Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

Aprilia RSV úpravy a tuning

15.8.2019 v 18:42 | Nahoru | #4171
Dnes sem to teda na chvilmu stihel vyskusat. Sice len asi tristvrte hodinka a s po fajrontovu premavku. Ale slo to.
Ked to mam zhodnotit tak to slo asi slabo poznat, ale kebych sa mjel priklonit k jednej strane, tak bych povidal ze je to urcite lepsi jak horsi. Mjel sem pocit ze hlavne asi to stredne pasmo ziskalo najvic, alebo nizsi stredne pasmo. Ale zas na druhu stranu nemjel sem dnes kombosku ale rifle a letnu perforovanu volnu bundu, ktera temu pocitu moc neprida. Celkove sem z teho mjel dobry pocit.
Este to nekedy vyskusam s druhu mapu a bez db killeru a v komboske aj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

15.8.2019 v 18:48 | Nahoru | #4172

FiZzeR píše: dewwil> Dobový presstituti hrozně hejtili podvozek, že je nekonzistentní a na brzdách se to až příliš nepříjemně rovná... Co bys k tomu řekl?

Podvozkově jsem si musel 3 dny zvykat, s těma Dunlop Sportmaxe to bylo pekelný, ale jakmile jsem dal dopředu Supercorsa tak úplně jiná motorka, nyní jsem tam dal na přání majitele Metzelerky a naladil podvozek na sebe a dal ty Brembo SA a už se nebojím brzdit i v zatáčce, možná ty EBC byly moc kousavý, že to tu moto rozhodilo, v přímém směru ve větší rychlostí je taková vratká, ale to je krátkým rozvorem, při prudší akceleraci je předek dost odlehčenej, většinou ve vzduchu a hrozí rozkmitání řidítek, proto chce ten tlumič řízení. Jinak to novinářský, že je to na hovno bych neřekl, kdo z nich tam obul lepší gumy než z výroby a nechal si nastavit podvozek? Jasný RSV je podvozkově super, ale motorově je Rotax Helicon lepší. Aspoň dle mě teda. Je to takovej prasopes, ani čistě sportovní, ani cestovní, dnes jsem to zas projížděl na známých trasách a super, prostě se to chce naučit řídit (cca ty 3 dny) a není to problém. Ten podvozek funguje hlavně pod plynem, když se aspoň trochu tahá, ale i lážo pláži to není žádná tragedie. Nesmí se to holt srovnávat s ryze sportovním bikem...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 11:52 | Nahoru | #4173
Tak pucliky su doma. Este gumicky a mozeme sa hrat...
Edit: cim okrem cistica brzd je dobre cisti vnutra brzdicu? Nikdy sem to nerobil a zas cistic brzd sa mi zda ze sa moc rychlo vyparuje na tuto cinnost.


Naposledy editováno 16.08.2019 12:23:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 18:16 | Nahoru | #4174
krAlik33> Brzdovkou, starou klidne....

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 19:08 | Nahoru | #4175
Teplá voda a jar.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 19:08 | Nahoru | #4176

oioi01 píše: krAlik33> Brzdovkou, starou klidne....


Neni zly napad dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 19:09 | Nahoru | #4177

FiZzeR píše: Teplá voda a jar.



To zni zajimavo, ide z teho trosku strach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 19:53 | Nahoru | #4178
krAlik33> Já tak vygruntoval ty hondí tokica, než jsem je dal na ninju... rozebrat, vyndat pístky, gumičky, všechno do kýblu horký vody s jarem a už to fičelo. Nechtěl jsem ty gumičky drásat chemikáliema, ta guma co je odolná proti brzdovce má dost problém s chemií na bázi zkapalněnejch dinosaurů... Jak to bylo horký, tak to hned uschlo a nema problema

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 20:07 | Nahoru | #4179
FiZzeR> ok, dik nachystam si zubnu kefku a pudu na to

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 22:45 | Nahoru | #4180

Mileek píše: Moc nepovedlo? Je to hnusne jak osrana rit... nechapu jak mohl dat kazde kolo v jinem dizajnu, navic v obou pripadech odpornem... cele to vypada jak slozene z dilu od popelnic ...


Nechtěl jsem být tak uprimnej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 22:54 | Nahoru | #4181
krAlik33> cim okrem cistica brzd je dobre cisti vnutra brzdicu? Nikdy sem to nerobil a zas cistic brzd sa mi zda ze sa moc rychlo vyparuje na tuto cinnost.

V ultrazvuku


Naposledy editováno 16.08.2019 23:01:51

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.8.2019 v 23:38 | Nahoru | #4182
Mileek> nemachruj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.8.2019 v 06:18 | Nahoru | #4183

Mileek píše: krAlik33> cim okrem cistica brzd je dobre cisti vnutra brzdicu? Nikdy sem to nerobil a zas cistic brzd sa mi zda ze sa moc rychlo vyparuje na tuto cinnost.

V ultrazvuku



Dobry napad. Len nevim kdo tady na blizku ultrazvuk ma. Ale opytat bych sa mohel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.8.2019 v 06:43 | Nahoru | #4184

krAlik33 píše: Dobry napad. Len nevim kdo tady na blizku ultrazvuk ma. Ale opytat bych sa mohel.



Zubařka

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.8.2019 v 07:52 | Nahoru | #4185
R.a.g.n.a.r> radsi ne, tej bych musel platit aj za zuby, ktere by mi robila

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 08:02 | Nahoru | #4186
Neco pro vas kdo chcete it do big bore. Teda treba eng.pro ostatnych su tam aj obrazky

https://r.tapatalk.c...330&share_type=t

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 10:07 | Nahoru | #4187
Když by někdo měl zájem, tady nějaký fotky haraburdí, co minut zbylo.
Budiky jedny bez skla, druhé prasklé sklo. Motor kompletní rozebraný, důvod rozebrání neznámý. Jedny kapoty top, stejně tak zadek. Druhé podrené lehce. Stejně tak nadrz. Quickshifter je od dynojet. Ram je s TP. Případné dotazy do Pm.

Naposledy editováno 18.08.2019 10:08:11

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 11:13 | Nahoru | #4188
To jsi moje dal toho Amanna?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 12:35 | Nahoru | #4189
dakarista> Nerozumím

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 20:42 | Nahoru | #4190
Co to je všechno za padáky a jaká značka prosím?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 21:35 | Nahoru | #4191

Jindřej píše: dakarista> Nerozumím



Mělo tam být : ty jsi ho rozebral na díly?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 21:58 | Nahoru | #4192
pospit> Nějaký noname padáky s uchycenim vpředu do motoru.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 21:58 | Nahoru | #4193
dakarista> Ne ten jezdi, tohle jsou zbytky z druhé motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2019 v 22:56 | Nahoru | #4194
Jindřej> Bral bych je na Tuono, snad by seděly. Kolik za ně?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2019 v 06:10 | Nahoru | #4195
pospit> Už tě bohužel předběhl jeden místní kolega Resp mám tu už jen jeden, jelikož u druhého praskl jeden nalitek na šroub.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

20.8.2019 v 10:16 | Nahoru | #4196
Panove nebavili ste sa tady nekdo pred casem o prednych stojanoch do hlavy ridena? Ze to tu nekdo mate?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.8.2019 v 12:11 | Nahoru | #4197
krAlik33> Ja jsem mel pujceny nejaky od kamosa, jen jsem si v praci vyrobil trn...
A mazec vec, jinak uz to zvedat nebudu...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.8.2019 v 15:52 | Nahoru | #4198
oioi01> super.
Mam sice stojan do ramu, a mozna by sa to dalo zdvihnut heverem nejak pod motor, ale moc mista kde ten hever nejak stabilne umistit tam neni no. Tak skusam zehnat takyto.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

20.8.2019 v 19:49 | Nahoru | #4199
Řešil jste tu někdo stator na V990RR?
Mám tu jeden škvarek, a teď co s tím - oem a ebay čína nejsou o nic lepší. Někdo u nás prej dělá repas, nevíte někdo něco bližšího?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.8.2019 v 20:07 | Nahoru | #4200
FiZzeR> Zdar. Před čtyřma rokama mi převíjel stator chlápek v ulici Jana Karafiáta 174 v Běchovicích. Chtěl za to tenkrát asi čtyřku, takže hrůůůůza. Jméno nevím, ale na street view má pořád ceduli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV - špatné starty Aprilia RSV 1000 Rolda89 8 10.9.2019 v 18:35 Ti_rex
Špatně startuje [1, 2] Aprilia RSV 1000 jindřich87 50 9.9.2019 v 20:14 krAlik33
Repase třmenů na Tuňákovi Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... iMAD58 26 3.9.2019 v 19:09 JollyJoker
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 74 26.7.2019 v 12:24 krAlik33
Koupe Aprilia RSV 1000 Mile Aprilia RSV 1000 MartyRT81 6 12.7.2019 v 17:41 krAlik33

TOPlist