globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na velké cestovní enduro
7.8.2012 v 01:05
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vaše názory na to jak přejít ze silnice do lehčího terénu. Alpy jsou fajn, ale rád bych na motorce pojezdil i země s horší infrastrukturou (Rumunsko, Ukrajina, Maroko, a tak). Jednou bych si rád pořídil třeba R1200GS, ale vzhledem k tomu kolik ta mašina stojí bych se na ní v terénu nechtěl učit. Mají např. smysl lehká 250ccm endura jako KLX250, WR250 nebo CRF250L? Co se mě týká (186/105/39) tak jsem spíš turista než závodník a žádné crossové ambice nemám. Dík za názory.

Uzavřeno 18.08.2012 v 17:17 uživatelem PILS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 06:26 | Nahoru | #1

seikos píše: Pak je ještě otázka, zdali by nebylo lepší s GS absolvovat enduro školu



Souhlas

PILS>Pak je ještě otázka, jestli ti nebude líto GS tahat do terénu i po absolvování EŠ...

(reakce na) Příprava na velké cestovní enduro

7.8.2012 v 09:34 | Nahoru | #2
Stewe> Já to plánuju jako "hlavní cestovní motorku" a myslím, že většinu najezdím stejně po asfaltu. Teď mám vfr1200 a myslím, že by se na tom třeba i to Rumunsko dalo dát, ale bylo by to hodně o kompromisech a pak taky to vfr má na výlet do podobných končin dost mizerný dojezd.
Téma je zamknuto


TOPlist