můj hlavní problém je prolínání nádrže. Když natankuju plnou, ráno pod motorkou najdu fleky od benzínu (průměr tak 5cm). Benzin teda musel téct od nádrže po rámu až na zem.
Při poslední projížďce jsem si všiml, že už benzín teče o hodně víc. Přisuzoval jsem netěsnění ve spáru podle této fotky:
Ale když sem šáhl na nádrž zespoda, pár kapek jsem našel cca v půlce (je to určitě někde ve spáru a měl sem už téměř mokré ruce). Takže nevím jak dál.
Viz ilustrační foto:
Z toho co jsem vyčetl mám dvě možnosti - vařit nebo lepit. Jakou cestu mám zvolit?
Další věc je netěsnící motor. Po jízdě kouknu a je vlhkej. Umístění popisuje fotka:
Tam nevím, jestli bude stačit jen rozebrat a vyměnit těsnění nebo to bude něco nákladnějšího.
Za každou věcnou radu budu moc rád.
No a ten průsak oleje bude horší oříšek,pokud dobře vidím,tak je to mezi kartery a to znamená půlit motor a "jen" vyměnit těsnění.
Naposledy editováno 16.07.2012 09:49:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
startování Suzuki GZ 250 Maruader, Suzuki 250 SB | semic | 4 | 12.9.2021 v 20:19 Kohlstein |
tachometr Suzuki GZ 250 Maruader | semic | 5 | 24.5.2021 v 19:21 semic |
Ukazatel paliva Suzuki GZ 250 | Diviška99 | 9 | 2.12.2018 v 12:58 krokoš |
Vadná baterka? Suzuki GZ 250 | Speer | 10 | 18.9.2016 v 18:52 Bob.929 |
Malý chopper pro začátečníka Yamaha XV 250 Virago, Suzuki GZ 250, Suzuki GN 250 | Sliver- | 14 | 17.4.2015 v 21:10 PayazZ |