globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MZ 251 zablokování kola
13.6.2012 v 10:22
Čau Motorkáři,
Mám dotaz. Včera jsem jel po dálnici s kamarádem kolem Popovic na Brno na své MZ 251. Zařadil jsem se do levého pruhu, protože jsem chtěl předjet kamion... Tak za 5 a tvrdej!!! No a štrádujem si to tak 115 km/h a najednou se motorka začala dusit a následně se zablokovalo zadní kolo a my jsme šli do smyku najednou odblokovaní zadního kola moto se srovnalo a zase se zablokovalo a v tu ránu jsme byli v odstavném pruhu... Motorka šla potom normálně nastartovat a odjeli jsme do garáže. Ale vrtá mi hlavou co se mohlo stát... Myslíte, že sem třeba dlouho držel plnej plyn a motorka se mohla přidřít?
Děkuji za vaše názory... Moc by my mohli pomoct...

1 reakcí na tento příspěvek MZ 251 zablokování kola

13.6.2012 v 10:29 | Nahoru | #1
Stoprocentně bude přidřená, určitě teď nemá výkon, jaký by měla mít. Raději ale už nestartuj, ať to nedomrvíš úplně, sundej hlavu a uvidíš, jak je na tom válec. Pak sundej i válec, ať vidíš i na píst, každopádně Tě čeká v nejlepším případě přehonování válce, výměna kroužků, píst, pokud není silně podřený, se někdy dá nechat, i když u dvoutaktu bych to neriskoval. Spíš se modli, aby nebyla chycená i klika a ojnice. Tam zkontroluj vůle v čepech a když se to kouslo, nechal bych ojnici vyúhlovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ 251 zablokování kola

13.6.2012 v 10:32 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Stoprocentně bude přidřená, určitě teď nemá výkon, jaký by měla mít. Raději ale už nestartuj, ať to nedomrvíš úplně, sundej hlavu a uvidíš, jak je na tom válec. Pak sundej i válec, ať vidíš i na píst, každopádně Tě čeká v nejlepším případě přehonování válce, výměna kroužků, píst, pokud není silně podřený, se někdy dá nechat, i když u dvoutaktu bych to neriskoval. Spíš se modli, aby nebyla chycená i klika a ojnice. Tam zkontroluj vůle v čepech a když se to kouslo, nechal bych ojnici vyúhlovat.



Radši ať to nechá udělat komplet - generálka MZ není až taková pálka a je to lepší, než vyměnit píst, vyúhlovat ojnici, vyhonovat válec a pak to po 50km hryznout znova, protože se klika rozhodla, že už na to sere a jde do důchodu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 8 26.2.2022 v 17:47 2stroke
MZ 251 MZ ETZ 251 Petan69 7 7.2.2022 v 08:54 Petan69
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 Boss.trx850 3 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850


TOPlist