bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto po servisu
8.7.2012 v 14:09
Zdravím draci

Mám takový dotaz.Dával jsem "Máňu" do autorizovaného servisu Honda na synchronizaci a seřízení ventilů.Před seřízením jsem staroval normálně bez plynu ale teď musím pokaždé s plynem.Je to normální popřípadě kde je chyba?Díky za podněty a připomínky

1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu

8.7.2012 v 20:21 | Nahoru | #1
Predpokladam ze asi i na serizeni karbecu. Nevim me tedy chyta alp studenej ze syticem a teplej bez plynu. Synchronizace by nemela se startem nic moc udelat.

Chyta ti to teply pouze s plynem nebo studeny ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu

9.7.2012 v 09:26 | Nahoru | #2
gugo> Musím pokaždé s plynem.Jen sytič dávám za studena.Pořád nevím co tam mohli poštelovat.

(reakce na) Moto po servisu

9.7.2012 v 10:00 | Nahoru | #3
tomestein> Bohatost smesi. HOdne chudy na volnobehu. NEstrili ti to ? Ale toho by sis asi vsimnul ne ?

Moto po servisu

9.7.2012 v 10:34 | Nahoru | #4
mam taky 650, studeny s plnym syticem, teply bez sytice, vzdy bez plynu

1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu

9.7.2012 v 10:40 | Nahoru | #5
Jelikož mám laděný výfuk tak to někdy zabublá.Hlavně při zavření plynu.Někteří psali že je to normální.Před servisem jsem tam měl K&N filtr.Dokoupil jsem laďák ale nedal jsem to na brzdu ani dynojet sadu tak technik poradil origoš.Tak tam je.Jen by mě zajímalo jestli v servisu neštelovali jehly v karbenátkách.Se mi to nějak nelíbí.

(reakce na) Moto po servisu

9.7.2012 v 10:52 | Nahoru | #6
tomestein> Jehly nemaj na startovani zaden vliv a navic proc by to delali.
POstelovali ti asi volnobeznou smes, Coz muzes prestelovat sam, ovsem moc bych ti to neradil protoze to je pakarna na Ntou.
POdivej se na svicky, jestli je to chudy budou bily, dojed stim do servisu a reklamuj ze ti nastavili chudou smes at to predelaj. Nic lepsiho ti neporadim.

Jo jeste me tak napada, najdi si na karburatorech srou na serizeni bohatosti volnobezne smesi(pilot screw} , jsou napravo uplne u sani. Ted nevim jestli ma 650 na pravym karburatoru ten potenciometr kterej snima polohu plynu, jestli jo tak se k tomu sroubu blbe muze. Podivej se na polohu tech sroubu a az to budes mit teply tak je zkus oba o 1/4 otacky povolit, tim to trochu obohatis a zkus nahodit jestli to blafne bez plynu.
Ev, dalsi moznost ze ti pri cisteni hejbly s hladinama, ktery jsou ted nizssi a proto je to chudsi.

Ale pokud se stim nechces sra.t tak bych se juknul na svicku a jestli je bila tak jim to hodil nahlavu.

Moto po servisu

9.7.2012 v 11:03 | Nahoru | #7
Posléze vyskouším.Prostě po servisu se to chovalo úplně jinak.Říkal jsem si asi ví co dělaj,né?Když štelují karburátory(synchronizace)tak by mělo být jedno jestli je tam K&N filtr nebo origoš?

1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu

11.7.2012 v 20:29 | Nahoru | #8
Doporučuji si označit původní polohu šroubu, třeba bílím popisovačem pneumatik ;) 100% jistota vrácení zpět na nastavení které tam bylo...

Jinak je to jak píše gugo, zleva šroub dobře přístupný, zprava se tam motá plastová krytka a i ten snímač natočení klapek, ale dá se to.


U TA650 základní nastavení činní 3 otáčky, ale s origo tryskami seřízený motor má míň (např. 2 1/4).

Hoši jak se vůbec seřizuje hladina, seřizoval to někdo, já jsem sice plováky venku měl, ale na tohle jsem ani nekoukal. Jestli někomu k vysvětlení pomůže obrázek tak tu1 a tu2.

(reakce na) Moto po servisu

11.7.2012 v 20:45 | Nahoru | #9
-LOTR-> Jako 100% bych to nevidel protoze jeste musis dobre spocitat otacky. Muzu te ujistit, ze kdyz jsem to delal poprve za pul hodiny jsem nevedel kolik jich tam bylo.
Hladina se serizuje jednoduse. Vemes karburatory s odsroubovanejma spodkama. Karburator otocis pomalu vzhuru nohama tak aby plovak dosedl na jehlovy ventil (tzn ta jehla jeste nebude zatalcena) a pak vemes supleru a zmeris vysku od spodku plovaku k spodni hrane karburatoru. U TA600 je 7mm u 650 predpokladam taky, protoze ty karburatory jsou stejny. (krom trysek).
V pripade ze nameris neco jineho tak kdyz to bude do cca 7,5 tak si myslim ze je to jedno, pokud nameris min nez 7 mas vysokou hladinu a tudiz asi bohatejsi smes. Vyndas plovak a ten malej plechovej jazycek trosku ohnes, neda se to nijak merit, takze na citovku, vratit zpet a zmerit..toto opakovat nez se dostanes na pozadovanou vysku 7mm. Pri skladani si dat pozor na vkladani vika (hlavne si sundat ten sroub kterym se steluje volnobeh) jinak tam ten plovak pritlacis a jsi tam kde si byl a muzes pokracovat.
Thats all .

Moto po servisu

12.7.2012 v 08:13 | Nahoru | #10
Hoši ještě sem se k to mu nedostal.Jinak dík za návod.Věděl jsem co a jak ale dík za snahu.Šlo mi jen o to že od té do by to pořád není ono.Měl jsem to i jinde ale jen na výměnu svíček a filtru.Ono před servisem to mělo i jiný zvuk.Popsal bych to jak turbo.Takovej hvízdavej.Bylo to vše OK.Jenže říkám že by to chtělo na kontrolu ventilů a seřízení abych měl jistotu že mi "Máňa"ještě chvíli vydrží.No a teď sem v pasti.Bylo to již před rokem.Říkám vrátím originál filtr a přidám laďák MIVV a bude.No je to to samí.Sakra to sem se rozkecal.Končím.

1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu

12.7.2012 v 11:04 | Nahoru | #11
gugo> Dík za upřesnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu

12.7.2012 v 11:09 | Nahoru | #12
-LOTR-> JAJA presne tak... a kdyz se kouknes do manualu k TA600 je tam haynes manual pro 600.650 a AT a tam je to popsane i vyfocene.

Moto po servisu

12.7.2012 v 11:26 | Nahoru | #13
Mám ten EN manuál, mám i ty hodnoty zvlášť česky vyjetý i s obrázkama.



případně ke stažení v CZ: TA650_manual_motor.pdf

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu

21.12.2013 v 22:23 | Nahoru | #14
gugo> Tak snad jsem to seřízení hladiny provedl dobře. Pokud jsem to dobře pochopil... má se brát výška v okamžiku kdy ventil je uzavřený, ale ještě není stlačena ta pružinka/jehla (co je umístěna uprostřed na těle ventilu). Pokud ano tak jsem před zásahem naměřil 5 a 6 mm.

Teď by tam mělo být cca 7 mm , ač se mi to zdá kumšt udržet plovák tak, aby obě strany plováku byly rovnoběžně s dělící rovinou plovákové komory.

(reakce na) Moto po servisu

21.12.2013 v 22:31 | Nahoru | #15
-LOTR-> Tobe se ten plovak vikla ? JInak nechapu to udrzet rovnobezne.?

Moto po servisu

21.12.2013 v 23:10 | Nahoru | #16
Ta osička má vůči tomu plastu menší vakl (podle mě to má každej, nevidím jediný důvod proč by se to uložení plast/ocel mělo opotřebit). To znamená že kdybych to neměřil rovnoběžně na jedný straně plováku naměřím 6 mm a na druhý 5-4 .

Moto po servisu

22.12.2013 v 15:53 | Nahoru | #17
Ahoj,když se dělá synchronizace karburátoru,tak se vůbec nšteluje bohatost směsi.Pouze se sladí klapky aby šli rovnoměrně.Čus

1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu

16.1.2014 v 18:22 | Nahoru | #18
Koukám volnoběžný 1200. Jsem běžně na 1500. Když je stáhnu níž, tak má motor tendence scapnout, probublává.. Je to něčeho ukazatel? Krom nízkých otáček..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu

16.1.2014 v 19:01 | Nahoru | #19
ThomsonMotorson> Kolik má celkově najeto kilometrů na tachometru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu

16.1.2014 v 19:35 | Nahoru | #20
kaltan> 59.555,5 přesně
Ventily a karbeci jsou po štelovačce. Celkově má motor čistej chod, nikde nic neklepe a nezvoní.. Jedná se mi jen o ty otáčky.

(reakce na) Moto po servisu

16.1.2014 v 19:49 | Nahoru | #21
ThomsonMotorson> a před tím štelováním ventilů a karbcu to mělo taky vysoké otáčky nebo to dělá až ted po seřízení?

Moto po servisu

16.1.2014 v 20:02 | Nahoru | #22
Otáčky stahnu šroubem u karbeců vo to ne, ale jde o to, že manuál udává 1200 a mě ten motůr v těch točkách brble. Ideálně se chová okolo 1500. Švára měl dokonce 2tis, ale už jsem mu to stáhl.

1 reakcí na tento příspěvek Moto po servisu

17.1.2014 v 17:24 | Nahoru | #23
Zdar tak ty vysoké otačky jsi měl na Transalpu i před seřízením nebo to začlo dělat až po seřízení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu

17.1.2014 v 17:48 | Nahoru | #24
kaltan> cus. Koupil jsem to tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto po servisu

18.1.2014 v 18:51 | Nahoru | #25
ThomsonMotorson> dnes jsem projel transalpa a ohřátý jsem měl volnoběh 1400 otáček. Litalo to 1300 až 1400 teplý.

(reakce na) Moto po servisu

18.1.2014 v 19:27 | Nahoru | #26
kaltan> ..našel jsem tu starý vlákno na stejný téma a psalo se tam, že kolem 12ti už je motůr neklidnej.. Tak to bude v mém případě ok. Protože si jinak přede jak kočka a startuje na drb..

Moto po servisu

8.3.2021 v 22:45 | Nahoru | #27
Díky hoši za super vlákno, kdy i po letech se informace hodily a tak taky pár poznámek přidám pro další generace...

Udělal jsem synchronizaci, před ní měl motor cca 1.500-1.600 volnoběžné otáčky a chytal na brnk. Před začátkem úpravy jsem stáhnul volnoběžné otáčky na 1.200 a motor byl neklidný, jako by se dusil. Po seřízení se celkově zklidnil, v pohodě udrží těch 1.200, ale chytá na brnk jen s lehkým přidáním plynu. Pokud nepřidám, musí párkrát převalit a pak chytne. Neberu to jako chybu, ale jako vlastnost. Jinak motor má naběháno dle tacho cca 80.000km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 Včera v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp Punisher 13 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981


TOPlist