paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vliv hmotnosti pístu
Zdar všichni,
nezná někdo váhu orig. pístu na TL1000S??? Kvůli zvyšování výkonu zvětšením vrtání se budou nakupovat větší kované písty a chceme dosáhnout stejné váhy jako origo píst. Nebo pokud někdo má rozebraný motor z TLS jestli by ho mohl pokoutně zvážit na maminčině či manželčině přesné kuchyňské váze, nejlépe s kroužky i s čepem
Anebo je to jedno a váha pístu nemá vliv???
Díkes za odpovědi
Anketa: Může se to kvůli váze pístu posrat???
Ano
70%
45
Ne
13%
8
Nevím
6%
4
Vys..te se na to (stejně to uděláme)
11%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

4.10.2012 v 22:27 | Nahoru | #1
Dolph-cz> dobrej haluz jsi vyplodil... Je velkej rozdil Veckovej motor, Lkovej motor, radovej motor a nebo jednovalec...

Na vaze pistu zalezi vzdy a vsude, cokoliv se hejbe velkou rychlosti se musi necim vyvazit popripade zalezi na jeho vaze

Naposledy editováno 04.10.2012 22:28:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv hmotnosti pístu

5.10.2012 v 09:08 | Nahoru | #2

dakarista píše: Dolph-cz> dobrej haluz jsi vyplodil... Je velkej rozdil Veckovej motor, Lkovej motor, radovej motor a nebo jednovalec...

Na vaze pistu zalezi vzdy a vsude, cokoliv se hejbe velkou rychlosti se musi necim vyvazit popripade zalezi na jeho vaze



jak velký je to rozdíl? velký,že???
nějaký příklad,ukázku....,prostě něco máš?? ne jen -to tak není...

když už nejsi schopný akceptovat argumenty,které tady píšu(a né jen já),dej si tu práci,pohledej 10 minut na netu fóra a diskuze věnující se úpravám motoru a najdeš,že válce se převrtávají běžně a kliky se nemění.samozřejmě se to týká takových těch "běžných" úprav motoru-měnit celé klikovky a dělat je na míru už je extrém.

prostě tak jak můžeš načipovat blbou oktávku v dízlu-protože tam jsou určité konstruktérské rezervy,tak můžeš šoupnout do motoru o něco větší píst-samozřejmě v mezích té konstruktérské rezervy...

EDIT: jó a ještě k tomu dvouválu:logicky nic nemůže být horšího,než jednovál-jeden píst,žádné jiné síly co by ty vibrace utlumily.....,čím více válců,tím hladší chod motoru.....,jasně,že véčko je jiné,než řadový,stejně tak jiný je i boxér....,ale princip zůstává...

Naposledy editováno 05.10.2012 09:14:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist