Merenim multimetrem jsem zjistil:
- Pripojenim na zivy uhlik a zem - Po pridavani plynu se napeti zvysuje.
- Po rozebrani statoru a mereni odporu mezi jednotlivymi plechy na civkach - Jedna civka ma znacne jiny odpor. Vsechny maji mezi sebou 0 ohmu, jen jedna kolem 100 ohmu. Zkousel jsem odrbat, odmastit, nepomohlo...
Problem je ten, ze porad nechapu, co je vlastne vystup ze statoru? Kde bych mel merit, jestli dynamo dava stavu? Chapu dobre, ze ty dva smaltovane dratky, ktere pripojuji na svorkovnici a vychazi se statoru?
Naposledy editováno 15.09.2012 10:20:51
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat vadny stator?
Matýsek-GSX píše: Vem stator, odpoj oba dráty budícího vinutí a změř jestli není mezi nima a kostrou zkrat, jestli ne tak zapoj na konce budícího vinutí baterku a zkus třeba šroubovákem jestli magnetují všechny polové nástavce, pokud ano tak musí byt stator OK.
Dobry napad! Vyzkousim odpoledne a dam vedet!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |