globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MZ 251 zablokování kola
13.6.2012 v 10:22
Čau Motorkáři,
Mám dotaz. Včera jsem jel po dálnici s kamarádem kolem Popovic na Brno na své MZ 251. Zařadil jsem se do levého pruhu, protože jsem chtěl předjet kamion... Tak za 5 a tvrdej!!! No a štrádujem si to tak 115 km/h a najednou se motorka začala dusit a následně se zablokovalo zadní kolo a my jsme šli do smyku najednou odblokovaní zadního kola moto se srovnalo a zase se zablokovalo a v tu ránu jsme byli v odstavném pruhu... Motorka šla potom normálně nastartovat a odjeli jsme do garáže. Ale vrtá mi hlavou co se mohlo stát... Myslíte, že sem třeba dlouho držel plnej plyn a motorka se mohla přidřít?
Děkuji za vaše názory... Moc by my mohli pomoct...

1 reakcí na tento příspěvek MZ 251 zablokování kola

13.6.2012 v 13:12 | Nahoru | #1
Proč mu proboha radíte takový nesmysly, kvůli přidření dělat GO? Zkontrolovat vůle na klice, sundat válec, rozleštit prasátka, jemnym smirkem vzít válec, aby si z něj dostal hliník. Zarovnat píst a vyčistit drážky pro pístní kroužky, aby nevázly, ale to udělej pilníkem, protože abrazivo ze smirku by se mohlo zapíchnout do hliníku a byl by z toho malér. Kdyby se něco stalo s ojnicí, tak by se jedině protáhla a píst by mrdal do hlavy válce nebo by si slyšel, jak mlátěj čepy. Až v tomhle případě bych řešil GO kliky. A pokud nejsou rejhy ve válci, tak nevidim důvod, proč dělat výbrus.
Zkontroluj směs a napiš jakym olejem mažeš. Minerál od Castrolu člověku moc neřekne...

edit: vyleštit => rozleštit

Naposledy editováno 13.06.2012 17:22:55

(reakce na) MZ 251 zablokování kola

15.6.2012 v 07:37 | Nahoru | #2

Wild-Borderer píše: Proč mu proboha radíte takový nesmysly, kvůli přidření dělat GO? Zkontrolovat vůle na klice, sundat válec, rozleštit prasátka, jemnym smirkem vzít válec, aby si z něj dostal hliník. Zarovnat píst a vyčistit drážky pro pístní kroužky, aby nevázly, ale to udělej pilníkem, protože abrazivo ze smirku by se mohlo zapíchnout do hliníku a byl by z toho malér. Kdyby se něco stalo s ojnicí, tak by se jedině protáhla a píst by mrdal do hlavy válce nebo by si slyšel, jak mlátěj čepy. Až v tomhle případě bych řešil GO kliky. A pokud nejsou rejhy ve válci, tak nevidim důvod, proč dělat výbrus.
Zkontroluj směs a napiš jakym olejem mažeš. Minerál od Castrolu člověku moc neřekne...

edit: vyleštit => rozleštit


Přesně takhle jsem to udělal i já. A kousla se mi v podobný rychlosti.
V pohodě to lítá doteď!

Naposledy editováno 15.06.2012 07:38:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist