globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly??
Dnes jsem se svezl na kámošové DT125X, má to stejný motor jako TDR, má to otevřené stejně jako já jen má laděný výfuk, ale jeho motorka má hoodně znatelně lepší tah po otevření přívěry, a s tím i o mnohem větší akceleraci. V čem by mohl být takový rozdíl, jen v tom výfuku?
Anketa: co jede líp?
TDR 125
14%
1
DT125X
86%
6
Předchozí
1 2
Následující

Rozdíly??

Skvělá odpověď, děkuji! 15.8.2012 v 21:54 | Nahoru | #1
Určitě na to má vliv. Ale extrémně velkej rozdíl to neni. Mně DT příde celkově, že líp jede.
Ikdyby neměl laďák, tak to vám to nikdy nepojede na chlup stejně. Záleží jak je to vyladěný.
Nastavení karburátoru, přívěry, úpravy motoru. Každopádně laďák je určitě dost znát.

Já s přívěrou a celkově nastavením laboruju od doby co ma DT což budou zachvíli 2 roky a nejlepší nastavení jsem našel: ( Na otevřenym DT ) schod na přívěře asi 4-5mm, vyndání šnorchlu, trrska 240. Letí to hodně dobře. Do budoucna plánuju i to laděný koleno.

Naposledy editováno 15.08.2012 22:08:54

Rozdíly??

15.8.2012 v 22:01 | Nahoru | #2
Jiný zpřevodování a jiná váha. Nebo ne?

Rozdíly??

15.8.2012 v 22:15 | Nahoru | #3
Zpřevodování je podobné, TDR má kvalty taky dost krátké, ale prostě tam chybí takový ten kopanec jako u DTčka. Na rychlost nám to jede tak nějak stejně, ale on má fakt o dost lepší zrychlení. Ale zase táhne mu to tak krásně v otáčkách, ale mě to zase jede líp odspodu, ale připadá mi jako by to mělo nějaký omezovač otáček nebo něco, když jedu na jedničku nebo na dvojku a dám plnej tak to zrychluje jen chvilinku ale začne to jakoby tarokovat a přestane táhnout (v nějakých cca 8mi tisícíh). Všichni říkají že mi to jede jako s otočenou přívěrou, ale když jsem se díval tak přívěra je otevřená. Myslíte že je to špatně nastavené? Jo a na neutrál když to chci vytočit, tak zase kolem těch 8mi tisíc to začne tarokovat a začnou otáčky kolísat, dá se to vytočit až skoro do 10ti tisích, ale je to takové nepříjemné, jakoby se to trápilo. Bývalý majitel říkal že je to kvůli tomu aby se nepřetočil motor, mohlo by to mít na to vliv? A jak by se to dalo odstranit? Díky

Rozdíly??

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2012 v 11:13 | Nahoru | #4
Já tam ten kopanec taky nemam. Mam nástup výkonu skoro jak 4T. To je že to krásně táhne od 5,5 až do 10,5. U 2T se motor přetočit nemůže. A ikdyby to někdo chtěl omezit na otáčkách, tak až v 10,5. Pak už to nemá cenu otočit dál a ne v 8. Určitě to bude špatně nastavený.

Rozdíly??

16.8.2012 v 12:49 | Nahoru | #5
Tak to je super jestli tam ten omezovač není kdyžtak sem potom nahodím video co to dělá na neutrál při plným plynu

Rozdíly??

16.8.2012 v 13:35 | Nahoru | #6
ja mam klasicky nastaveni - privera licuje s vrchem vyfukovyho kanalu, 240 trysku sice mam aj komplet ladak ale mam nastup vykonu taky jak 4T vezmu za to tahne to furt stejne ale az na vrchu to zacne tahat trosku vic... mam stejne naladenou priveru jak kamos ale jemu to jede jak kroska dole nic a pri tech 6 tisicich kdyz se otevre privera tak mu to vystreli div ho to neskopne

Rozdíly??

16.8.2012 v 13:43 | Nahoru | #7
Přívěra se začíná otevírat v 7. Mně i víc lidem to jede mnohem líp se schodem než když to lícuje. Což je docela zvláštní.

Rozdíly??

16.8.2012 v 13:54 | Nahoru | #8
Ještě mě napadlo, i přimíchávání oleje na to může mít vliv ne? Bývalý majitel mi říkal že tam mají nastavený aby to dávalo víc oleje aby to líp mazalo, ale podle mě tam toho jde fakt moc, protože když jedu tak se z toho kouří jak z fabriky a když jedu před někým tak si stěžujou že se nedá dýchat A výfuk je taky celý od oleje. A nevíte někdo jaká tam je origo tryska, a kterou bych tam měl dát? Asi tu 240 že, a nešlo by to nastavit i na to že bych jezdil bez deklu airboxu? Aby to nasávalo víc vzduchu, dalo by se tomu víc benzínu a taky by to mělo jet líp ne? Zkoušel jsem to bez toho projet a mělo to hodně hlasitej a mohutnej zvuk, skoro jak formule ale nejelo to a dusilo se to, nechtěla do otáček.

Rozdíly??

16.8.2012 v 14:42 | Nahoru | #9
Základní tryska je 210. Na otevřený se dává 240-260. Já sundal šnorchl pod sedlem, ale z důvodu, že se to pod plnym dusilo a todle mi pomohlo. Ten olej je normální. Neviděl jsem čistej a voňavej 2T. Teda jako když jedeš třeba v 6 a nemáš moc plynu tak by to kouřit nemělo.

Rozdíly??

16.8.2012 v 15:40 | Nahoru | #10
Když jedu pomalu tak se mi nezdá že to kouří, aspoň teda za sebou dým nevidím, ale všichni říkají že se za mnou nedá jet Ale to je jedno, hlavně že to pořádně maže, výkon to moc nesníží ne?

Rozdíly??

16.8.2012 v 20:22 | Nahoru | #11
Daniel cz: U TDR je základní tryska 270...

Rozdíly??

16.8.2012 v 20:43 | Nahoru | #12
dejw22: Jak si na to přišel? Je to nereálný už jenom proto, že taková tryska se nedává ani na otevřený.

Rozdíly??

16.8.2012 v 20:49 | Nahoru | #13
Daniel cz: koukni sem http://www.motoskau...-125-r/1993/motodata
a když jsem čistil karbec, mel jsem na ní vyraženo 270

Rozdíly??

16.8.2012 v 20:53 | Nahoru | #14
A DT 125R by mělo mít trysku 125, ostatně, koukni sem

Rozdíly??

16.8.2012 v 20:55 | Nahoru | #15
To že tam máš 270 trysku neznamená, že ji tam někdo nedal.
Ty údaje budou určitě pro TDR s maximálnim výkonem.

U starších se to značilo jinak - průtok.

Naposledy editováno 16.08.2012 20:57:30

Rozdíly??

16.8.2012 v 20:58 | Nahoru | #16
Kámoš co má TDR má taky 270 trysku..měla by to být serie..
cita29: Sundej plovákovou komoru z karbce a uvidíš jak velikou máš trysku

Rozdíly??

16.8.2012 v 20:59 | Nahoru | #17
To že se to dřív značilo jinak nemění nic na tom že by každé TDR mělo mít v serii trysku 270.
Navíc TDR má uplně jiný karburátor než DT, TDR má větší karbec....

Naposledy editováno 16.08.2012 21:01:03

Rozdíly??

16.8.2012 v 21:00 | Nahoru | #18
Série je u DT 210. TDR nevim klidně to možný je, ale příde mi to celkem blbost rvát tam na základ tak velkou trysku... Navíc 270 se nedává ani na poladěný DT. Když velká tak 260, ale to už se dává na laďák a další úpravy.

Rozdíly??

16.8.2012 v 21:02 | Nahoru | #19
U toho DT ti musím dát za pravdu že tam bude ta 210 v serii, protože 125 se mi zdá málo, a vím že na DT hodně lidí laboruje s tryskama...takže těch 260 při ladění je určitě normální.

Rozdíly??

16.8.2012 v 21:04 | Nahoru | #20
Jinak TDR a DT mají dost jiný motor ( mají oba jiný předstih,jiné karbce, jiné zapalování a řídící jednotky )

Rozdíly??

16.8.2012 v 21:24 | Nahoru | #21
Karburátory maj stejný. Kromě hodně starejch TDR, ty měli Dell Orto. Motor maj úplně stejnej až na převodovku. V tý řídící jednotce asi rozdíl bude, ale nic zásadního.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly??

16.8.2012 v 21:32 | Nahoru | #22
DT má karburátor s difuzorem 26mm a TDR 28mm(oba MIKUNI), a jak píšu, u obou motorů je jiný předstih, DT má litinový válec a TDR má nikasil.....

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly??

16.8.2012 v 21:36 | Nahoru | #23
A aby jsi mi věřil že TDR má v základu doopravdy trysku 270, tak koukni sem na partsdepot, dole hned 3. díl je hlavní tryska a v závorce je 270

(reakce na) Rozdíly??

16.8.2012 v 21:57 | Nahoru | #24
.

Naposledy editováno 16.08.2012 21:57:50

Rozdíly??

16.8.2012 v 21:57 | Nahoru | #25
S tou tryskou máš pravdu, ale stejně mi to příde divný. DT má Mikuni TM 28 to vim určitě.

(reakce na) Rozdíly??

16.8.2012 v 21:58 | Nahoru | #26

dejw22 píše: DT má karburátor s difuzorem 26mm a TDR 28mm(oba MIKUNI), a jak píšu, u obou motorů je jiný předstih, DT má litinový válec a TDR má nikasil.....


DT má karbec Mikuni TM 28 , takže 28mm

Rozdíly??

16.8.2012 v 22:19 | Nahoru | #27
Fíha, to jsou mi informace, tak díky za odpovědi Má to cenu tam dávat ještě větší trysku když už tam je tak velká? Samozřejmě i s větším přísunem vzduchu.

Rozdíly??

16.8.2012 v 22:21 | Nahoru | #28
Podle mě určitě ne. Prostě mi nejde do hlavy proč by tam dávali tak velkou trysku už na škrcenou verzi...

Rozdíly??

16.8.2012 v 22:33 | Nahoru | #29
Znám i případ (u čtyřkolky) kdy byla na škrcené verzi origoš větší tryska, a k otevření se zároveň i s výfukem použila menší tryska, tak nepomohlo by tam dát naopak tu trysku menší, třeba tu 240/250?

Rozdíly??

16.8.2012 v 23:08 | Nahoru | #30
cita29. Zkusit to můžeš, za to nic nedáš...těžko říct co to udělá....vždycky tam pak můžeš vrátit tu původní
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Na co si dát pozor při koupi Yamahy... Yamaha DT 125 X martin12424 4 22.1.2024 v 17:25 Kohlstein
haže jiskru jen pri malych otačkách Yamaha DT 125 X Odstranovac 8 9.11.2023 v 16:38 malypavlicek
Výměna jehly Yamaha DT 125 X Jezdec76 6 25.9.2023 v 13:12 Bugs


TOPlist