Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
4 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).
Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..
Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.
S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit
RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!
Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.
Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).
Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Perňa_81 píše: S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit
takze ja bych moh s bramborou prolomit 2:30, co myslis?
Perňa_81 píše: Jel jsem na všech R1 (několik jich vlastnil), CBR1000RR, GSXR-K1, SP1/SP2, RSV, S1000RR a dva roky jezdil na RC8-R a teď mám Duc848 (..a moc mě sere, že nemá motor 1098!!, jinak je to TOP svezení!!!)
Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).
Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..
Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.
S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit
RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!
Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.
Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).
Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá
¨Ty blááááho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | 31.5.2024 v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |