globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špunt na trysce v karburátoru
Nazdar ve spolek. Po tom, co jsem přetěsnil zavírací ventil v karburátoru Mikuni BS26SS , tak jsem ho nasadil na motorku. Nastartovat šlo bez problému, akorát musím ještě doladit směs... Na obrázku v odkaze výše je takový špuntík (je to číslo 17), který má zřejmě účel ucpat v jednom směru přívod něčeho (nevím jestli vzduchu nebo benzínu) do trysky (číslo 14). Špuntík se prodává i jako náhradní díl, takže tuším, že tam má určitě nějakou úlohu, vypadá asi nějak takhle . No a mě by zajímalo, jestli náhodou někdo nevíte na co to tam je?

Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 00:50 | Nahoru | #1
ten špuntik k ničemu není, je to jen plomba aby ses v tom nevrtal

1 reakcí na tento příspěvek Špunt na trysce v karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2013 v 06:59 | Nahoru | #2
Ten špuntík úlohu má, když se podíváš do té dírky v které je vraženej uvidíš že je propojená dírkou s difuzorem, ta část špuntu která je vevnitř nesmí být delší jinak tu dírku zaslepíš. Bez špuntíku to sice pojede ale né dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 07:59 | Nahoru | #3
Katana> no, tak zase klid .. je to obyčejnej špuntík kvuli tomu, aby se ti tam nedostával bordel, prach atd. Pod tím špuntem je totiž tryska bohatosti volnoběhu. Další funkci by mohl mít tu, že pokud není na trysce O-kroužek jako těsnění (z 99% tam byvá), mohl by fungovat jako právě to těsnění, aby ti to nepřisávalo vzduch. Já ho třeba ani na DR 125 neměl... a vše bylo v pohodě. A pochybuju že by Suzuki dávala do svejch malorážek se stejným motorem hodně odlišné karburátory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 08:25 | Nahoru | #4

VojtasTTR píše: Katana> no, tak zase klid .. je to obyčejnej špuntík kvuli tomu, aby se ti tam nedostával bordel, prach atd. Pod tím špuntem je totiž tryska bohatosti volnoběhu. Další funkci by mohl mít tu, že pokud není na trysce O-kroužek jako těsnění (z 99% tam byvá), mohl by fungovat jako právě to těsnění, aby ti to nepřisávalo vzduch. Já ho třeba ani na DR 125 neměl... a vše bylo v pohodě. A pochybuju že by Suzuki dávala do svejch malorážek se stejným motorem hodně odlišné karburátory

Je vidět že tomu rozumíš jak koza petrželi, pod tím špuntíkem je volnoběžná tryska a ten špuntík je tam proto že si benzín bere odjinud. Jednou si ten karbec (v kterým bude ten "špuntík") rozeber, vem si baterku a posviť si tam. Je to i u některých GSXF.

Naposledy editováno 17.03.2013 08:52:47

Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 09:00 | Nahoru | #5
Super, díky. Ještě že jsem ho nevyhodil, když jsem ho vyndal. Dneska ho tam strčím zpátky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 09:16 | Nahoru | #6
Katana> jasný, jestli tomu teda tak rozumím, tak proč mi každá motorka, u který jsem rozdělával karburátor a sám nastavoval jezdila v pohodě, bez děr v plynu a dušení? vím moc dobře, na co musím šáhnout a jak to funguje.. nebudu se tu dohadovat s inteligencí Měj pěkný den

(reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 09:51 | Nahoru | #7

VojtasTTR píše: Katana> jasný, jestli tomu teda tak rozumím, tak proč mi každá motorka, u který jsem rozdělával karburátor a sám nastavoval jezdila v pohodě, bez děr v plynu a dušení? vím moc dobře, na co musím šáhnout a jak to funguje.. nebudu se tu dohadovat s inteligencí Měj pěkný den

No bude to tím že nevíš proč tam je ten gumovej špuntík. Budu hádat, nikdy ses s tím gumovým špuntíkem nesetkal, tím pádem si nikdy nepátral proč tam vlastně je ani jsi ho nikdy neodstranil aby jsi zjistil co to dělá a tvoje první reakce je jenom plácání. Mám pravdu, že jo?

Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 09:54 | Nahoru | #8
Jinak moje "Je vidět že tomu rozumíš jak koza petrželi" je jen reakce na tvoje "Katana> no, tak zase klid " nauč se reagovat normálně a ostatní si taky pak jistě odpustí výpady.

1 reakcí na tento příspěvek Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 10:21 | Nahoru | #9
no pokud je ten špuntík v plovákové komoře, tak určitě bude mít význam, ikdyž mi není zrovna jasné proč je to takhle blbě vyřešeno, ale je mi divné kde se teda nastavuje bohatost zrovna u tohoto karbecu modelu M/N u S/T je bohatost směsi šroubek nahoře, ale u M/N není vidět nikde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 10:24 | Nahoru | #10

Pedros1 píše: no pokud je ten špuntík v plovákové komoře, tak určitě bude mít význam, ikdyž mi není zrovna jasné proč je to takhle blbě vyřešeno, ale je mi divné kde se teda nastavuje bohatost zrovna u tohoto karbecu modelu M/N u S/T je bohatost směsi šroubek nahoře, ale u M/N není vidět nikde


Ten šroubek bohatosti směsi je na stejném místě, akorát u modelu M/N nenakreslili ten rozstřel šroubku, těsnění atd.

(reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 10:27 | Nahoru | #11
kozel.ka> hmm tak tam vrať to co tam má být ono výrobci jsou asi blbci když to tam dali ikdyž někdy fakt dávaj kurvítka, ale tam to má nejspíš svůj význam jak napsal Katana

1 reakcí na tento příspěvek Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 10:46 | Nahoru | #12
mě je divný spíš to, že pod tím šroubkem není žádná pružina podle toho rozkresu, nechápu jak to bude držet nastavenou polohu, jedine že by se to zarazilo o ten špuntík. Jinak nikdy to jsou plomby, který se musí odvrtávat aby ses na to dostal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 10:49 | Nahoru | #13
kawajawa> nemusí být nejspíš tam je nějaký závitový doraz, jo ta tryska je kuželová a není provrtaná durch nebo jak teda tomu mám rozumět je nastavovací tak jak směsová ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 11:11 | Nahoru | #14
Pedros1> no tan šroubek je tzv. pilot screw a tím se nastavuje volnoběžná směs, jak už bylo řečeno. Provrtaný nejsou nikdy, jen mají nakonci takový canfrňous, který zasahuje do kanálku, ten tvar tohodle je fakt zvláštní no asi to prostě tady funguje trochu jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 11:28 | Nahoru | #15
kawajawa> eh o směsové se nebavím ta je jasná mě zajímá ta co je pod tou gumovou čepičkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 11:59 | Nahoru | #16
Pedros1> však jo o tom mluvím, vždyť už v tom rozkresu má název pilot, ten klasický prostě tady není, na starých mašinách takhle vypadaly vzdušníky, kterýma se nastavovala směs, ale ty měly tak jako pilot pod sebou jistící pružinu a tady to prostě žedný jištění nemá.

Naposledy editováno 17.03.2013 12:08:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 12:24 | Nahoru | #17

kawajawa píše: Pedros1> však jo o tom mluvím, vždyť už v tom rozkresu má název pilot, ten klasický prostě tady není, na starých mašinách takhle vypadaly vzdušníky, kterýma se nastavovala směs, ale ty měly tak jako pilot pod sebou jistící pružinu a tady to prostě žedný jištění nemá.


No je to nějaká tryska - je v ní dírka a zašroubuje se na doraz (tak jako hlavní tryska) a pak se to zašpuntuje tím špuntíkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 12:43 | Nahoru | #18
kozel.ka> no tak jsem se konečně teda dozvěděl co jsem chtěl, takže je to klasická volnoběžná tryska a ne nic na nastavovámí směsi a pokud nebudete pořád mlét pilot a jet pilot atd... tak se i domluvíme kurňa pište česky a pokud už píšete ty nesmyslné AN názvy, tak je aspoň pojmenujte, tak, jak mají být poněvadž ono je to ve finále úplně něco jiného pokud je to tryska bohatosti směsi, tak je bez dírky a vpodstatě je to kuželová jehla která uzavírá nebo otevírá dírku v tělese kdežto volnoběžná tryska má v sobě dírku určitého průměru a je na pevno zašroubovaná v tělese a ještě jsem neviděl karbec kde by se směs nastavovala v plovákové komoře právě tím kuželem s pružinkou prostě to ucpi jak to bylo a basta !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 12:58 | Nahoru | #19
volnoběžná tryska, hůra , pak stejně nechápu tu záslepku, ale to už je jedno.

Pedros: stima AN názvama je to vprdeli, to ti rozumím, ale jednou použiješ CZ název a polivina diskutujících tě zjebe, že se to tak nejmenuje a že víš uplný h.v.o a tak je to tady s více věcma.............

(reakce na) Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 13:09 | Nahoru | #20
kawajawa> no nejspíš tam bude nějaký jiný obtokový kanálek pro přisávání benálu do volnoběhu nevím neměl jsem takový karbec rozebraný

Špunt na trysce v karburátoru

17.3.2013 v 13:50 | Nahoru | #21
No teď jsem to před chvílí nastartoval a zkoušel jsem to poladit. Jelo to skoro dobře, za plynem to šlo krásně, ještě si musím pohrát s tou směsí. Pro změnu mi prasknul držák tlumiče výfuku, takže jsem si říkal, co to tam pořád kdesi dole mlátí...

Naposledy editováno 17.03.2013 13:51:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES kozel.ka 28 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES kozel.ka 10 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka
Až skončí sezóna... Suzuki GS 125 ES kozel.ka 13 6.10.2012 v 23:31 Johnny23
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 11 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9
Zádrhel v elektrice Suzuki GS 125 ES kozel.ka 20 1.7.2012 v 23:55 J.M.K.

TOPlist