paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zádrhel v elektrice
Zdravíčko. Můj problém spočívá v tom, že když jsem nabíjel baterku, tak asi po hodině se napětí ustálilo na 12,9V. Když jsem chtěl nastartovat, tak to točilo, ale ztrácelo to na síle. Baterku jsem už jednou reklamoval, ale nakonec se ukázalo, že byla v pořádku. Regulátor jsem měnil, mám ještě jeden, se kterým se s tím údajně normálně jezdilo. Je možné, že by nedobíjel alternátor a díky tomu, to neobvykle rychle ztrácí sílu (ta baterka) při startování? Případně čím jiným to může být?

1 reakcí na tento příspěvek Zádrhel v elektrice

1.7.2012 v 09:15 | Nahoru | #1
Neřešte to, hlavně že to něco umí měřit.

(reakce na) Zádrhel v elektrice

1.7.2012 v 10:46 | Nahoru | #2
kozel.ka> A dokážeš motorku alespoň roztlačit (pokud tedy máš jak zaslepit díru po starteru, aby nevytekl olej - pokud je tedy starter namontován klasicky z boku a ne vrchem ,jako u GS500)? Měření přímo proudu do baterky není nezbytné, hodně vypoví napětí na baterce při běžícím motoru a zvláště, když jsou přitom zapnutá světla. Baterka ale musí být v pořádku a nabitá, jinak dokáže měření dost zkreslit. Máš-li jistotu, že je baterka v pořádku a regler také, nezbývá, než proměřit altec. Ale bez běžícího motoru zjistíš nanejvýš, zda nejsou cívky přerušené, nebo zkratované. I když jsou ohmicky v pořádku, nemusí to nutně znamenat, že je altec funkční.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES kozel.ka 28 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka
Špunt na trysce v karburátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 21 17.3.2013 v 13:50 kozel.ka
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES kozel.ka 10 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka
Až skončí sezóna... Suzuki GS 125 ES kozel.ka 13 6.10.2012 v 23:31 Johnny23
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 11 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9


TOPlist