paolo_novy Přidat reklamu

Téma: studený start
6.10.2012 v 11:55
Zdravím hoši..mám problem se studeným startem..měl sem na výměnu pístní sadu,přetěsnění motoru a ventily .. po této opravě to postupně hůř a hůř chytalo..taky byla chvile že to vše bylo ok a fungovala na otočení startéru..teďkon už ani nenastartuju,když chci tak musim zacpat filtr pak to blafne krásně...po jednom nastartování a opětném chcipnutí ..kdy se motor neměl šanci zahřát ..funguje též na jedno až dvě otočky startérem..zkontroloval a pročistil sem karbec apod. a furt stejný..co by to mohlo způsobovat?? neměl někdo stejný problem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studený start

6.10.2012 v 13:44 | Nahoru | #1
J.M.K.> Zrovna startování fungovalo na první kopnutí do posledního dechu. A i když jsem tam měl třeba dvakrát tak větší vůli než předepsanou, tak se to projevilo jen hlukem. Nějakýho vlivu na startování a výkon jsem si nevšim. Prostě to po seřízení jelo uplně stejně jako předtim, jen byl motoer víc potichu.
Spíš mě napadla taková naprosto jednoduchá věc. Já jsem sytič v létě vůbec nepoužíval. když bylo teplo, nebyl potřeba. Ale třeba na jaře, když byla ráno zima jo.
Prostě ti to předtim startovalo dobře, protože bylo teplo a ted jak se ochladilo, tak je sytič potřeba. Žádnou vědu bych v tom nehledal. Pokud je mín než nějakejch 10-15 stupnů, tak to prostě bez sytiče chytá blbě. pokud chceš startovat dobře, tak si bud dál ucpávej vzduchovej filtr prstem, nebo jí dej před startováním injekční stříkačkou benzín přímo pod svíčku. Uvidíš, že pak chytne hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) studený start

6.10.2012 v 13:59 | Nahoru | #2
Hippieguy> Máš recht, také každý motor je co pes, to jiná ves a rozhozené ventily se mohou projevit různě. To s tou teplotou okolí mě také napadlo a jestli má vyřazenou přívěru, tak bych to zkusil pořešit a třeba ji ovládat nějakou páčkou přímo na karbci, ne dálkově z řidítek, pokud to tak původně bylo. Jinak mu nezbude, než ucpávat filtr.
Vyndávat pokaždé svíčku kvůli nastříknutí benzinu je dost těžkopádné a také jak dlouho by to závit v havě vydržel, toť otázka.
Mimochodem, jak jsem u Tebe ve vlákně zahlédl, že chceš kvůli výfukům přehazovat hlavu, tak proč tam prostě nedáš ten motor celý a nenamontuješ jen jeden lauf? Podle mě je to daleko spolehlivější a snazší řešení, než jen kvůli výfuku montovat na druhý motor svou hlavu, o které navíc po havárii motoru nemůžeš vědět, v jakém stavu je.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
postačí 125ccm Yuki Vista 125 jozefjozef 22 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 Eliška125r 12 22.7.2019 v 22:00 Romans512
technicka poradna Yuki Vista 125 amazonak 7 3.5.2018 v 21:29 Tatak
elektro Yuki Vista 125 amazonak 3 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík


TOPlist