paolo_novy Přidat reklamu

Téma: studený start
6.10.2012 v 11:55
Zdravím hoši..mám problem se studeným startem..měl sem na výměnu pístní sadu,přetěsnění motoru a ventily .. po této opravě to postupně hůř a hůř chytalo..taky byla chvile že to vše bylo ok a fungovala na otočení startéru..teďkon už ani nenastartuju,když chci tak musim zacpat filtr pak to blafne krásně...po jednom nastartování a opětném chcipnutí ..kdy se motor neměl šanci zahřát ..funguje též na jedno až dvě otočky startérem..zkontroloval a pročistil sem karbec apod. a furt stejný..co by to mohlo způsobovat?? neměl někdo stejný problem?

1 reakcí na tento příspěvek studený start

6.10.2012 v 13:28 | Nahoru | #1
"Rozhozené" ventily každopádně mohou starty zhoršit, stalo se mi to před lety na Viragu, ale to naopak špatně startovalo za tepla, pokud nestálo alespoň 10 minut. Takže na ventily také koukni, nejde jen o seřízení, ale otázkou je i jejich těsnost... nebylo by od věci změřit kompresní tlak.

A jestli má karbec místo sytiče jen přívěru (klapka na vstupu karbce), tak ucpáním vstupu filtru vlastně uděláš totéž, jako když přívěru zavřeš. Takže ještě zkontroluj těsnost celého sání. Bílá svíčka ukazuje spíše na chudou směs, a ta se společně s "falešluftem" většinou prozradí také samovolným zvyšováním volnoběžných otáček a pomalým klesáním otáček po zavření plynu. Markantně se to ale projevuje hlavně u dvoutaktů.

A nechci sice malovat čerta na zeď, ale když vidím, že tam máš stejný motor jako tento klučina , tak bych měl důvod se docela bát, co se z toho nakonec vyvrbí a také jestli tohle nakonec není první známka toho, že motor leze do smrtelné postele. Klidně si projdi jeho vlákna, co se s tou motorkou natrápil a třeba tam najdeš i nějaký postřeh k vyřešení Tvé závady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studený start

6.10.2012 v 13:44 | Nahoru | #2
J.M.K.> Zrovna startování fungovalo na první kopnutí do posledního dechu. A i když jsem tam měl třeba dvakrát tak větší vůli než předepsanou, tak se to projevilo jen hlukem. Nějakýho vlivu na startování a výkon jsem si nevšim. Prostě to po seřízení jelo uplně stejně jako předtim, jen byl motoer víc potichu.
Spíš mě napadla taková naprosto jednoduchá věc. Já jsem sytič v létě vůbec nepoužíval. když bylo teplo, nebyl potřeba. Ale třeba na jaře, když byla ráno zima jo.
Prostě ti to předtim startovalo dobře, protože bylo teplo a ted jak se ochladilo, tak je sytič potřeba. Žádnou vědu bych v tom nehledal. Pokud je mín než nějakejch 10-15 stupnů, tak to prostě bez sytiče chytá blbě. pokud chceš startovat dobře, tak si bud dál ucpávej vzduchovej filtr prstem, nebo jí dej před startováním injekční stříkačkou benzín přímo pod svíčku. Uvidíš, že pak chytne hned.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
postačí 125ccm Yuki Vista 125 jozefjozef 22 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 Eliška125r 12 22.7.2019 v 22:00 Romans512
technicka poradna Yuki Vista 125 amazonak 7 3.5.2018 v 21:29 Tatak
elektro Yuki Vista 125 amazonak 3 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík


TOPlist