globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani
ahoj nejde mi nastartovat jen rostlacit kdys zmacknu starter tak jen cvaka rele startovani ale nevotoci se starter jen kdys cudlik podrzim tak se obcas trosku otoci prosim vas poradte dekuji
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 20:46 | Nahoru | #1
baterka k.o.

(reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 20:51 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: baterka k.o.


Má pravdu, předsedo...

1 reakcí na tento příspěvek Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 20:52 | Nahoru | #3
prave baterk sem si nabyl i sem si myslel ze to je to relatko tak to mam novi a dela to furt ja uz nevim co stim

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #4
startér odešel do věčných lovišt

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 21:02 | Nahoru | #5
baterka může být nabitá jak chce, ale když je stará a nemá "kapacitu", tak nevyvine dost velký startovací proud... dělalo mi to tak samo...

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 21:05 | Nahoru | #6
dej tam rychlost, trochu popojeď motorkou a pak zkus nastartovat. A můžeš mít i baterku v háji( jak jí máš dlouho?) mě jednou nabíječka signalizovala že je baterka nabitá, ale když jsem na ní připojil žárovku ani ťuk. Zkus to třeba přes start. jinak pak kouknout na starter no

edit: sakra byl jsem pomalej

Naposledy editováno 12.09.2012 21:06:02

(reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 21:14 | Nahoru | #7

ondrars píše: prave baterk sem si nabyl i sem si myslel ze to je to relatko tak to mam novi a dela to furt ja uz nevim co stim



zkus to přes kabely z auta a uvidíš jestli je k.o. baterka nebo starter

1 reakcí na tento příspěvek Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 21:16 | Nahoru | #8
startér je v pohodě... tam chybu nehledej kdyby byl KO, tak by to relátko seplo a drželo... když má málo proudu z baterie, tak se nedokáže tvale sepnout a střídavě se rozepíná a spína - to je ten cvakavý zvuk

(reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 21:23 | Nahoru | #9

VojtasTTR píše: startér je v pohodě... tam chybu nehledej kdyby byl KO, tak by to relátko seplo a drželo... když má málo proudu z baterie, tak se nedokáže tvale sepnout a střídavě se rozepíná a spína - to je ten cvakavý zvuk



jj, bude to tak..
A děkuje na špatném hrobě

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 21:36 | Nahoru | #10
Baterka K.O , ja kdyz mam slabou baterku cvaka rele a stares se ani nehne

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 21:38 | Nahoru | #11

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 22:11 | Nahoru | #12
tedka sem si pucil vod kamarada baterku ten ma uplne novou a stale nic to bude urcite strarter vhajzlu

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 22:23 | Nahoru | #13
Tak on startér nemusí být úplně v hajzlu. Yamaha XJ600 mi dělala přesně to, co popisuješ ty. Stačilo startér rozebrat, vyčistit, rozhýbat uhlíky a startuje zase jak za mlada.

1 reakcí na tento příspěvek Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

12.9.2012 v 22:44 | Nahoru | #14
Mimo mísu: osobně nemám rád když někdo rejpe do chyb ve větách, ale to co tu předvádí autor tématu je i na mě moc
Každej občas udělá chybu, ale psát takhle???

(reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 00:37 | Nahoru | #15
8Ball> nestartuje, viděl jeho pravopis...

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 00:44 | Nahoru | #16
Stačí při zapnutí starteru měřit napětí na svorkách baterky, pak mezi silovými svorkami relátka a nakonec mezi svorkou starteru a kostrou. Tak jde nejlépe poznat, kde jest zakopaný pes. Ale to, že relátko cvaká (pokud tím tedy ondrars myslí pravidelné cvakání-vibrace relátka při slabé baterce), ukazuje na ztrátu napětí. Takže buď je baterka v háji, nebo je v okruhu starteru takový zkrat, že stahuje napětí baterky pod kritickou mez. Opět pomůže jen voltmetr.

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 02:11 | Nahoru | #17
Bud mas KO baterku a neustoji startovaci proud, nebo mas povolene kontakty na baterce - takže dotahni co jde , nabij baterku a zkus znovu.

Naposledy editováno 13.09.2012 16:27:14

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 13:14 | Nahoru | #18
Mě přesně tohle dělalo, když byl v prdeli regulátor dobíjení. Ale nemáš Hondu, no...

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 13:22 | Nahoru | #19
Když jsem chtěl po zimě motorku nastartovat, tak se jí taky nechtělo a cvakalo jenom relátko. Vem si gumovou paličku, a zlehka klepni do startéru, může být "seklej"..u mě to pomohlo

3 reakcí na tento příspěvek Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 13:58 | Nahoru | #20
.

Naposledy editováno 14.09.2012 20:25:03

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 16:20 | Nahoru | #21
Přátelé jestliže mu cvaká relé, tak nemá význam řešit starter protože při rozepnutem rele tam prostě nic neteče - ano kdyby mu na stik start tlaš rele seplo ale starter nikoli, pak to může být pastorek nebo vyběhané ložisko či jiné závada starteru - takhle je to ale jinak.

Jak pisu zkontroluj si kontakty na baterce - dotahni a zkus znovu.

(tedy pokud "cvakanim" mas na mysli že stiskneš start tlač a rele opakovaně cvaka - pokud stiskneš, rele sepne a nic dalšího se neděje, bude problem nejspíš starter)

Naposledy editováno 13.09.2012 16:22:25

(reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 16:20 | Nahoru | #22
Pvt_Fletcher> Má no ale ta baterka necpe startéru hned po napojení stejný proud jak do auta. Kolik si ten startér veme, tolik baterka dá. Asi si tam měl nachuja dané kabely

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 16:25 | Nahoru | #23

Pvt_Fletcher píše: Nenapojuj to na auto to neni moc dobrej nápad má vyšší a startovací proud když sem to měl přidělaný tak se z toho spoje trošku kouřelo naštěstí to nic neudělalo radši jí změř napetí

co má společného startovací proud auta s připojenou motkou???

Jedinný co by mohlo být problém je dojebana regulace nabijeni u auta a tim vyšší napětí ktere by mohlo ublížit gelovce (pokud ji ma) na motce - takže když tam připojis baterku z auta a to auto nebude navrkle, nic se nemuze stat - 12V jako 12V jen kapacita je jinde. Dulezitejsi jsou kabely ale motka zas tolik nebere takže pokud nemáš nějaké extra k h.... tak by jsi si mohl pomoci

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 16:28 | Nahoru | #24
a oprav ty hrubky, tedy jesti máš alespoň základní vzdělání, nebude to jistě problém...

Naposledy editováno 13.09.2012 16:28:50

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 17:33 | Nahoru | #25
Opálené kontakty na relátku nebo špatné relátko zkus kontanol jestli trošku pomože tak to jsou kontakty....

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 17:45 | Nahoru | #26
Měl jsem to samé na jaře, relé seplo a už se nic nedělo. Rozebral jsme startér, vyměnil uhlíky a startuje jako nový

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 17:55 | Nahoru | #27
.

Naposledy editováno 14.09.2012 20:25:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 18:20 | Nahoru | #28

Pvt_Fletcher píše: To je sice možný ale já se bavil o proudu a ten je lechce jiný když jsem měl připojíno tak to bylo ok dokud jsem nezastartoval pak se z toho začlo kouřit jak z temelíná kabely jsou ok a baterka nebyla vůbec v autě to byla ze starýho auta asi 3 měsíce stará a myslim 60ah



Tohle by chtělo poněkud upřesnit, nemá to hlavu ani patu. Odebíraný proud závisí na příkonu starteru , takže pokud připojíš baterku z auta, která má stejné napětí, na prousu odebíraném starterem to nezmění nic. Těch 60Ah je kapacita baterky, v praxi to znamená, že tato konkrétní dokáže dávat proud 1A 60hodin, než se vybije. Ale napětí má pořád 12V, takže větší proud do starteru nenacpe.

A hlavně napiš, odkud přesně se začalo kouřit. Tam je také X možností se spoustou významů.

Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 19:48 | Nahoru | #29
.

Naposledy editováno 14.09.2012 20:26:20

(reakce na) Kdyz zmacknu startovani tak jen cvakani

13.9.2012 v 23:59 | Nahoru | #30

Pvt_Fletcher píše: To je sice možný ale já se bavil o proudu a ten je lechce jiný když jsem měl připojíno tak to bylo ok dokud jsem nezastartoval pak se z toho začlo kouřit jak z temelíná kabely jsou ok a baterka nebyla vůbec v autě to byla ze starýho auta asi 3 měsíce stará a myslim 60ah

Protože jsi pako a použil jsi kabely malého průřezu (což jsem ti psal) díky tomu pozatížení starterem kdy prochází přes ty kabely k h*vnu relativně velký proud a na kabelech je ubytek napětí + se zahřívají.

kapacita baterie je naprosto zbytečná informace (z pohledu startování stroje) jedinný údaj co potřebuješ je napětí - vše ostatní je jen max proud který dá a doba po kterou ho dá...zjednodušeně řečeno

a LEHCE ...když už

Naposledy editováno 14.09.2012 00:00:18
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist