paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nejlepší Superbike 2009-2010
Zdarec hoši, kdybyste se měli rozhodnout pro Superbike kolem roku 09/10, pro jakou byste se rozhodli a proč? Někdo volí z důvodu závodních ambicí, někdo chce universála a třetí dá víc na vzhled. Pokud někdo jezdí, nebo jezdil určitý typ motorky rád si přečtu Vaše postřehy, díky!

Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45

Blokovaní uživatelé: dejf.
Anketa: Pro mě prosím
Aprilia RSV4R
7%
23
BMW S1000RR
12%
40
Ducati 1098/1198
20%
68
Honda CBR1000RR
12%
42
Kawasaki ZX10R
20%
69
KTM RC8 1190
2%
8
MV Agusta F4 1000
3%
12
Suzuki GSXR1000
13%
46
Yamaha R1
11%
37

4 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 16:09 | Nahoru | #1
Jel jsem na všech R1 (několik jich vlastnil), CBR1000RR, GSXR-K1, SP1/SP2, RSV, S1000RR a dva roky jezdil na RC8-R a teď mám Duc848 (..a moc mě sere, že nemá motor 1098!!, jinak je to TOP svezení!!!)

Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).

Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..

Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.

S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit

RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!

Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.

Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).

Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 16:36 | Nahoru | #2
Perňa_81> vyčerpávající, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 20:49 | Nahoru | #3

Perňa_81 píše: S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit



takze ja bych moh s bramborou prolomit 2:30, co myslis?

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 20:50 | Nahoru | #4

Perňa_81 píše: Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).



nemuzes hodnotit no, to je jednoduchy

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 22:12 | Nahoru | #5

Perňa_81 píše: Jel jsem na všech R1 (několik jich vlastnil), CBR1000RR, GSXR-K1, SP1/SP2, RSV, S1000RR a dva roky jezdil na RC8-R a teď mám Duc848 (..a moc mě sere, že nemá motor 1098!!, jinak je to TOP svezení!!!)

Úplně ti nezávidím ten výběr Z těch nových mě nejvíc láká Panigale, to je technický porno a perfektní posez (to jediný, co jsem stihnul vyzkoušet ) a přesně naopak je RSV4 (tam mi zase absolutně posez nesedí a celý to je divně malý, baňatý - a to mám jen 178cm).

Čistě teoreticky, kdybych nestavěl dům a měl se rozhodovat, za co vyhodit našetřený drobáky (určitě by to bylo taky mezi tímto výběrem), investoval bych do 1098/1198 a nejlíp do "S".. Je tam vše - zvířecí motor, vzhled pro onanisty, špičkový brzdy/podvozek a hlavně ta jízda je zážitek. V porovnání s tím je jízda na CBR jen "poloviční" a nudná. I to nedochůdče 848 mě baví víc..

Další v pořadí je BigBang, to je hodně zajímavý svezení a když se to podpoří laďákama, tak i vzhled je špička. Navíc těch trofejí ze závodů SBK všude po světě má nespočet.. Jezdí a brzdí skvěle, ikdyž oproti letošním ZX a 1199 nebo BMW je přeci jen lehce výkonově pozadu.

S1000RR bych nechtěl, tyhle brambory mě štvaly dva roky na závodech víc než dost, když jsem s RC8-R neměl šanci konkurovat.. Ale i tak nemám ten pocit, že bych ho měl potřebovat ..tak nějak se z toho stala "tuctovka" pro lidi, co těch 2:10 v Brně potřebujou nějak prolomit

RC8-R - špičkovej podvozek, vzhledově "jiná", prostornost a ten motor s brzdama dávaly jízdě smysl. Neustálý wheelie a žádný berličky v podobě kontroly trakce. Brutální jízda, jen v provozu trochu předimenzovaný bajk (ale to je 1098 taky) - prostě výzva!

Z hlediska údržby nemůžu moc hodnotit, protože na závodech to dostává moc na frak a perfektní (častej) servis je podmínkou. Jináč si myslím, že na silnici je to všechno věčný a je třeba dodržovat servis (rozuměj nevojebat ho!).
Na silnici jsem neměl žádný problém jak s CBR, GSX-R, RSV, SP1/SP2, R1 tak teď s 848 - prostě fungujou a jen to podpořím častější výměnou oleje, než požaduje výrobce. Na závodech jsem odrovnával spojky u R1 04-05, pak i u R1 07-08 (tam i převodovku 2x). U RC8 taky spojku a převodovku po 2 sezónách....hold spotřební materiál.

Asi jsem moc nepomohl, protože jsem nejezdil na KAWĚ ZX10 a to je asi nepřekonatelný stroj (dle jejich majitelů, já si to nemyslím..).

Nejvíc sježděných bajků má pan strejda OXYGEN
Umí poradit, je to kluk citlivá



¨Ty blááááho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 31.5.2024 v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200


TOPlist