paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vliv hmotnosti pístu
Zdar všichni,
nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
Anketa: Může se to kvůli váze pístu posrat???
Ano
70%
45
Ne
13%
8
Nevím
6%
4
Vys..te se na to (stejně to uděláme)
11%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

5.10.2012 v 09:42 | Nahoru | #1
Dolph-cz> Kluci zbytečně si komplikujete život... Všichni se baví o koze a o voze (bavíte se o obecném tématu až moc konkrétně).
K tobě mám jednu zásadní připomínku, aneb k té tvé úpravě vrtání. Víš proč se klika ani ojnice nemění? Protože vyrobit kliku je 5x dražší a náročnější s výsledkem nejasným... Potřeba nikdy nebyla, protože pokud pořídíš těžší píst, zvýšíš pístovou rychlost o 20%, jistým empirickým odhadem snížíš životnost namáhaných dílů, pístních čepů, ložisek kliky ojnice o 10%..... Ikdyby těch 20%.... Jak to chceš měřit (to během 30ti tisíc km nepoznáš žes něco posral), u dílu navrhovaný na X cyklů maximálího zatížení v praxi horko těžko nasimulovatelné.... To je ten důvod. Převrtání objemu válců o 10-20% není považováno za brutální tuning. (pokud si tím nezkurvíš vložky, nezhoršíš tepelnou vodivost a chlazení atpd... Toho je moc...

A k té energii a příkladu s kladivem, chybí vám tam jedna podstatná věc, taky scchopnost s tím kladivem manipulovat Pokud na ní nemáš sílu, může se stát, že ony síly potřebné na zdolání úvrati zápal nebude schopen přebít a budete půl roku mudrlovat nad tím, že má motor v nízkých točkách tvrdý chod a ve vysokých reaguje podivně na plyn. Pak je nutné seřizovat časování množství směsi atpd... To prostě není tak jednoduché.... Pokud nemám motor určen vyloženě na úpravy, nepouštěl bych se do laborování jen s pístem atpd.

PS: Jen tak pro zajímavost, už z vás někdy někdo viděl co dovede udělat píst, když není navrhován na jisté zatížení, teplotní odolnost a zrychlení? Krásné výsledky jsou občas k vidění na youtube

Naposledy editováno 05.10.2012 09:44:24

(reakce na) Vliv hmotnosti pístu

5.10.2012 v 10:35 | Nahoru | #2

Kamy píše: Dolph-cz> Kluci zbytečně si komplikujete život... Všichni se baví o koze a o voze (bavíte se o obecném tématu až moc konkrétně).
K tobě mám jednu zásadní připomínku, aneb k té tvé úpravě vrtání. Víš proč se klika ani ojnice nemění? Protože vyrobit kliku je 5x dražší a náročnější s výsledkem nejasným... Potřeba nikdy nebyla, protože pokud pořídíš těžší píst, zvýšíš pístovou rychlost o 20%, jistým empirickým odhadem snížíš životnost namáhaných dílů, pístních čepů, ložisek kliky ojnice o 10%..... Ikdyby těch 20%.... Jak to chceš měřit (to během 30ti tisíc km nepoznáš žes něco posral), u dílu navrhovaný na X cyklů maximálího zatížení v praxi horko těžko nasimulovatelné.... To je ten důvod. Převrtání objemu válců o 10-20% není považováno za brutální tuning. (pokud si tím nezkurvíš vložky, nezhoršíš tepelnou vodivost a chlazení atpd... Toho je moc...

A k té energii a příkladu s kladivem, chybí vám tam jedna podstatná věc, taky scchopnost s tím kladivem manipulovat Pokud na ní nemáš sílu, může se stát, že ony síly potřebné na zdolání úvrati zápal nebude schopen přebít a budete půl roku mudrlovat nad tím, že má motor v nízkých točkách tvrdý chod a ve vysokých reaguje podivně na plyn. Pak je nutné seřizovat časování množství směsi atpd... To prostě není tak jednoduché.... Pokud nemám motor určen vyloženě na úpravy, nepouštěl bych se do laborování jen s pístem atpd.

PS: Jen tak pro zajímavost, už z vás někdy někdo viděl co dovede udělat píst, když není navrhován na jisté zatížení, teplotní odolnost a zrychlení? Krásné výsledky jsou občas k vidění na youtube



čteš co píšu?vždyď jsem v mém posledním příspěvku psal,že výroba kliky je extrém a převrtání válce je poměrně jednoduchá úprava

jo a tím,že dáš těžší píst,nezvýšíš pístovou rychlost.máš v tom trochu guláš....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist