bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proměření dobíjení
Ahoj,

večer jsem dojel bez problémů do Prahy, ráno už jsem nenastartoval, baterka nevydržela. Nastartuju nějak přes kabely, ale potřeboval bych zjistit, jestli je problém v baterce nebo v dobíjení.
Můžete mi někdo poradit, kde v Praze bych se mohl během odpoledne zastavit a nechat to prověřit?

Díky

PeS

Proměření dobíjení

27.9.2012 v 09:15 | Nahoru | #1
Zastav se v jakýkoliv autodílně ne ? určitě tam budou mít nějakej měřič napětí nebo jak se to jmenuje

1 reakcí na tento příspěvek Proměření dobíjení

Skvělá odpověď, děkuji! 27.9.2012 v 09:40 | Nahoru | #2
Tak jestli chces tak se stav klidne u me doma ja ti to napeti zmerim. Ale delat diagnostiku na vybity baterce je blbost, protoze nezjistime nic, akorat tak ze ti to nedobiji a momentalne mas nedobito. Jinak bejt tebou bych spis hledal nabijecku aby si tu batersku dostouch, protoze by si taky nemusel do Melnika dojet.

(reakce na) Proměření dobíjení

27.9.2012 v 10:38 | Nahoru | #3
gugo> Díky za nabídku, povedlo se mi to pořešit se servisem na Vinohradech, tak to tam odpoledne hodím (když nastartuju)

1 reakcí na tento příspěvek Proměření dobíjení

1.10.2012 v 21:52 | Nahoru | #4
Zdravím, nechtěl jsem zakládat nový vlákno tak to hodím sem . . mám problém těžko říct čim to může bejt . . .včera jsem koupil moto CBR 900 RR rok asi 99 . . . najel cca 100 km a startovala celkem dobře ale když se to pak startoval v garáži už to šlo to točilo pomalejš. .. dneska sem to chtěl project párkrát otočila a pak ani tuk . . .tak sem sundal sedačku a je tam snad malá baterka ze simsona ? 12V 4 Ah 20 A má tam bejt asi 12V 8 Ah 120 A měřil jsem dobijení když to běží bez světel na volnoběh tak to dobijí něco málo přes 14V když se zapnou obrisovky furt to drží okolo 14V a jak se zapnou tlumený tak to padne k 12V když je zase zhasnu tak po chvíli cca 5 vterin tam vleze zpátky 14V.

Ted je otázka jestli je to slabou baterkou, nebo špatným regulátorem dobijení a nebo snad silnýmá žárovkama ? ( ještě sem na ně nekoukal, ale to se mi nezdá)

(reakce na) Proměření dobíjení

1.10.2012 v 21:57 | Nahoru | #5

M4rť4s píše: Zdravím, nechtěl jsem zakládat nový vlákno tak to hodím sem . . mám problém těžko říct čim to může bejt . . .včera jsem koupil moto CBR 900 RR rok asi 99 . . . najel cca 100 km a startovala celkem dobře ale když se to pak startoval v garáži už to šlo to točilo pomalejš. .. dneska sem to chtěl project párkrát otočila a pak ani tuk . . .tak sem sundal sedačku a je tam snad malá baterka ze simsona ? 12V 4 Ah 20 A má tam bejt asi 12V 8 Ah 120 A měřil jsem dobijení když to běží bez světel na volnoběh tak to dobijí něco málo přes 14V když se zapnou obrisovky furt to drží okolo 14V a jak se zapnou tlumený tak to padne k 12V když je zase zhasnu tak po chvíli cca 5 vterin tam vleze zpátky 14V.

Ted je otázka jestli je to slabou baterkou, nebo špatným regulátorem dobijení a nebo snad silnýmá žárovkama ? ( ještě sem na ně nekoukal, ale to se mi nezdá)


Slabou baterkou (pokud to delalo uz predtim to nebude), ale merit to na vybity baterce nema cenu. (Nicmene se to projevuje jako zdochlej regler, nebo zoxidovany konektory).

Dobij baterku a podle navodu promer.
Jestli baterka ma zkratovej proud 20A... tak je to dost malo, takze dost mozna uz bude v riti.

1 reakcí na tento příspěvek Proměření dobíjení

2.10.2012 v 06:12 | Nahoru | #6
tak když porovnám tuhle baterku s tou co sem měl v SV 650 tak je tak třetinová . . . kouknu na to proměřím podle návodu a ozvu se, ještě mě napadlo že jsem měřil odběr při vypnutým zapalování je 1 mA. což si myslim že je taky dost v porovnání s autem.

Naposledy editováno 02.10.2012 06:14:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření dobíjení

2.10.2012 v 08:42 | Nahoru | #7
M4rť4s> To ma imobilizer ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření dobíjení

2.10.2012 v 16:18 | Nahoru | #8

gugo píše: M4rť4s> To ma imobilizer ne ?


teď nevim jestli myslíš auto ( to má imo)
ale moto asi né je tam obyč klíček ten v sobě nebude mít čip . . . nebo jak se dělá imo u motorek ?

(reakce na) Proměření dobíjení

2.10.2012 v 16:30 | Nahoru | #9
M4rť4s> JJ v klicku.

Proměření dobíjení

2.10.2012 v 20:35 | Nahoru | #10
tak sem dneska pátral po konektorech a nešel mi sundat z regulátoru, ale po dlouhým boji sem ho sundal a 2 ze 3 žlutých byly v konektoru zapečený . . . a ty 2 piny v regulátoru jsou taky rozpečený . . . takže jsem je z konektoru vydoloval, ale ten to nepřežil . . . musim koupit konektory a psk to zkusim promeřit . . . ale když jsem meřil odpor tak všechny 3 kabely mely stejnej . . . . když tak sem dám fotky.

Proměření dobíjení

15.10.2012 v 10:11 | Nahoru | #11
Tak mi to nedalo a rozebral sem regulátor dobijení a zjistil jsem že konektor je špatnej a v regulátoru je neco spálenýho, tak sem konektor opravil v regulátoru propájel spálenej spoj a už to dobijí na volnoběh 14,5 V ale když přidám plyna tak cca 17 V takže ta modešel asi nějakej tranzistor a budu muset koupit novej regulátor, když teda nevymyslim co tam je za trandík a jak ho zapojit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava spojky BMW R 850 R Pavlk 6 31.12.2023 v 18:29 TomasNBK
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Vypadáva posilňovač bŕzd BMW R850R ... BMW R 850 R kasi1976 9 14.6.2019 v 15:04 JiriBN
Manuál k BMW R850R BMW R 850 R JJ_CB 4 18.3.2019 v 15:21 fofo44
vstupní hřídel převodovky BMW R 850 R EmilBMW 4 3.9.2018 v 18:05 honza.kr


TOPlist