globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Zdarec
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
Anketa: kterou mrdku
japonec
50%
90
italiános
50%
89

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 20:17 | Nahoru | #61
Prodej Gármina a přidej na motku

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 20:27 | Nahoru | #62
no,neni krásnej

3 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 20:49 | Nahoru | #63
V čem je vlastně ten Caponord lepší? Líp jede, líp se ovládá, je pohodlnější? je spolehlivější? nebo jsem to tu přehlídnul?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 21:12 | Nahoru | #64

valibuk píše: ve skutečnosti je to trochu lepší ale o moc ne,je to taková anglická okurka je to ale fakt veliký,větší než gs a motor uplně super mám podobně dobře vyvinutou figuru jako ty a je mi to akorát,což třeba storm rozhodně není a ošklivej je taky



to je jak házet perly sviním, komu se líbí strom nikdy nedocení kvality tigra(bez urážky)

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 21:48 | Nahoru | #65
Tak já jsem za Capouše, měl jsem ho, je to parádní stroj a to jsem s ním zažil i těžké problémové chvilky by mě neodradilo od koupě dalšího caponorda - naopak - tím jak jsem zjistil jak co kde funguje tak bych ho vzal znovu. Dokonce o tom uvažuji, takže proto nabízím R1100GS, která mě až tak nechytla. Capo jede, je funkční, VELICE POHODLNÉ A PROSTORNÉ... - no koukni do mého profilu - uvidíš... Stroma jsem měl čest sedlat jak malého tak velkého a velký je podle mě strašnej sršeň ne že by to nejelo, jede to pěkně srovnatelně jako Capo, ale je to takové syrové bez požitkové prostě jen motorka (o varaderu nemluvim to jsou jen dvě kola s nálepkou honda a je jich jak kravinců na louce plný skotu), ta 650 je zajímavější díky váze, ale jinak je to malé (pro cestování ve dvou nebo pro obry jako jsi ty). Capouš ná srdce a chytne tě za to tvoje - svez se 10 km a uvidíš...

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 22:05 | Nahoru | #66
Ehm...tak litra jsem sice nezkusila, ale hlasuji pro Strom. Je totiž běsně pohodlnej a ani po delší cestě nebolí člověk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 22:34 | Nahoru | #67

v.d.k píše: no,neni krásnej


Máš to mooooc pěknééé
Já si ale ezli kůpim, tak přikůpim tvoje boční kufry nebo rado-by hliníkáče givi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 22:35 | Nahoru | #68

tonybeny píše: to je jak házet perly sviním, komu se líbí strom nikdy nedocení kvality tigra(bez urážky)


ale já nevybírám Tigříka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 22:42 | Nahoru | #69

aifel202 píše: Máš to mooooc pěknééé
Já si ale ezli kůpim, tak přikůpim tvoje boční kufry nebo rado-by hliníkáče givi



jj.....plasto-hliníkáče Givi vypadají myslím dobře

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 22:43 | Nahoru | #70
nepsal jsi rozpočet!
Ten Triumph Tiger 955 je dobrá volba, dá se sehnat za slušné peníze a ten motor je super.
S těch dvou bych V Strom vypustil

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 22:46 | Nahoru | #71
istonbike> no no no no no, ty se mi líbí!!!
jsi spokojen, jsou gut?

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 22:55 | Nahoru | #72
Jsem maximálně spokojen na těch bočákách se mi líbí že můžu otevřít jenom kousek víka a navíc hodit i jako topcase a myslím že dokonce vydrží víc než hliníkáče

a hlavně se dají bleskově sundat

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 22:58 | Nahoru | #73
Aifele, já jsem to vykoumal.
Za sebe jednoznačně doporučuju Caponorda a dáš na něj toho Garmina.

Dvě napůl funkční věci by mohli tvořit jeden funkční celek

Co ty na to?

Naposledy editováno 20.09.2012 22:59:05

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 23:00 | Nahoru | #74

foky píše: Aifele, já jsem to vykoumal.
Za sebe jednoznačně doporučuju Caponorda a dáš na něj toho Garmina.

Dvě napůl funkční věci by mohli tvořit jeden funkční celek

Co ty na to?

Bohnice?? no už se nedivím Tvým argumentům

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

20.9.2012 v 23:02 | Nahoru | #75
Má to výhody......

Tebe povezou přes celou republiku, já to mam za barákem

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 00:10 | Nahoru | #76

aifel202 píše: ale já nevybírám Tigříka


já vím a ani sem neříkal, abys ho koupil
Jinak z tvého výběru rozhodně Capo, Dl je nuda a u každý pumpy stojí aspoň dva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 00:40 | Nahoru | #77

istonbike píše: Jsem maximálně spokojen na těch bočákách se mi líbí že můžu otevřít jenom kousek víka a navíc hodit i jako topcase a myslím že dokonce vydrží víc než hliníkáče

a hlavně se dají bleskově sundat



vydřží víc než hlinikáče?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 00:50 | Nahoru | #78

karf píše: V čem je vlastně ten Caponord lepší? Líp jede, líp se ovládá, je pohodlnější? je spolehlivější? nebo jsem to tu přehlídnul?

pokud se nemýlím, tak furt žádné přirovnání only style: moje jw ta nej

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 07:27 | Nahoru | #79
aifel202> Tak já naopak myslím že tohu tu už padlo dost, ale jinak co se fukčnosti týče:
kola: drátěná Caponord, hliníkáče DLko (asi nemusím vysvětlovat co na cestovní enduro je lepší a vkusnější)
spojka: Capo - hydraulická s Antihopem kterej je luxusní záležitostí, DL - lanko - klasika
sedlo: Capo - dělené a extrémně opravdu extrémě pohodlné (spolujezdec i řidič) a strašně moc vydží, DL - vcelku, neříkám že není pohodlné ovšem ne tolik a je i tvrdší, ale na Capoušovo dělené rozhodně nemá, navíc v případě potřeby je možné zadní sedlo sundat a vozit tam na té zamykací schránce třeba televizi (bez legrace) - prostě je to domyšlené
pérování a zdvihy: Capo má vyšší zdvihy pérování asi o 3 cm a je celkově vyšší - endurovější, ovšem sedlo je oproti stromu o 2 cm níž nad terénem
aerodynamika - na capu se mi líbila jedna perfektní věc, že na tebe absolutně neprší (s ermaxem plexi) celkově aerodynamika (nádrž, plasty, palubka) je vymyšlená tak, aby sváděla veškerej vduch a déšť za spolujezdce a tak jakmile jedeš rychlostí nad 40km tak na tebe nekápne (jen na nohy od př. kola - vyřešit zástěrkou blatníku), v stroma jsem v dešti nejel, ale pochybuji že to tak má taky, protože tohle je opravdu strovnatelný snad jen s Goldwingem...
nádrž: CAPO 25L, DL 22L
motor: oba perfektní véčka - spokojenost, u DL je vyšší krouták, ale taky nižší max otáčky, maximálka DL 205km/h, Capo 220km/h, výkon na koně stejný stáda...
to jsou asi hlavní rozdíly, třeba někdo najde další, samozřejmě by se daly najít další, ale to už by se šlo do detailů - která se komu líbí víc je na každým, já si jen myslím a na tom si trvám je fakt, že pokud se bavím o cestovní ENDURU tak ta daná motorka by jako cest. enduro měla alespoň vypadat a základem jsou drátěná kola a podvozek - takto to aspoň vidím, čus

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 07:42 | Nahoru | #80
Nejdriv si prosim zjisti jakou ma DL1000 spojku. Lanko fakt ne-e. Srovnavas velikost nadrzi - srovnal si i spotreby?

Naposledy editováno 21.09.2012 07:44:50

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 08:37 | Nahoru | #81

karf píše: V čem je vlastně ten Caponord lepší? Líp jede, líp se ovládá, je pohodlnější? je spolehlivější? nebo jsem to tu přehlídnul?



Více váží a více se sere. K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 08:40 | Nahoru | #82

foky píše: Nejdriv si prosim zjisti jakou ma DL1000 spojku. Lanko fakt ne-e. Srovnavas velikost nadrzi - srovnal si i spotreby?



A taky by je chtělo zvážit? K

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 08:50 | Nahoru | #83
Vyštrachal jsem starej srovnávák z Motocyklu. Je tam r1200gs, r1150gs, Varadero (stříkačka), V-strom, Tiger (asi 955) Caponord a KTM adv...strom byl 4.tej a capo poslední r1200gs samozřejmě nepochopitelně první. kdyžtak ho sem dám.

petr_guss> DL650 má spojku lankem, DL1000 má spojku hydraulickou. nemá antihop a na rozdíl od TL a SV nemá ani ten antiantihop - mechanickej zesilovač stlačení lamel při zatížení...ale ovládací síla je cca srovnatelná s Raptoří

origo plexi je samozřejmě tragický od 120ti výš (měřím 175), ale s MRA vario touring s deflektorem v prostřední poloze se to o dost zlepší a dá se jet s otevřeným plexi tak do 150-160ti. jel jsem zatím asi 3x v dešti a vždycky to byl slejvák. mokrý jsem měl jen boty, možná trochu kolena. jinak na 650ce jsou jakési průduchy mezi boční kapotou a nádrží, já je na litru nemám a taky je míň cítit proudění kolem pasu. Jo a litr má v základu plácačky na řidítkách a to docela rozměrný

budíková výbava u stromu je slušná (tacho a otáčkoměr, teploměr a palivoměr, celkový km a 2 nulovací km, hodiny), Caponord má asi navíc i "venkovní teplotu"?

Pérování mi u smrku celkem vyhovuje - na lepší silnici. Mam to dost natvrdo kvůli broušení stupaček fakt je, že smrk má nastavitlený předpětí vpředu a vzadu i útlum. U Capo předpětí vzadu a vše až u RR verze. Zas je výhoda, že kohoutek je na levé straně. U stromu je v pravo, takže se musí v lepším případě zastavit

Co se týče dojezdu, tak jsem nejdýl psychicky vydržel 310km a v nádrži (jestli má fakt 22) zbylo kolem 2 litrů. tankuju ale vždycky s motorkou svisle (né na bočáku) takže se tam vleze trochu víc.

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 08:51 | Nahoru | #84

foky píše: Nejdriv si prosim zjisti jakou ma DL1000 spojku. Lanko fakt ne-e. Srovnavas velikost nadrzi - srovnal si i spotreby?

Není vyjímkou, že jsem se na Capu dostal i pod 5 litrů a to ve dvou a s kuframa. Ano při rozumný jízdě tak do 120 km/hod. Jinak dlouhodobej průměr 5,6.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 09:14 | Nahoru | #85
U DL1000 bych se vyhnul prvním dvoum rokům, kdy ty motory byly často po 50000km v hajzlu na vačkách (to byl ale problém i prvních SV/DL650). Vyšel na to někde i test.

Jinak teda souhlasim - seděl jsem na Caponordovi a přišlo mi to překvapivě těžký a hnusný, ale proti gustu.

Naposledy editováno 21.09.2012 09:15:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 11:52 | Nahoru | #86

naprcccs píše: vydřží víc než hlinikáče?

Taky mě to rozesmálo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 12:32 | Nahoru | #87

v.d.k píše: no,neni krásnej



Není krásnej. Starej litrovej strom je co se týče plexi strašnej. Plexi dělá strašný turbulence a proto tak každej dává plexi kilometr vysoký, nebo různý deflektory. Bez toho ti po 100km hučí v hlavě jak v úlu.
Právě 650 má plexi předělaný, odskočený, aby nedělalo tolik turbulencí.

Jinak, když narazíš na pěkně udělanýho V-stroma, je to fakt pastva pro oči



Naposledy editováno 21.09.2012 12:37:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 12:34 | Nahoru | #88

seikos píše: Právě 650 má plexi předělaný, odskočený, aby nedělalo tolik turbulencí


Ono ani to nastavitelný plexi na 650ce (a litru od roku 2004) neni žádný terno

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 13:57 | Nahoru | #89

karf píše: Ono ani to nastavitelný plexi na 650ce (a litru od roku 2004) neni žádný terno



oproti litru je to nebe a dudy

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 14:00 | Nahoru | #90

Sema píše: Taky mě to rozesmálo



nápodobně tak se mi zdá, že tu někdo ještě neměl na motorce hlíníkový kufry nemusí s ní ani moc bacit, naloží motorku 60 kg a přítelkyní a lehce odloží v kempu (nebo kdekoliv jinde) do trávy a prozře, dopporučuju kvuli ilustraci kvalit plastových kufrů a hlavně jejich uchycení. Naproti tomu sem ještě neviděl rozlousknutej hliníkáč vytrženej z puků
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist