globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Zdarec
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
Anketa: kterou mrdku
japonec
50%
90
italiános
50%
89

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 19:21 | Nahoru | #1
Kamarád měl Caponorda dva roky, podle mého fajn motorka, super motor, mimo asfalt mnohem schopnější než Smrk (k našemu překvapení). Nevýhody-potíže při získávání náhradních dílů, svérázná elektroinstalace. Pokud Smrka, tak bzch na základě porovnání 650/1000 volil raději 650.

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 19:27 | Nahoru | #2
Caponord, Rally Raid

V-strom se může jít zahrabat

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 19:32 | Nahoru | #3
Vzhledem k tomu, že doposud (alespoň dle toho co máš v profilu) jsi měl samý vkusný motorky, tak bych o Stromovi vůbec nepřemejšlel a šel jasně do Caponorda třeba i zmíněného RallyRaid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 19:37 | Nahoru | #4

aifel202 píše: Sema> 650 nechci, mám dva metry a přes 130kg, 650 jsem zkoušel, a plyn gumový litra jsem ešce nezkůšal.
A TO all: chci to spíš na cestování, než endůrování......



a kde budeš cestovat,CYPE,jak jsi furt v robotě???

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2012 v 07:42 | Nahoru | #5
Obě to sou sračky , nejlepčejší je Aprilia RSV-Strom Factory. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2012 v 22:34 | Nahoru | #6

c.j. píše: Tak starší tigery 900/955i. Pohybují se kolem 70tis.

955i je vyjímečně dobrá motorka pro dvoumetrového člověka

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 19.9.2012 v 17:51 | Nahoru | #7

aifel202 píše:

Jsme prostorově trošku jinak řešení
Nic ve zlém, ale tigr ve mě evokuje dobu 1987 a v tu dobu sem na takovou motorku neměl bo sem lítal na 634
A Stromek je moderně ošklivej


Jůůůůůůůůůůůůůůůůů proto ho Mám

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 20:17 | Nahoru | #8
Prodej Gármina a přidej na motku

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 20:27 | Nahoru | #9
no,neni krásnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 21:12 | Nahoru | #10

valibuk píše: ve skutečnosti je to trochu lepší ale o moc ne,je to taková anglická okurka je to ale fakt veliký,větší než gs a motor uplně super mám podobně dobře vyvinutou figuru jako ty a je mi to akorát,což třeba storm rozhodně není a ošklivej je taky



to je jak házet perly sviním, komu se líbí strom nikdy nedocení kvality tigra(bez urážky)

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 21:48 | Nahoru | #11
Tak já jsem za Capouše, měl jsem ho, je to parádní stroj a to jsem s ním zažil i těžké problémové chvilky by mě neodradilo od koupě dalšího caponorda - naopak - tím jak jsem zjistil jak co kde funguje tak bych ho vzal znovu. Dokonce o tom uvažuji, takže proto nabízím R1100GS, která mě až tak nechytla. Capo jede, je funkční, VELICE POHODLNÉ A PROSTORNÉ... - no koukni do mého profilu - uvidíš... Stroma jsem měl čest sedlat jak malého tak velkého a velký je podle mě strašnej sršeň ne že by to nejelo, jede to pěkně srovnatelně jako Capo, ale je to takové syrové bez požitkové prostě jen motorka (o varaderu nemluvim to jsou jen dvě kola s nálepkou honda a je jich jak kravinců na louce plný skotu), ta 650 je zajímavější díky váze, ale jinak je to malé (pro cestování ve dvou nebo pro obry jako jsi ty). Capouš ná srdce a chytne tě za to tvoje - svez se 10 km a uvidíš...

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2012 v 22:55 | Nahoru | #12
Jsem maximálně spokojen na těch bočákách se mi líbí že můžu otevřít jenom kousek víka a navíc hodit i jako topcase a myslím že dokonce vydrží víc než hliníkáče

a hlavně se dají bleskově sundat

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 07:27 | Nahoru | #13
aifel202> Tak já naopak myslím že tohu tu už padlo dost, ale jinak co se fukčnosti týče:
kola: drátěná Caponord, hliníkáče DLko (asi nemusím vysvětlovat co na cestovní enduro je lepší a vkusnější)
spojka: Capo - hydraulická s Antihopem kterej je luxusní záležitostí, DL - lanko - klasika
sedlo: Capo - dělené a extrémně opravdu extrémě pohodlné (spolujezdec i řidič) a strašně moc vydží, DL - vcelku, neříkám že není pohodlné ovšem ne tolik a je i tvrdší, ale na Capoušovo dělené rozhodně nemá, navíc v případě potřeby je možné zadní sedlo sundat a vozit tam na té zamykací schránce třeba televizi (bez legrace) - prostě je to domyšlené
pérování a zdvihy: Capo má vyšší zdvihy pérování asi o 3 cm a je celkově vyšší - endurovější, ovšem sedlo je oproti stromu o 2 cm níž nad terénem
aerodynamika - na capu se mi líbila jedna perfektní věc, že na tebe absolutně neprší (s ermaxem plexi) celkově aerodynamika (nádrž, plasty, palubka) je vymyšlená tak, aby sváděla veškerej vduch a déšť za spolujezdce a tak jakmile jedeš rychlostí nad 40km tak na tebe nekápne (jen na nohy od př. kola - vyřešit zástěrkou blatníku), v stroma jsem v dešti nejel, ale pochybuji že to tak má taky, protože tohle je opravdu strovnatelný snad jen s Goldwingem...
nádrž: CAPO 25L, DL 22L
motor: oba perfektní véčka - spokojenost, u DL je vyšší krouták, ale taky nižší max otáčky, maximálka DL 205km/h, Capo 220km/h, výkon na koně stejný stáda...
to jsou asi hlavní rozdíly, třeba někdo najde další, samozřejmě by se daly najít další, ale to už by se šlo do detailů - která se komu líbí víc je na každým, já si jen myslím a na tom si trvám je fakt, že pokud se bavím o cestovní ENDURU tak ta daná motorka by jako cest. enduro měla alespoň vypadat a základem jsou drátěná kola a podvozek - takto to aspoň vidím, čus

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 17:59 | Nahoru | #14
stormíka

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 08:00 | Nahoru | #15
Co se tak glupje pytos synku...jasne ze kupuj Stromka a o nycym ynsym anjy njepremyslej. Max tak esce o varaderu..ale strumek je strumek.

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 08:13 | Nahoru | #16
No.Myslim,že tieto dve motorky budu podobne preberane v buducnosti ako či,BMW alebo Honda.
Ja sam si rad prečitam niečo o tychto motorkach.No zatial som si prečital na tejto teme konkretne o tychto motorkach asi 4 riadne informacie.No nevadi.

aifel202
Pozri tu.Sice v angličtine ale da sa.Daj potom vedieť ktoru si vybral.Ja sam,ak by som bral Capka,tak jedine mi najviac vyhovuje RR verzia.Ta sa mi zda,ako by ty Taloši nejak viac pracovali na tej motorke.Ak V Stroma,tak aspon od roku vyroby 2004.Aspon ta palubovka vyzera inteligentnejšie a krajšie.No samozrejme nemam nič ani proti tym staršim.Akurat tie pristrojovky su krajšie.No študuj.
advrider.com/forums/showthread.php

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 20:43 | Nahoru | #17
http://www.motorkari...zivatel/?muid=40548#

můžu doporučit, motka co s charakterem a koulema (když daš laďáky)

Naposledy editováno 23.09.2012 20:43:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 28.9.2012 v 10:40 | Nahoru | #18
aifel202>
Tady máš dobře vybaveného Kapouše i když osobně jsem pro Stroma....bodejť bych nadával

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2012 v 10:08 | Nahoru | #19
Ciao! Vlastnil som síce nie V-Stroma ale Kawasaki KLV 1000, čo je to isté. Nie je to zlá motorka! Predal som ju a kúpil som Caponorda. Rozdiel? KLV spotreba 6,5-7l, Capo 5-5,5l, Jazdé vlastnosti sa nedajú porovnať, len sa pozri na zavesenie kolies /predná aj zadná vidla/ u Caponorda je raz taká robusná, v zákrutách sedí oveľa lepšie ako KLV. KLV má síce o "málinko" pružnejší motor ale laďákmi a prepisom mapy riadiacej jednotky mám teraz výkon väčší ako to KLV. Čo je na Caponorde zlé,elektronika Magneti Marelli, brzdy Brembo, či pruženie Sasch alebo motor Rotax???? Všetko sú svetové značky používané aj v SBK či Motot GP!!! Ja som výmenu neolutoval!

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 3.10.2012 v 15:14 | Nahoru | #20
Ty Ajfel, já jsem včera na dálnici předjížděl stromáka, a na té panelovce na Vysočině se mu strašně klepalo světlo.....jen abys věděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 18.11.2012 v 13:02 | Nahoru | #21

gallop1 píše:

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist