Mám takový dotaz.Dával jsem "Máňu" do autorizovaného servisu Honda na synchronizaci a seřízení ventilů.Před seřízením jsem staroval normálně bez plynu ale teď musím pokaždé s plynem.Je to normální popřípadě kde je chyba?Díky za podněty a připomínky
1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu
Chyta ti to teply pouze s plynem nebo studeny ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu
1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu
POstelovali ti asi volnobeznou smes, Coz muzes prestelovat sam, ovsem moc bych ti to neradil protoze to je pakarna na Ntou.
POdivej se na svicky, jestli je to chudy budou bily, dojed stim do servisu a reklamuj ze ti nastavili chudou smes at to predelaj. Nic lepsiho ti neporadim.
Jo jeste me tak napada, najdi si na karburatorech srou na serizeni bohatosti volnobezne smesi(pilot screw} , jsou napravo uplne u sani. Ted nevim jestli ma 650 na pravym karburatoru ten potenciometr kterej snima polohu plynu, jestli jo tak se k tomu sroubu blbe muze. Podivej se na polohu tech sroubu a az to budes mit teply tak je zkus oba o 1/4 otacky povolit, tim to trochu obohatis a zkus nahodit jestli to blafne bez plynu.
Ev, dalsi moznost ze ti pri cisteni hejbly s hladinama, ktery jsou ted nizssi a proto je to chudsi.
Ale pokud se stim nechces sra.t tak bych se juknul na svicku a jestli je bila tak jim to hodil nahlavu.
1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu
Jinak je to jak píše gugo, zleva šroub dobře přístupný, zprava se tam motá plastová krytka a i ten snímač natočení klapek, ale dá se to.
U TA650 základní nastavení činní 3 otáčky, ale s origo tryskami seřízený motor má míň (např. 2 1/4).
Hoši jak se vůbec seřizuje hladina, seřizoval to někdo, já jsem sice plováky venku měl, ale na tohle jsem ani nekoukal. Jestli někomu k vysvětlení pomůže obrázek tak tu1 a tu2.
Hladina se serizuje jednoduse. Vemes karburatory s odsroubovanejma spodkama. Karburator otocis pomalu vzhuru nohama tak aby plovak dosedl na jehlovy ventil (tzn ta jehla jeste nebude zatalcena) a pak vemes supleru a zmeris vysku od spodku plovaku k spodni hrane karburatoru. U TA600 je 7mm u 650 predpokladam taky, protoze ty karburatory jsou stejny. (krom trysek).
V pripade ze nameris neco jineho tak kdyz to bude do cca 7,5 tak si myslim ze je to jedno, pokud nameris min nez 7 mas vysokou hladinu a tudiz asi bohatejsi smes. Vyndas plovak a ten malej plechovej jazycek trosku ohnes, neda se to nijak merit, takze na citovku, vratit zpet a zmerit..toto opakovat nez se dostanes na pozadovanou vysku 7mm. Pri skladani si dat pozor na vkladani vika (hlavne si sundat ten sroub kterym se steluje volnobeh) jinak tam ten plovak pritlacis a jsi tam kde si byl a muzes pokracovat.
Thats all .
1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu
případně ke stažení v CZ: TA650_manual_motor.pdf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu
Teď by tam mělo být cca 7 mm , ač se mi to zdá kumšt udržet plovák tak, aby obě strany plováku byly rovnoběžně s dělící rovinou plovákové komory.
1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu
Ventily a karbeci jsou po štelovačce. Celkově má motor čistej chod, nikde nic neklepe a nezvoní.. Jedná se mi jen o ty otáčky.
1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu
Udělal jsem synchronizaci, před ní měl motor cca 1.500-1.600 volnoběžné otáčky a chytal na brnk. Před začátkem úpravy jsem stáhnul volnoběžné otáčky na 1.200 a motor byl neklidný, jako by se dusil. Po seřízení se celkově zklidnil, v pohodě udrží těch 1.200, ale chytá na brnk jen s lehkým přidáním plynu. Pokud nepřidám, musí párkrát převalit a pak chytne. Neberu to jako chybu, ale jako vlastnost. Jinak motor má naběháno dle tacho cca 80.000km.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | Včera v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp | Punisher | 13 | 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981 |