včera jsem si na ZR-7 měnil spojku a všiml jsem si docela velký vůle v převodovce. Konkrétně pokud zařadím rychlost a otáčím středovým kolem uvnitř spojkovýho koše, tak je tam asi 1/4 otočení tohoto kola, než se vůbec pohne řetěz. Motorka mi při řazení strašně cuká, prvně jsem to sváděl na spojku, protože ta byla opravdu KO, ale výměně je to pořád stejný... nejvíc znát je to při jízdě ve dvou, kdy má motorka samozřejmě největší odpor, nejde prostě zařadit,aniž by při puštění spojky, motorka necukla... a to už jsem to řešil výměnou věnce v zadním kole i novou řetězovkou... Setkal jste se s tím někdo?
Podle obrázku je ještě přes gumu (92075) tlumená sekundární hřídel, že by byl problém tam?
Naposledy editováno 26.06.2012 08:48:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 | raull80 | 10 | 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq |