paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč Jawa také neumí
8.8.2012 v 12:36
nějaký takový cenově přijatelný retro bike, jaký má v nabídce Yuki z továrny Qingqi? - hele na Yuki Kuky.
Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

11.8.2012 v 18:44 | Nahoru | #1
Podle mně má JAWA fandů o hodně víc než si dneska zaslouží. Jakákoliv pitomost v souvisloti s Jawou okamžitě vyvolá řadu podle mně už nezasloužených emocí. O značce JAWA jsem slyšel a přečetl bambilion zpráv a kdyby se splnilo 10% muselo by to vypadat dnes už trochu jinak.

Je pár starejch prototypů (to má každá značka), slavná zavodní minulost v určitém období (to má taky skoro každá značka), známost v půlce světa (ano to taky neni nic neobvyklého) a potom je nekonečný množství vyrobených 350, nojono:).

Ano, hurá perák, hurá kejvačka, hurá bizon, hurá licence pro Hondu, ale prostě už to stačilo a čerpat z toho do nekonečna nejde.

Jawa je dneska fakt tohle http://www.jawa.eu/moto_main.htm
Nic jinýho neni. Pět podivnejch modelů, o čtyřech se nemá cenu zmiňovat vůbec:). 660 možná nespravedlivě naráží na "známé" kvality svého předchůdce, což není omluva pro nic.

JAWA jsou pro mně fandové, renovátoři, nadšenci, dobrodruzi, bez kterých by ta značka byla dávno totálně mrtvá, klobouk dolu, ale s fabrikou to pro mně nemá společnýho absolutně nic. Ať ji klidně úplně zavřou a logo (který to vlastně je?) prodaj třeba do Dolní Tramtárie:), nezměnilo by se tím vůbec nic.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 08:31 | Nahoru | #2
robert-fiskandl> asi tak, pekne v kostce shrnuto.

Apropo ono to s tou spojkou automatic neni vubec tak horky, jak to kdysi propaganga a nyni jawsky fanatici prezentujou. Honda cub neokopirovala nic, protoze ta spojka je uplne jina a pouze pouziva stejny fyzikalni zakony - odstredivou silu na zavazi, mechanismus je jinej a popravde jak jinak to taky udelat, nez vyuzit odstredivou silu. To je taky jeden z evergreenu jawsky komunity, pritom patent, kdy text pokryl pomalu jakoukoli lamelovou spojku s odstredivym spinanim. A kdyz uz je rec o patentech, tak tech chrli fabriky takovy kvanta, ze leckde se tim akorat vykazuje vyvojova cinnost, Honda jich ma strasny kvanta. Ruku na srdce, kdyby ta odstrediva spojka Automatic byla takovej brutalni zazrak, tak je ve vsech jawach az dodnes, ale ona jaksi neni. Dokonce ani na panelkach nebyla bezna a byla jen na mennoha kusech, odkud je navic jeste konzervativni a zrucnosti neoplyvajici uzivatele ve vetsine pripadu vymontovali.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar Harmi 17 3.1.2022 v 19:08 Harmi
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport Asim123 2 20.8.2019 v 22:12 maspe


TOPlist