bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starý japonec
5.5.2012 v 10:58
Tak mám dotaz. Dá se "klasický" japonec typu GS 1000 z let 70.-80. používat k normálnímu provozu? Nájezd dejme tomu 6-8tis. ročně. Jde mi o to jestli už to není jenom na dojíždění do kavárny a pak hodiny leštit, na inzerci se objevil krásnej typ ale nevím jestli by byl vhodný. Nejsem žádný závodník. Jak je to spolehlevostí, servisem a ND? Dík za info

na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850

hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem

(reakce na) Starý japonec

8.5.2012 v 23:59 | Nahoru | #31
DRN.> byl to krok špatným směrem, motor z pionýra nemá moc velký potenciál, prostě málo medu...tak jsem sehnal dandy 50, v tom mám motor z Minarelli AM3 (zatím AM3, můsím sehnat 6-Ti rychlostní převodovku a bude z toho AM6 )...o víkendu jsem na to vypletl zadní kolo - náboj je z Hondy MTX 80, hliníkový ráfek je ze Simsona, špice jsou klasické 3 mm z Pionýra - a přední kolo - náboj je z Hondy XL 600 R, ráfek taky ze Simsona, špice z péráka (3 mm x 176 mm)...ještě ty kola nechat vycentorvat a můžu začít řezat do rámu ...

Starý japonec

9.5.2012 v 00:21 | Nahoru | #32


Starý japonec

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

9.5.2012 v 21:19 | Nahoru | #33
no co treba boldor?

(reakce na) Starý japonec

10.5.2012 v 00:42 | Nahoru | #34

DRN. píše: no co treba boldor?



Taky dobrá volba

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

10.5.2012 v 07:59 | Nahoru | #35
jeden

dva

tři

akorát tech gs moc neni

Starý japonec

10.5.2012 v 18:31 | Nahoru | #36
Ten devítkový Boldor by se mi líbil v této podobě: Honda CB 900 F2 Bol d´Or...toho z odkazu bych přestříkal, takhle se mi to moc nelíbí, vypadá to moc moderně...

Krásného Boldora mají v Hondě v Ostravě-Kunčicích, vypadá jako ten z toho odkazu, no možná i lépe, co jsem ti poslal...
GS 1000 dovez raději z De...koukni taky na polské Allegro, tam se dá narazit na pár pěkných kousků...

(reakce na) Starý japonec

10.5.2012 v 22:51 | Nahoru | #37
DRN.> Jezdit se na motorce z prelomu 70.-80.let urcite da i ted 7tis. rocne, ale podle stavu musis bejt smirenej s tim, ze je to provozovka, ktery k nahromadenym sramum za 30 let pribyvaj jeste dalsi. Ja mam ve stavu delnice svy XJcko, prumerne davalo rocne ty kilometry co planujes a letos po pulrocni neprovozni pauze uz se strasne tesim az ho osedlam na dovolenou. Spolehlivost to ti nikdo moc dobre asi neporadi, protoze je vic zavisla na aktualnim kusu a pak kazdej ma jiny meritka. Ja treba musel po pul roce pulit motor, ale nepovazuju to za vadu, protoze to bylo kvuli banalite a sam jsem si to pres zimu opravil, jinak me snad nicim nevypekla, jiny by to povazoval za fatalni vadu a starej srac, kterej musi z baraku .....a da se jet na takovych strojich s 200tis km na tachu i dal nez jen do Madarska jak bylo zmineno

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

11.5.2012 v 00:11 | Nahoru | #38
Starý mašiny jsou krásný... ne jak ty špičatý supersporty dnešní... ale nedá se svítit, když je potřeba výkon, musí se k novějším...

(reakce na) Starý japonec

11.5.2012 v 00:22 | Nahoru | #39
Bullet> No když jsem byl schopen s motorkou co má 50 HP ujet Hondě 954, co má 150 HP ...a navíc s menším výkonem si člověk mnohem více užije jízdu

2 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

11.5.2012 v 08:10 | Nahoru | #40
Drne, říkal jsem ti už, GS to je ještě poctivý železo, to bude jezdit ještě dobře, když ty už si budeš znova měnit plíny....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec

11.5.2012 v 08:29 | Nahoru | #41

hollas píše: Drne, říkal jsem ti už, GS to je ještě poctivý železo, to bude jezdit ještě dobře, když ty už si budeš znova měnit plíny....


no na tebe jsem tu čekal

koukám a moc výběr není

Starý japonec

11.5.2012 v 10:40 | Nahoru | #42
S tím jezdím a žádnej problém nemám.Řetězovku nesháním ,jelikož mám kardan.Jedu kdy potřebuju bez ohledu na počasí.Startování na jaře je trochu "horší" ,protže to chytne až na druhý stlačení starteru. Takže asi dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec

11.5.2012 v 11:00 | Nahoru | #43

hollas píše: Drne, říkal jsem ti už, GS to je ještě poctivý železo, to bude jezdit ještě dobře, když ty už si budeš znova měnit plíny....

Nemely starsi generace GS podobne jako treba Prvni generace Kawackych Zetek valive ulozeny kliky lisovany ala 2T?

Starý japonec

11.5.2012 v 17:51 | Nahoru | #44
tak pri spravnom servise ta to urcite prezije...

kamos mal nieco podobneho od hondy a bezproblemovy stroj...

(reakce na) Starý japonec

25.5.2012 v 00:39 | Nahoru | #45

Jindra650 píše: Nemely starsi generace GS podobne jako treba Prvni generace Kawackych Zetek valive ulozeny kliky lisovany ala 2T?



Jj, to měly...motor z mé GS 550 E má přesně takovou kliku - kuličkové a válečkové ložiska...až se jednou nějaké ložisko vysype, tak ten motor rovnou vyhodím, za přelisování a vyvážení kliky bych dal víc než za celou motorku...resp. budu shánět rovnou novou kliku...

(reakce na) Starý japonec

25.5.2012 v 00:41 | Nahoru | #46
DRN> tohle nevypadá vůbec špatně GS 1100 E

Starý japonec

25.5.2012 v 08:35 | Nahoru | #47
nebo?

a schválně se podívej pak na DOT gum jestli opravdu 10let stála

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 07:37 | Nahoru | #48
Když už jsi, DRN, do těch Suzuk "natolik namočenej"(GSX600F,GSXR1000),
doporučoval bych u nich zůstat i při Tvém "projektu naháč"
Já, protože moje zadel od r.1976 na ničem jiným než na Suzukách neseděla,
bych Ti jinou značku doporučit nemohl
Lidi dnes neví co chtít,což by mělo být Tvojí výhodou - najdou se slušný
kusy za slušný ceny, které se jejich majitelé(podobně jako já 3 roky s mojí,
nyní už ex-GT750) snaží dlouhou dobu prodat
Právě teď máš v inzerci neopakovatelnou(říkám já)možnost - nabízena je
GS850G a GS1100E, které jsou v ČR raritou,když kultovními typy, aspoň v zemích,
kde je v ´motorcyclingu´normální situace, jsou už řadu let.
Nechci Tě nijak poučovat a tak jen pár slov - moje názory :
GS850G je těžká zrovna tak jako GS1100E,protože je to "kardan", s jeho výhodami
i nevýhodami. GS1100E(jak je v inzerátu psáno,myšlen asi "VIN") je vlastně
GSX1100 = čtyřventil, na rozdíl od dvouventilové GS850.
Jsou to rozdílné generace čtyřválcových naháčů Suzuki - 1100 líbivější a pokud
ji neponičil někdo,komu do rukou vůbec nepatřila(vzhled tomu nenapovídá)
byl by to pro Tebe bajk, který snad nikdo nedokáže "utahat"(na okruh opravdu
není) a snad ani opotřebit. Všeho pro veřej.silnice i dálnice má nadbytek
- krouťáku i výkonu. V našm klubu jsou dvě, naháč i celokapotovaná a oba majitelé
se netají,že nikdy prodávat nebudou (i když"nějakou péči",hlavně o řetěz,vyžaduje).
850 je starší - klasik ze začátku 80.let, což má svůj neoddiskutovatelný půvab.
A pokud moje znalosti sahají, náhradní díly nejsou(bohužel především v zahraničí)
problém, ale rozhodně nejsou levné(mírně řečeno).
Na podvozku si "čeký bajker" dokáže udělat málem všechno sám a motory stačí PŘED
koupí pečlivě poslechnout - je to "vzducháč" a tak je z něj všechno pěkně slyšet.
Tak ať dobře vybereš a nepřebereš ...

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 08:17 | Nahoru | #49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 08:21 | Nahoru | #50

IvanDvoutakťák píše: Když už jsi, DRN, do těch Suzuk "natolik namočenej"(GSX600F,GSXR1000),
doporučoval bych u nich zůstat i při Tvém "projektu naháč"
Já, protože moje zadel od r.1976 na ničem jiným než na Suzukách neseděla,
bych Ti jinou značku doporučit nemohl
Lidi dnes neví co chtít,což by mělo být Tvojí výhodou - najdou se slušný
kusy za slušný ceny, které se jejich majitelé(podobně jako já 3 roky s mojí,
nyní už ex-GT750) snaží dlouhou dobu prodat
Právě teď máš v inzerci neopakovatelnou(říkám já)možnost - nabízena je
GS850G a GS1100E, které jsou v ČR raritou,když kultovními typy, aspoň v zemích,
kde je v ´motorcyclingu´normální situace, jsou už řadu let.
Nechci Tě nijak poučovat a tak jen pár slov - moje názory :
GS850G je těžká zrovna tak jako GS1100E,protože je to "kardan", s jeho výhodami
i nevýhodami. GS1100E(jak je v inzerátu psáno,myšlen asi "VIN") je vlastně
GSX1100 = čtyřventil, na rozdíl od dvouventilové GS850.
Jsou to rozdílné generace čtyřválcových naháčů Suzuki - 1100 líbivější a pokud
ji neponičil někdo,komu do rukou vůbec nepatřila(vzhled tomu nenapovídá)
byl by to pro Tebe bajk, který snad nikdo nedokáže "utahat"(na okruh opravdu
není) a snad ani opotřebit. Všeho pro veřej.silnice i dálnice má nadbytek
- krouťáku i výkonu. V našm klubu jsou dvě, naháč i celokapotovaná a oba majitelé
se netají,že nikdy prodávat nebudou (i když"nějakou péči",hlavně o řetěz,vyžaduje).
850 je starší - klasik ze začátku 80.let, což má svůj neoddiskutovatelný půvab.
A pokud moje znalosti sahají, náhradní díly nejsou(bohužel především v zahraničí)
problém, ale rozhodně nejsou levné(mírně řečeno).
Na podvozku si "čeký bajker" dokáže udělat málem všechno sám a motory stačí PŘED
koupí pečlivě poslechnout - je to "vzducháč" a tak je z něj všechno pěkně slyšet.
Tak ať dobře vybereš a nepřebereš ...


díky nejradši bych suzu, myslís tohle? tam jsem nebyl

tady jo, vzhledove pekny ale jinak

jeste se jdu podivat sem

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 08:24 | Nahoru | #51

Creck píše: Tohle prezije vetsinu vetsinu dnesnich sportu a je to kult www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cb900-f2-bol-d-or/honda-cb900-f2-bol-d-or-394825.html


tam taky koukam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 08:43 | Nahoru | #52

DRN. píše: díky nejradši bych suzu, myslís tohle? tam jsem nebyl

tady jo, vzhledove pekny ale jinak

jeste se jdu podivat sem



JJ, Drnovo GSXR1000 je legendární

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 08:46 | Nahoru | #53

VlastíkPlamínek píše: JJ, Drnovo GSXR1000 je legendární


vis co me stalo vysvetlovani jeho polepeni v nove praci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 08:52 | Nahoru | #54

DRN. píše: vis co me stalo vysvetlovani jeho polepeni v nove praci?



1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 08:56 | Nahoru | #55

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 08:57 | Nahoru | #56

VlastíkPlamínek píše:


ted je motor na go, frajer to rozhodil a rikal des a hruza a to to lítalo normálně pade, jede do roztrhání těla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 10:20 | Nahoru | #57

DRN. píše: BMW?



(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 12:35 | Nahoru | #58

VlastíkPlamínek píše:


chvilková slabost
koukám gs je na jinejch papírech, jak je to s prepisem?

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 14:10 | Nahoru | #59
Ta GS1000 (prej "S" ) je asi nějaká "skládanka",protože GS1000 neměly tuto nádrž
(ta je asi z první GSX1100/750). Taky sedlo není GS1000 + nástavec zkřiva,atd.
Ovšem pokud "to jede rovně" a brzdí, nejdůležitější je motor - aby se z něj
neozývaly "podivné tlukoty"...

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 14:48 | Nahoru | #60
.

Naposledy editováno 15.06.2012 14:49:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 TeeDee 4 20.4.2021 v 19:30 Branas_23
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 jiri5532 1 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM


TOPlist