globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na velké cestovní enduro
7.8.2012 v 01:05
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše názory na to jak přejít ze silnice do lehčího terénu. Alpy jsou fajn, ale rád bych na motorce pojezdil i země s horší infrastrukturou (Rumunsko, Ukrajina, Maroko, a tak). Jednou bych si rád pořídil třeba R1200GS, ale vzhledem k tomu kolik ta mašina stojí bych se na ní v terénu nechtěl učit. Mají např. smysl lehká 250ccm endura jako KLX250, WR250 nebo CRF250L? Co se mě týká (186/105/39) tak jsem spíš turista než závodník a žádné crossové ambice nemám. Dík za názory.

Uzavřeno 18.08.2012 v 17:17 uživatelem PILS

1 reakcí na tento příspěvek Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 14:46 | Nahoru | #1
Strýcu, pokud už chceš zainvestovat, tak di rovnou do Tranďáka 700. Koupíš to kolem 130t a to není ani půlka 1200GS. GSko je mamut, na učení se v terénu ti to opravdu nedoporučuju, protože i když to ošpendlíš, co tě taky bude stát nemalé hrachy a někde s tím praštíš, pocítíš to na kešeni. 700kula TAčko už má oproti afře nějakého koníka navíc a afry si bohužel (nebo bohudík) i přes své roky drží docela ceny. Jako nechcu ti afru vymlouvat, sám ju mám taky a sedlal bych už jedině 1150GS (Advenčru). 1200GS ani 800GS hodně lidí nedoporučuje, už je to přervané elektrikou a tudíž náchylnější na to, aby tě to po brodu nechalo někde viset. Mezi náma, žádná z těchto výše jmenovaných mašin nejni crosska! Tzn, že je to kompromis na rádoby vyblbnutí, cesty i necesty a hlavně pohodlný posed. Na crossové dráze to díky měkčeji laděnému podvozku padá spíš na držku :)

(reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 15:14 | Nahoru | #2
dejavu> Koukal jsem na ty vaše stránky ... no do toho mám asi ještě hodně daleko Řekl bych, že dneska jsem si v tom udělal celkem jasno. Nejdřív zkusím něco lehčího / levnějšího a podle toho jak to využiju budu uvažovat dál.
Téma je zamknuto


TOPlist