paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vliv hmotnosti pístu
Zdar všichni,
nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
Anketa: Může se to kvůli váze pístu posrat???
Ano
70%
45
Ne
13%
8
Nevím
6%
4
Vys..te se na to (stejně to uděláme)
11%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

6.10.2012 v 01:17 | Nahoru | #1

cechradovan píše: cechradovan píše: ... Hmotnost pístu vliv na výkon motoru má poměrně veliký . Čím těžší píst , tím více je třeba energie na vracení z mrtvých bodů - (horní , dolní úvrat)! Primitivní příklad je třeba s kladívkem - s kilovým budu máchat ze strany na stranu poměrně dobře , s těžším to půjde hůře . Proto jsou dnes kované písty , titanové ojnice - čím méně musím vracet hmoty ze strany na stranu ..(nahoru , dolu) - tím mám více výkonu !



toto tvrzení není pravda. ano, čím máš těžší píst, tím více energie mu musíš udělit, abys ho uvedl do pohybu, ale zase tím více energie odevzdá na konci zdvihu! analogický příklad s kladívkem, vezmi si dětský plastový a zkus s ním zatlouct hřebík - nezatlučeš ani prd, i když s ním budeš mávat jako s... no, jako s plastovým kladívkem.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

6.10.2012 v 08:49 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: toto tvrzení není pravda. ano, čím máš těžší píst, tím více energie mu musíš udělit, abys ho uvedl do pohybu, ale zase tím více energie odevzdá na konci zdvihu! analogický příklad s kladívkem, vezmi si dětský plastový a zkus s ním zatlouct hřebík - nezatlučeš ani prd, i když s ním budeš mávat jako s... no, jako s plastovým kladívkem.



jste všichni fajn teoretici, ale v 4dobém spalovacím motoru je jen jedna doba pracovní máš v tom trošku guláš

PS: ano, tím více energie předá na konci zdvihu, ale ložiskám, a pístnímu čepu a klice na krut. Píst se pohybuje jen v jedné ose a aby ta tvá doměnka byla správná, musela by se ta zbytková energie a její směr v dolní úvrati otočit o 180° tedy směrem nahoru, což pochopí každý že je totální blbost (perpetum mobile)

Naposledy editováno 06.10.2012 08:52:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist