Kdysi se to tady řešilo bez nějakého jasného výsledku. Zjistil jste někdo jak se věci mají na nějakých odpovědných místech? Máte od nich vyjádření písemně? Případně,že ano - je možno mi to přeposlat? Dík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
pod češtinou máš bud poměr vylučovací (s čárkou) tam platí A, nebo jen B
a poměr slučovací A nebo B kde plati oboje a muzes si tam dosadit treba spojku "A":
např.:Nechtěl jsem být drzý nebo neuctivý
2 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
Zbytek debaty neresim, neni to muj boj.
V tom zakone je podle me tedy taky XOR. A nevim nad cim tady spekulujete. Ta carka necarka ve vete je myslim omyl nebo predpokladate nejakou velkou znalost Cestiny u politiku? Proste pletete logiku matematickou a Cestinskou a tu jak to nazyvam selskou. Kdyz date od ted do Vanoc kazdy tyden dotaz jak to vlastne je pokazde se to dostane na stul nekomu jinemu a odpovi vam jinak. A to je ten Kocourkov. Nebo FAKOV? To: Vrat se zpet je jen jiny priklad. Neni to o spojce.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
_______________________________
seo-link: motobazar, motodoplňky Brno
Naposledy editováno 27.05.2009 22:09:05
FoxManiak píše: šimic>proč by to byla blbost?
proto je tam ten poměr ne...
přesně stanovené to nikde asi není ale jsou dva důvody proč počítat s maximální hmotností
1. když počítáš s maximální hmotností tak ti to vyjde :D
2. nejmenší Avie tj. furgon má prázdný pod 3.5t ale musíš mít řidičák na C protože se nepočítá okámžitá, žitková ani žádná jiná. Jen maximální. Pokud u tohodle počítají s maximální hmotností, proč by u motorek nemohli taky:)
podle mě na nejmenší avii tj. ta co nemá vzadu tupláky stačí mít řidičák B
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
A ted ten novy Fazer ktery ma mene nez tvuj ale vice nez 25 kW se do toho vejde? Proc by ho delali kdyby platilo ze to musi splnovat oboji soucasne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
Borrowski©® píše: Ozz>
A ted ten novy Fazer ktery ma mene nez tvuj ale vice nez 25 kW se do toho vejde? Proc by ho delali kdyby platilo ze to musi splnovat oboji soucasne?
Jestli se vejde si spocti.
A delali ho protoze nemaj nic proti honde CBF600S a utikaj jim prodeje.
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
1 reakcí na tento příspěvek Do 25Kw -nebo- poměr hmotnost-výkon?
Váš dopis značky / ze dne Naše značka Vyřizuje / linka Praha
/ 557/2007-160-OST/2
Židoň Jiří, JUDr. / 225 131 632
07.09.2007
Věc: Skupiny řidičských oprávnění - odpověď na dotaz
K Vašemu dotazu na skupiny řidičských oprávnění sdělujeme.
Uvedenou problematiku upravuje zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů.
Pokud se jedná o motocykl o výkonu do 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg, k jeho řízení postačuje řidičské oprávnění skupiny A podle § 83 odst. 2 citovaného zákona. Při tom nesmí být překročena ani jedna z těchto podmínek. Pro úplnost uvádíme, že pokud je výkon motocyklu větší než 25 kW, již ho nemůže řídit držitel řidičského oprávnění skupiny A udělené podle § 83 odst. 1 písm. d) uváděného zákona, a to bez ohledu na poměr výkon/hmotnost. Druhá podmínka, tj. poměr výkon/hmotnost (0,16 kW/kg) se uplatňuje pouze v případě, že motocykl by měl výkon 25 kW a méně a poměr výkonu a hmotnosti by překročil údaj 0,16 - např. výkon 23 kW, hmotnost 143 kg, kdy poměr výkon/hmotnost se rovná 0,1608 a je tedy větší než 0,16.
Tam, kde se v zákoně č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, používá pojem „výkon/hmotnost“, myslí se v případě hmotnosti „provozní“. Tato hmotnost je definována v § 1 písm. p) a pro vozidla kategorie L (motocykly) upřesněna ještě v témže paragrafu pod písmenem r) vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Tato hmotnost byla stanovena na základě Přílohy IV „Prohlášení o shodě“, bod 26.1 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2002/24/ES, ve znění směrnice 2003/77/ES. Tato hmotnost je uváděna i v technickém průkazu silničního motorového vozidla.
JUDr. Milan Leitner
ředitel
Odbor dopravně správní
A pokud to někdo furt nepochopil, tak až trefí na chytřejšího policistu, nedej bože pojistnou událost, tak potom se bude divit.