bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
5.8.2012 v 00:08
Ahoj. Vlastním fzs 600 r.v. 2001 mám na něm najeto něco přes 10000Km, motorka mi celkově vyhově na běžný silnice výkonu dostatek, brzdy super, podvozek trošku houpavý.Po tom co jsem se ale svezl na ducati gt 1000 tak mi nějak schází výkon ve spodních otáčkách a štve mě to vytáčení a podvozek. Podvozek oproti zx-9r r.v. 2002 na který jsem jel asi 120 km je o dost horší, hlavně zadní tlumič se houpe. Mám raději naháče protože jsou praktičtější, ale u Japonců jsou litrový naháči těžký a se stejně měkkým podvozkem jak můj fazer. Přemýšlím jestli po této sezoně neobměnit fazera za gsxr 750 (K3,K4,K5). Jezdím tak 5x do sezoný do sézony Sosnovou a chtěl bych jet párkrát do roka i velký okruh, cestovatel nejsem max Sosnova a zpět)

Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

14.8.2012 v 17:23 | Nahoru | #121

Alexandr píše: 600 bych asi fakt nechtěl, to i můj fzs musí jet dole jak tank o proti tomu, s tím jezdit po obyč silnici musí být vopruz, na okruhu asi dobrý. Na litru bych se bál otočit plynem aby mi to neulítlo pod prdelí a jezdil bych většinu času s tím tak na 30% na to asi ještě nemám.
Ten litrový vtwin jak má výkon hned odspodu se dá aspoň využít na silnici tak mi to přijde praktičtější, na druhou stranu jak jsem jel na tom dvou ventilu od dukny tak spodek super ale čekal jsem že se bude dít něco nahoře jak jsem zvyklý ze 4válu a ono nic haha, ale ten 4ventil je asi něco jiného. Je pravda že občas jedu městem a tam ten V2 asi moc příjemný nebude. Všechno má své pro a proti, asi to bude chtít si půjčit od dealeru a pořádně se na tom projet aby člověk měl představu. To 750 mě stejně láká, lehký jak 6tka a výkon použitelný jak na silnici tak okruhu, co jsem slyšel tak ze sportu nejpohodlnější a s vyšším plexi to může být i praktický docela.



Ted chces 750 a za rok budes chtit 1000ccm,vsad se!!! 4valec v rade ma daleko vetsi spektrum pouzitelnych otacek jak V2 a to je pravda !!

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

14.8.2012 v 21:46 | Nahoru | #122

jirik.uchytil píše: Ted chces 750 a za rok budes chtit 1000ccm,vsad se!!! 4valec v rade ma daleko vetsi spektrum pouzitelnych otacek jak V2 a to je pravda !!

A pointa?

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

15.8.2012 v 18:28 | Nahoru | #123
Alexandr> Ahoj, taky řešim řetězovku teď a jezdim na pomalej okruh. Na gearingcommander prď, tohle si spočteš dobře i na kalkulačce, pokud si nechceš prohlížet konečný převody pro všechny stupně. Mám teď na Hornetu 16/42 a objednal jsem 15/43, což znamená cca +9% krouťák na zadní kolo, spolu se zvýšením otáček motoru při stejný rychlosti dejme tomu + 10-11% v pásmu, ve kterým potřebuju a navíc by mi to mělo pomoc se dostat (případně rychleji se vymotat) nad kritický pásmo otáček, pod kterýma ten krouťák prudce padá - cca 2500-3000.

U tebe těch 14/50 místo 15/48 udělá nějakých 12%, což by mělo být znát docela dost - v podstatě je to co se týče nárůstu momentu na kole ekvivalent sladěný kominacu filtr+PWC+laufy. Stejnou měrou jako krouťák se ti zvednou i otáčky, takže budeš točit místo 6000 třeba 6700, to je imho úplně v pohodě. Změnit poměr na řetězovce je řekl bych nejjednodušší, nejlevnější a nejlepší první úprava na okruh. Sice nezískáš výkon, ale zlikviduješ nevyužitý pásmo otáček na poslední kvalt, a pomůžeš si v akceleraci z pomalejch zatáček, kde se ti nechce řadit jednička.

Sám jsem zvědav, o kolik budu mít na tom našem pidiokruhu lepší forsáž z vraceček. Jezdim na dvojku bez řazení, na jedničku se mi to už v náklonu při akceleraci zvedlo na prdel a vůbec je to pak o dost citlivější na plyn, což je pro mě při hledání správnýho náklonu a rychlosti v zatáčkách dost nežádoucí.

Dej pak vědět, jak si byl spokojenej. Měj se

Naposledy editováno 15.08.2012 18:50:00
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist