Jinak jsem zde ohledně toho přitužení čet, že se dá použít i převoďák (kterej je hustší), ale nevim jestli jsem ten tlumič už nezlikvidoval tim že jsem tam dal tu čistou hydrauliku.
Pokud s tim někdo má zkušenosti prosim poraďte.
Uzavřeno 01.07.2012 v 22:04 uživatelem Mix13
Naposledy editováno 28.06.2012 20:14:21
1 reakcí na tento příspěvek Výmena oleje v tlumiči řízení (zvětšení tuhosti)
já si takle dělal origo tlumič na K2-a přitvrdil jsem ho tak jak jsem chtěl.
jen jeden háček to má-a to,že hustší olej mnohem více mění viskozitu v závislosti na teplotě než ten řídký.takže když je venku jen lehce nad nulou-tak je to výrazně tuhší,než teď-když jsou třicítky....
ale jinak doporučuju,za pár kaček ho oživíš,ale takový 24 polohový ohlins je samozřejmě úplně jinde...
Naposledy editováno 29.06.2012 23:02:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výmena oleje v tlumiči řízení (zvětšení tuhosti)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |