Téma: Toužím po ČZ 380 nebo 250
23.5.2012 v 20:48
zdar chlapi, již nejakou dobu toužím po čz 380/514, smířil bych se i s 250tkou 513 ..ale 380tka je prim. Jelikož jsem na nekolika stránkách četl jak ji borci koupili za pár peněz a já na inzerci nacházím ceny jako 30 tisíc a výš, tak bych se chtěl obrátit na Vás. jestli víte o někom, kdo by se ji chtěl zbavit, nebo máte ve svém okolí člověka, který by ji věděl sehnat, posuňte mi jej sem ať si mohu ukojit své touhy :D, rád se rýpu ve dvoutaktech a nedelá mi problem méně udržovaný kousek, stačí když bude vcelku a pojízdný, abych se mohl projet zkušebně.. o zbytek už se postarám. vřelé díky
1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250
rad bych vedel jak s casovanim do vysokych otacek dosahnu prubehu sirokeho prubehu. nebo s touto seriovou vlozkou.. to mi prosim poradte.. kazdopadne kdyz mam vykon ve vyssich otackach tak urcite nebudu zbytecne zhorsovat spalovani v idealnich otackach to bych hlavou proti zdi.. radeji to necham v otackach a doresim to lehcim prevodem a hrou se spojkou.. ted zkousim ladit trochu pres ty boyesen porty, ale kdyz sem videl boyeseny na cr 250 jak jsou obrovske tak mam dilemu :D co jsem cetl upravy tam se delaji ovalni diry vyvrtanim dvou direk 10 az 11mm vrtakem tak nechapu proc jsou na cr tak obrovske.. kazdopadne je to vratna uprava takze se muzu hrat jak dopomoct spodku ..a jeste je par figlu ale to je na novou vlozku..
mamk klapkz ktm a tocim na seriove vlozce s mym vyfukem se dostanu pres 10 000 v provozu na jednicku a kolem 9 000 bezne
mamk klapkz ktm a tocim na seriove vlozce s mym vyfukem se dostanu pres 10 000 v provozu na jednicku a kolem 9 000 bezne
unn4m3d> Na průběh má velký vliv jak je vložka spasovaná a celkové řemeslné provedení, dělat ještě víc otevřené časování než je v sérii je nesmysl už tak je to dost na hraně. Spíš to chce doladit detaily nejen na válci ale i takové věci, aby se všechno lehce točilo a bylo slícované.
Převodem si nepomůžeš, protože budeš mít úzký rozsah použitelných otáček bez ohledu na to kde bude ležet... Proto mají moderní motorky přívěry a další zbytečnosti, jde o to prodloužit rozsah otáček kde to dobře jede. Průběhu jde dost pomoct jiným karburátorem než je Jikov, ten funguje dobře nahoře, ale přechody nemá nic moc...
Dá se říct, že fungující úpravy na 513 byly buď založené na drobném doladění sériového válce nebo bylo všechno jinak, střední cesta ve formě hodně předělat sériovku moc nefunguje, tam jsou kanály velké až moc.
Převodem si nepomůžeš, protože budeš mít úzký rozsah použitelných otáček bez ohledu na to kde bude ležet... Proto mají moderní motorky přívěry a další zbytečnosti, jde o to prodloužit rozsah otáček kde to dobře jede. Průběhu jde dost pomoct jiným karburátorem než je Jikov, ten funguje dobře nahoře, ale přechody nemá nic moc...
Dá se říct, že fungující úpravy na 513 byly buď založené na drobném doladění sériového válce nebo bylo všechno jinak, střední cesta ve formě hodně předělat sériovku moc nefunguje, tam jsou kanály velké až moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klikovka ČZ380(514 ČZ 380/514 | kocharowski | 5 | 2.10.2024 v 18:24 Kohlstein |
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 | Vrata21 | 6 | 21.2.2022 v 09:50 papiboy |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 | Anti | 26 | 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ |
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 | Anti | 17 | 9.11.2021 v 21:24 Anti |