199...??

Naposledy editováno 26.10.2012 10:37:14

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 10:28 | Nahoru | #114

pylot píše: Sefo> Ja bych rek ze vetsina lid tam hlasovala spis pro 1198 nez pro tu 1098. Nevim proc je nekteri porad cpou k sobe. Takhle v ty ankete neni mozny hlasovat pro jednu z nich. Dyt jsou to uplne jiny motorky.



Pylote, nevím, co se s Tebou stalo, ale poslední dobou mi přijde, že z tebe padají jen pěkný hovna....nevim jestli ses pasoval na znalce uplně všeho, ale snažís se tak působit, ale nejde ti to pokud je 1098 a 1198 uplně jinej bajk, tak počítám, že jsi na nich na obou jel. Já jo.

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 10:42 | Nahoru | #115
No tak prece kdyz u motorky prekopu motor tak ji pak nemuzu hazet do pytle s tou starsi verzi. Aspon me to teda nedava moc smysl. Kdybych jel koupit 1198 a capek mi prodal 1098 se slovy ze je to vlastne ten samej bajk tak bych byl taky nastvanej. A kdyz se ma vyjadrit nazor kterej bajk je lepsi tak mi prjde blby hazet tyhle dve dohromady kdyz je jasny ze 1198 je motoricky lepsi.

On mi vzdycky kazdej napise ze placam hovna ale nikdy se nikdo nezmuze na to aby to podlozil nejakejma arguentama.
A vetsinou se angazuju prave v takovejch vecech kde vubec nejde o to jestli jsem na tom jel nebo nejel.

E: Mezi 916 a 996 je prece taky rozdil.

Naposledy editováno 26.10.2012 10:47:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 10:58 | Nahoru | #116
pylot> Tys napsal konkrétně "Dyt jsou to uplne jiny motorky" ne nejsou. Jsou to naprosto stejné motorky, co se týče všeho, kromě motoru. Uplně jiné motorky si představuju třeba Hayabusu vs CB1000f.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:15 | Nahoru | #117
Sefo> Nechytej me za slovo, kdyz vis jak to myslim. Lisej se prinejmensim hmotnosti, motorem (a ne jenom ve vrtani) a prevodovkou. Nemyslim si zeby se daly tyhle dve motorky hazet do stejnyho pytle. Stejne jako se neda hazet do stejnyho pytle 1098 a 1098R nebo, nebo 916,996 a 998. Pri hodnoceni ktera motorka je lepsi proste neni jedno jestli do boje postavis 1098 nebo 1198 protoze ma kazda jiny parametry.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:20 | Nahoru | #118
pylot> :) dobrý no, tak jo, vidět je stát vedle sebe, tak si řeknu, kurva to je ale uplně jinej bajk, fakt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:30 | Nahoru | #119
Sefo> Design je ale prece jenom jedna cast vlastnosti motorky. 848 taky vypada skoro stejne jako 1198 a je to jina motorka.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

26.10.2012 v 11:33 | Nahoru | #120
pylot> já jsem teda ani na jedný nejel, ale kdybych chtěl koupit ducati, tak bych bral 1098/1198 jako stejnou. I když třeba bych po svezení změnil názor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35624 Včera v 22:01 Veverčák
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 14.5.2024 v 07:38 SPIJKER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist