Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
2stroke píše: JardaDKZ> Pokud vím, tak Horten je ofiko prodejce BMW v Praze, takže jeho názor na krásu celkem chápu ...k tomu Sportardovi - no nenadchne, ale ani neuškodí. Kdybych tu moto viděl na inzerci za 20-30 000 tak bych si ji koupil, ale jinak ne .
BMW mám rád, to je fakt. Ale motorky moc ne, spíš auta. Třeba GS nesnáším jenom o malinko míň, než Sportarda...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
Plně chápu, že Jawa si uškodila výrobou typu 650. Ten má samé mouchy, u nás jich jezdí poměrně dost vzhledem k počtu asi 460 vyrobených kusů všech modelů. Kdo si Jawu 650 koupil, přičemž chtěl jezdit, byl těžce zklamán. Tady pověst opravdu utrpěla. Sportard 660 je úplně jiný technicky, je to spolehlivá a povedená motorka, vzhled nechme stranou, to je subjektivní věc. A cena? Podle mě přiměřená, berme v úvahu, že tato motorka nikdy nebude co do počtu vyrobených kusů na úrovni Horneta, Transalpa atd. a proto za jistou EXKLUSIVITU se platí!! Kdo toto nepochopí, nemá cenu s ním dál diskutovat. Pro porovnání: americký HD taky není vzorem spolehlivosti a vrcholem techniky a přesto za něj fandové dají podle mně dost velké peníze.
Neřekl bych tedy, že Jawa neumí.
S těmi malými kubaturami - tady je pravda, že taková 250 je moc povedená motorka a škoda, že továrna s ní letos už chce skončit. Toto rozhodnutí bych určitě přehodnotil a dál vyráběl. I ty malosériové či kusové "retra" californian, atˇuž s dvou či čtyřdobým motorem by se měly vyrábět, i když ani tady nikdy výroba asi nepřesáhne desítky kusů. Atˇuž 660, nebo 250, jsou to povedené motocykly a pokud veřejnost uvidí, že jsou spolehlivé, snad i pěkné (a zase subjektivní názor) , tak na nich může Jawa obnovovat svou pověst kvalitní , tradiční domácí značky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
Jawu 500 OHC taky v její době zas tolik lidí nechtělo. a dnes si motorkářská obec vpálila do hlav, že to byla nejlepší Jawa (100x opakovaná lež se stává pravdou...) a platí se za ní ranec...
neudelali ale nic! vubec nic!
a to stacilo malo..jine riditka s packama,jine zadni svetlo,jine predni vidle,35 zubu vzadu,kus plastu aby schovali kabely mezi budikama a sp. skrinku atd.
to se v jawe spolehali,ze se to bude prodavat dalsich 20 let?
A to je konec....bohuzel...konec,konec,konec!
PS:nehte ji v klidu umrit a nerejpejte do ni....
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
a zajímalo by mě kolik z těchto srdcařů nové jawy sedlá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
JardaDKZ píše: ...a že to má někderé díly z číny?co dneska nemá? BMW si taky nechává vyrábět motory na thaiwanu a nikdo na něj kvůli tomu neplive ale jakmile to udělá jawa tak je oheň na střeše..
Tak to se pleteš, třeba já na ně plivu, měl jsem BMW, parádně si ho užil, ale pak jsem si koupil čínu za šestinu ceny a mám na ní čtvrou sezönu, i když podle škarohlídů ty motorky neujedou ani kilometr a pak se rozpadnou.
Výrobci kupující díly z číny musí přizpůsobit ceny těm čínským, nebo budou za 10 let brečet přesně jako brečeli amíci nad japonskými stroji (o 40 let dříve).
Zákazník není blbý. Čím víc peněz máš, tím víc si hlídáš poměr cena/výkon, protože máš větší rozhled. Nebo jinak - není problém prachy vydělat, ale neutratit je. Platí dnes jako před 100 lety.
callowsick píše: Stev> a vidíš,já si zrovna myslím,že tyhle novodobý Jawy budou jednou zatraceně ceněný sbírkový exponáty (bylo jich vyrobeno málo...).
Jawu 500 OHC taky v její době zas tolik lidí nechtělo. a dnes si motorkářská obec vpálila do hlav, že to byla nejlepší Jawa (100x opakovaná lež se stává pravdou...) a platí se za ní ranec...
Nějaká paralela tam je, to máš pravdu, ale taky je potřeba říct proč je ta jawa tak ceněná - pro svůj krásnej a originální motor. No a sportard ...
Takže se jich dochovalo málo a protože to byl jediný masově vyráběný český 4T, šly ceny za zachovalé kousky nad 100 tisíc. Překupníci si mnou ruce - jinak to žádný zázrak není a nikdy nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí
To, co si o tom Evropani myslí nebo budou myslet, je naprosto irelevantní.
Zatím číňanovi nařízením strany a vlády musí stačit motorka do 250 ccm. Větší kubatury se jen vyvážejí, ale mohlo se to v posledních pár letech změnit, zas tak moc to nesleduju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí
kokoška. píše: Kdo má Yuky šuká kluky!!
a myslíš že jen kdo ma yuki
JardaDKZ píše: sinistre> co konkrétně ti na sportárdu připadá tak extrémně nekvalitní jak tu píšeš?
sportard mi nestojí za ty prachy ani za pohled, porovnejme třeba ty 125... řekni jediný benefit. který by pro mě znamenalo připlatit si 15.000 za jawurrss píše: Záleží pouze na tom, zda v Číně bude 10% obyvatel středně bohatých nebo ne. Pokud ano, tak se Evropa může jít zahrabat i v tomto segmentu - stroje pro lidi, kteří mají na zbytné věci. Neříkám zbytečné, říkám zbytné.
To, co si o tom Evropani myslí nebo budou myslet, je naprosto irelevantní.
Zatím číňanovi nařízením strany a vlády musí stačit motorka do 250 ccm. Větší kubatury se jen vyvážejí, ale mohlo se to v posledních pár letech změnit, zas tak moc to nesleduju.
Nemusí stačit 250, akorát mají tak drsný emisní limity, že hned tak něco neprojde. Třeba čtyřkilový endura od Xingyue (u nás Motorro Velas a Motorro Teide), který i u fašistů z EU dostaly v pohodě homologaci s karbecem, se pro čínskej trh musí dělat jako stříkačka a i tak to bylo s odřenejma ušima. (jinak dobrý srandastroje, povozil jsem se a dalo mi hodně přemáhání to nekoupit a jít radši do japonce).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar | Harmi | 17 | 3.1.2022 v 19:08 Harmi |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport | Asim123 | 2 | 20.8.2019 v 22:12 maspe |