tak vybírám novou moto a pořád se nemůžu rozhodnout jakou- na dojíždění do práce, cesty kolem komína ale i cestování po ČR.
Zatím jsem pro FZS 1000:
http://www.motorkari...00-fazer-384458.html
ale mohou být i jiné návrhy
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Naposledy editováno 02.06.2012 10:26:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
ladiosh píše: Halbu> Poznáš to hlavně při studených startech, a nebo jako bonus první start po zimním spánku za 800, když utopíš svíčky. Další věc s karbecem, jak tam dáš laďák, tak ti spotřeba poletí nahoru a nedej bože když tam dáš nějaká K&N filtr se nacháš unést a dáš tomu oves, tak máš vír v nádrži. Se stříkačkou ani jeden z těchto problémů není, ještě když nemá lambda sondu, tak tam můžeš dát výfuk jaký chceš a jezdíš pořád za stejný litry
Vpodstatě skoro všechno co jsi napsal je blbost3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Ale docela jsem se na tom pobavil ..
dakarista píše: lkutty> dvouvalec jede odspodu tak tendle blud je nejlepsi. Dvouvalec dole nejede, uprostred se neco deje a nahore to umre. Takze v celku nic moc ... FZS se zbira z nizkych otacek o hodne lepe a rychleji. Na sestku se da jet klidne 50 a je schopnej se poradne rychle rozmotat z teto rychlosti. Zato litrovej dvouval ti bude chtit vyskocit z ramu a proplesknout te co blbnes.
Ale docela jsem se na tom pobavil ..
Tvl
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Blesk90 píše: lkutty> já ti nevím ale když na CB nebo SV (650) budu mít 2tis a vemu za heft tak mi motorka urazi klepáním koule.
Jeste jsem mel pujceneho Gladiuse 650 (motor SV650) a ten pri trochu citu fungoval od 2, ale nic moc reakce
dakarista píše: lkutty> dvouvalec jede odspodu tak tendle blud je nejlepsi. Dvouvalec dole nejede, uprostred se neco deje a nahore to umre. Takze v celku nic moc ... FZS se zbira z nizkych otacek o hodne lepe a rychleji. Na sestku se da jet klidne 50 a je schopnej se poradne rychle rozmotat z teto rychlosti. Zato litrovej dvouval ti bude chtit vyskocit z ramu a proplesknout te co blbnes.
Ale docela jsem se na tom pobavil ..
Tak s tim jen souhlasim jel jsem na rsv 1000 a je to desny zlo pocitove to tahne min jak hornet
dakarista píše: lkutty> ja ti nevim, ale pri 2t ot dvouval vubec neakceleruje, proste je suverene podtocenej a trepe se, ale to neznamena, ze to jede!!! To plativalo u Harleye a ne u dnesnich ostrych V2. ten radovej 4V vystrelil suverene rychleji. Neznamena ze se to klepe ze to jede rychleji ... Je divne, ze kdyz tak udajne jedou V2 odspoda. Tak proc se jim pruzne zrychleni meri o jeden kvalt niz? Protoze to nevydejchaj ... Kdybych nemel najezdino tolik kilometru na obojim. Tak ty bludy sezeru.
Tak ty se mi fatk libis nevim kde lidi berou ze ty dvouvalce jedou od spodu, joo takhle od spodu svych pouzitelnych otacet tak to joo coz je 4tis a vejs jinak to triska jeak blazen.
lkutty píše: dakarista>Jasný, že na 2V nemůžeš jet na šestku 50, ale tohle mě právě na motorkách nikdy moc nebavilo. Víc mi prostě sedí dvouvál, pouze věc osobního názoru, nic víc. Každýmu vyhovuje něco jinýho. Při dvou tisících otáček zatáhneš za plyn a cítíš, že to fakt jede a při deviti řadíš. U FZS 1000 jsem podobnej zátah cítil až při devíti tisících. Ale tak to má být, čtyřvál plynulejší, nemusíš mít strach z podřazování, 2V agresivnější. Každej ať si vybere. Ale tohle do tohoto vlákna nepatří...
Sry, ale to je ta samá hovadina jako když TDI "strašně jede". Je to jen pocit,ale reálný zrychlení tam vůbec není lepší, spíš naopak. A cos konkrétně zmínil VTR 1000F vs. Fazer 1000, tak jsi úplně mimo, páč to VTR se na Fazera motorově nechytá nikdy a nikde. Navíc při těch dvou tisících otáčkách zatáhneš leda tak za dvojku, páč s vyšším kvaltem ti ten motor leda nafackuje.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Spotřeba: od 4,5 ltr/100km cestování,kochačka, do 16 ltr/100km jízda co to dá na kvalitní pryži
Zimní/jarní start: má to čerpadlo,takže stačí ho nechat dopravit palivo a chytne na brnk...
Porovnání s VTR 1000F: s fazerem jí spraskáš jak víno(sprint,pružnost,maximálka), na okresce samo záleží na řidiči
Hornet není špatnej,ale dálky raději na fazeru...
Blesk90 píše: Dvouval má charisma ale ty baje o tom jaký mají spodek jsou trochu zcestné. osobně jsem měl TL a moc mě nenadchla ale to je věc názoru...jak říkáš, od toho jsou ale jiné topici. A s TDI to taky tak není kdy mužů v 1900 ot. Jet stejně jako benzin ve 4 tis.
Jo, jenže v tebou uvedeném rozsahu při stejné rychlosti máš ty v naftě pětku, kdežto benzín jede max. na trojku, takže tě zase zpráská, ačkoli v té naftě budeš mít onen pocit mohutného zrychlení
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
at je nad cim premyslet . Je tam krasne videt ten "mohutny zatah odspoda" dvouvalcovych motoru
....
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
fazer vs hornet som riesil v roku 2003 a vysledok bol ten, ze som kupil fazera - bol vo vsetkom lepsi (motor, brzdy, podvozok, svetlo, ochrana pred vetrom) - samozrejme, ze o dizajne mozme spekulovat, dnes sa mi fzs nepaci ale stary hornet ano.
Na druhu stranu, treba si uvedomit, co chces jazdit, lebo povedal by som ze H9 je o dost ina kategoria ako fzs. A po tom vsetkom co som o H9 cital, by som sa radsej rozhodol pre H6 - nizsia hmotnost, mensia spotreba, rozdiel vo vykone minimalny... reciam ze 600ccm dole nejde, never.
Co sa tyka fzs,t ak vzdy mi vadila ta vsestrannost. Ono byt vsestranny moze zniet fajn, ale v skutocnosti podvozok, ked je nastaveny pohodlne, tak motorka nie je dobre ovladatelna (predok sa ponaral, a isla moc na zadne - pre naozaj dobru jazdu som musel vymenit zadnu pruzinu za tvrdsiu) - po nastaveni na sportovy rezim, je sice ovladatelna dobre, ale prilis tvrda na cestovanie. Na okruhu su zasa prilis nizko stupacky a hmotnost prilis vysoka... takze treba si ujasnit co chces jazdit a podla toho vyberat moto.
A este k teme karbec vs vstrekovanie - ak by som si mohol vybrat, tak urcite chcem vstrekovanie. Utopit sviecky moze iba totalne drevo, ale fakt je ten, ze nastartovat striekacku po zime je vec, ktora sa podari na prvy krat, no nastartovat fazera po 3-4 mesacnom stati bolo trocha narocnejsie. Nehovoriac o tom, ze ta bude kazdy rok cakat cesta do servisu kde ti budu karbce synchronizovat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
A start po 8 měsících stání byl taky celkem v pohodě, chytla tuším na třetí pokus. Chce to mít akorát v pořádku baterku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Dalsia vec, s ktorou som bojoval boli starty v Alpach - stacilo spat tak 1500m a vyssie a rano to so syticom startovat nechcelo, takze som musel s pridanym plynom. Neskor som dosiel na "fintu" a v horach som zvysoval nastavenie volnobehu. V alpach 1000ot znamenalo v bratislave 1200ot, takze doma zasa znizovat - ano su to prkotiny, ale u striekacky neriesis vobec nic.
Co sa tyka synchronizacie - tiez som nikdy nic necitil a predsa kazdy rok to bolo treba trocha postelovat. Neviem co to robi motoru, ked nie su zosynchronizovane - ci to robi nerovnomerny tlak na kluku alebo niektory z valcov bezi na chudobnejsiu zmes, co sa prejavi neskor - ved vies ako to je, ani olej nemusis menit po 6.000km, ale po 8.000, chladiacu kvapalinu tiez nemusis menit co 2 roky, ale staci po 6tich. Ale raz sa to zanedbavanie starostlivosti ukaze - len vacsina ludi pocita, ze si to zlizne az nasledujuci majitel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
A na rozhašené karbce by to podle mě blbě jelo/startovalo/dělalo cokoli takže by to člověk asi zaznamenal. A zanedbávání údržby - mám svou motku rád, takže to u mě též nehrozí. A pokud je kapalina čistá, nevidím důvod, proč jí každej druhej rok vylít. Jednou jsem měnil v autě asi po třech letech a vylil jsem jí tak čistou, jak kdyby šla rovnou z nové láhve, takže zrovna tohle už moc neprožívám.
Startovasní po zimně je tak na dvakrat,třikrát dát trochu sitiče a žadný problem.
V alpach mi fungoval výborně a starty celkově fejzr chce skoro vždy trochu plynu a nebo sitič při studeném startu,ale to je vše jinak na zadku jsem pružinu dál trochu tvrdčí a vyhovuje mi to i na okruhu i na běžném ježdění.
A seřizovaní karbecu to jsem zatím nikdy nedělal a jezdí výborně bez jediného problému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Krovak píše: A zanedbávání údržby - mám svou motku rád, takže to u mě též nehrozí. A pokud je kapalina čistá, nevidím důvod, proč jí každej druhej rok vylít. Jednou jsem měnil v autě asi po třech letech a vylil jsem jí tak čistou, jak kdyby šla rovnou z nové láhve, takže zrovna tohle už moc neprožívám.
chladiaca kvapalina sa nemeni, aby bola cista
Ma mat antikorozivne a mazacie vlastnosti, ktore sa roznymi vplyvmi casom degraduju.
Brzdovu kvapalinu tiez nemenis, aby bola cista...
matuS píše: chladiaca kvapalina sa nemeni, aby bola cista
Ma mat antikorozivne a mazacie vlastnosti, ktore sa roznymi vplyvmi casom degraduju.
Brzdovu kvapalinu tiez nemenis, aby bola cista...
Antikorozní beru, ale mazací? Co by to tam mazalo? Leda med kolem huby
A co se týká čistoty, už sem viděl v chladících soustavách i něco, co silně připomínalo močůvku, takže tak
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 1000 vs. Honda CB900F Hornet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |