paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zádrhel v elektrice
Zdravíčko. Můj problém spočívá v tom, že když jsem nabíjel baterku, tak asi po hodině se napětí ustálilo na 12,9V. Když jsem chtěl nastartovat, tak to točilo, ale ztrácelo to na síle. Baterku jsem už jednou reklamoval, ale nakonec se ukázalo, že byla v pořádku. Regulátor jsem měnil, mám ještě jeden, se kterým se s tím údajně normálně jezdilo. Je možné, že by nedobíjel alternátor a díky tomu, to neobvykle rychle ztrácí sílu (ta baterka) při startování? Případně čím jiným to může být?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zádrhel v elektrice

30.6.2012 v 23:36 | Nahoru | #1
OndraHK> jasně... Pojistka....
viděl si vůbec někdy rozebranej multimetr?
Tyhle dva jsou moje a opravdu ten mědenej drát neni pojistka!

Naposledy editováno 30.06.2012 23:39:09

(reakce na) Zádrhel v elektrice

1.7.2012 v 00:34 | Nahoru | #2
Hippieguy, OndraHK> Máte to, ogaři, trošec pobóchané:



Č. 1 je opravdu pojistka, chránící obvody ampérmetru před přetížením a to na základním rozsahu, tedy když je měřicí kabel připojen do zdířky pro malé proudy. Obvykle bývá 200mA.

Č. 2 je proudový bočník, kerý je zařazen v obvodu, pokud je měřicí kabel připojen do zdířky pro velké proudy (10A). Tehdy je měření skutečně nejištěné!!!! Pozor také na to, že tento bočník se dost zahřívá a právě proto se smí na tomto rozsahu měřit jen několik vteřin. Vzpomínám na slova mistra na škole: "Pozor na to, hoši, aby to třeba při měření na autě nevypadalo: Tak... teď tam teče 12A...... teď 10A.................... teď 7.... a ku*va, teď se mi kouří z měřáku!!! "

Nemluvě o tom, že zahříváním bočník mění svůj odpor a přesnost měření jde tak do kytek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zádrhel v elektrice

1.7.2012 v 01:10 | Nahoru | #3

Hippieguy píše: OndraHK> jasně... Pojistka....
viděl si vůbec někdy rozebranej multimetr?
Tyhle dva jsou moje a opravdu ten mědenej drát neni pojistka!



jáj ty seš mocnej to víš studuju elektriku a nikdy sem ho nerozebíral... koukám že ty ani nevíš k čemu ta pojistka v měřáku slouží jinak jak píše tady J.M.K. naprosto souhlasím jinak ještě bych dodal že ty měřáky máš asi docela lidl kvalitu páč všechny co sem rozebíral neměli proudovej bočník ale klasickou pojistku 10A nebo 20A aby se zabránilo případnému vyhoření měřáku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES kozel.ka 28 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka
Špunt na trysce v karburátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 21 17.3.2013 v 13:50 kozel.ka
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES kozel.ka 10 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka
Až skončí sezóna... Suzuki GS 125 ES kozel.ka 13 6.10.2012 v 23:31 Johnny23
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES kozel.ka 11 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9


TOPlist