Pedros1> Je pravda, že je to peklo. Původně jsem koupil ten klasickej papírák asi za 15 korun, a dal ho těsně nad karbece, ale musel jsem ho zkrátit asi o dva centimetry(je univerzální na slabý i silný palivový hadičky, tak jsem z něj upálil ty slabý konce). Kupodivu to fungovalo a najel jsem s tím asi 1500 kilometrů, zkrátka celý léto. Na podzim jsem ale potřeboval sundat nádrž, nasoukal jsem jí zpátky a najednou mi tam teklo málo benzínu a motorka nejela, po odstranění filtru ok. Nakonec jsem musel koupit filtr Motoforce racing, který je fakt miniaturní a vejde se jak za kohout, tak mezi karbecy, aniž by byl výše, než výpusť. Jo a další výhodou je, že se dá rozebrat, vyčistit a vrátit zpátky. No jo no, EN500 má jinak tvarovanou nádrž a ke všemu mnohem lepší přístup, než GPZ, tak se jim to radí...
Teď v zimě jsem zjistil, že mám nádrž sice krásně čistou, ale úplně vepředu, kde dosedá na rám byla svařovaná a reznou tam ty sváry. Snad desetkrát jsem jí čistil a stejně tam je bordel, musel bych jezdit pořád s plnou, aby to neoxidovalo. Letos se na to ještě asi vybodnu, ale jestli filtr nepomůže, budu jí muset vylít barvou...