globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Zdarec
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
Anketa: kterou mrdku
japonec
50%
90
italiános
50%
89

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 00:50 | Nahoru | #1

karf píše: V čem je vlastně ten Caponord lepší? Líp jede, líp se ovládá, je pohodlnější? je spolehlivější? nebo jsem to tu přehlídnul?

pokud se nemýlím, tak furt žádné přirovnání only style: moje jw ta nej

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 07:27 | Nahoru | #2
aifel202> Tak já naopak myslím že tohu tu už padlo dost, ale jinak co se fukčnosti týče:
kola: drátěná Caponord, hliníkáče DLko (asi nemusím vysvětlovat co na cestovní enduro je lepší a vkusnější)
spojka: Capo - hydraulická s Antihopem kterej je luxusní záležitostí, DL - lanko - klasika
sedlo: Capo - dělené a extrémně opravdu extrémě pohodlné (spolujezdec i řidič) a strašně moc vydží, DL - vcelku, neříkám že není pohodlné ovšem ne tolik a je i tvrdší, ale na Capoušovo dělené rozhodně nemá, navíc v případě potřeby je možné zadní sedlo sundat a vozit tam na té zamykací schránce třeba televizi (bez legrace) - prostě je to domyšlené
pérování a zdvihy: Capo má vyšší zdvihy pérování asi o 3 cm a je celkově vyšší - endurovější, ovšem sedlo je oproti stromu o 2 cm níž nad terénem
aerodynamika - na capu se mi líbila jedna perfektní věc, že na tebe absolutně neprší (s ermaxem plexi) celkově aerodynamika (nádrž, plasty, palubka) je vymyšlená tak, aby sváděla veškerej vduch a déšť za spolujezdce a tak jakmile jedeš rychlostí nad 40km tak na tebe nekápne (jen na nohy od př. kola - vyřešit zástěrkou blatníku), v stroma jsem v dešti nejel, ale pochybuji že to tak má taky, protože tohle je opravdu strovnatelný snad jen s Goldwingem...
nádrž: CAPO 25L, DL 22L
motor: oba perfektní véčka - spokojenost, u DL je vyšší krouták, ale taky nižší max otáčky, maximálka DL 205km/h, Capo 220km/h, výkon na koně stejný stáda...
to jsou asi hlavní rozdíly, třeba někdo najde další, samozřejmě by se daly najít další, ale to už by se šlo do detailů - která se komu líbí víc je na každým, já si jen myslím a na tom si trvám je fakt, že pokud se bavím o cestovní ENDURU tak ta daná motorka by jako cest. enduro měla alespoň vypadat a základem jsou drátěná kola a podvozek - takto to aspoň vidím, čus
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist