globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na velké cestovní enduro
7.8.2012 v 01:05
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše názory na to jak přejít ze silnice do lehčího terénu. Alpy jsou fajn, ale rád bych na motorce pojezdil i země s horší infrastrukturou (Rumunsko, Ukrajina, Maroko, a tak). Jednou bych si rád pořídil třeba R1200GS, ale vzhledem k tomu kolik ta mašina stojí bych se na ní v terénu nechtěl učit. Mají např. smysl lehká 250ccm endura jako KLX250, WR250 nebo CRF250L? Co se mě týká (186/105/39) tak jsem spíš turista než závodník a žádné crossové ambice nemám. Dík za názory.

Uzavřeno 18.08.2012 v 17:17 uživatelem PILS

1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 14:54 | Nahoru | #1
I já se přikláním k tomu GSu.Sice se dokážeš naučit na jiný motce v terénu dost věcí,ale až by jsi přešel k tomu Bávu,tak aby jsi se začal skoro učit na novo.Jiná hmotnost,rozměry,převody,podvozek a tím i spojené chování při samotné jízdě.
Prostě to GSo kup a zkoušej opatrně a s rozumem.Za rok zjistíš,že jsi udělal velký pokrok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 15:21 | Nahoru | #2
luk76> No kdyby za něj chtěli půlku toho co chtějí tak to zas tak neřeším, ale takhle si o tom potřebuju popřemýšlet. Přeci jen je to spousta peněz za které už se dá pořídit ledacos .... třeba kabriolet
Téma je zamknuto


TOPlist