na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850
hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
doporučoval bych u nich zůstat i při Tvém "projektu naháč"
Já, protože moje zadel od r.1976 na ničem jiným než na Suzukách neseděla,
bych Ti jinou značku doporučit nemohl
Lidi dnes neví co chtít,což by mělo být Tvojí výhodou - najdou se slušný
kusy za slušný ceny, které se jejich majitelé(podobně jako já 3 roky s mojí,
nyní už ex-GT750) snaží dlouhou dobu prodat
Právě teď máš v inzerci neopakovatelnou(říkám já)možnost - nabízena je
GS850G a GS1100E, které jsou v ČR raritou,když kultovními typy, aspoň v zemích,
kde je v ´motorcyclingu´normální situace, jsou už řadu let.
Nechci Tě nijak poučovat a tak jen pár slov - moje názory :
GS850G je těžká zrovna tak jako GS1100E,protože je to "kardan", s jeho výhodami
i nevýhodami. GS1100E(jak je v inzerátu psáno,myšlen asi "VIN") je vlastně
GSX1100 = čtyřventil, na rozdíl od dvouventilové GS850.
Jsou to rozdílné generace čtyřválcových naháčů Suzuki - 1100 líbivější a pokud
ji neponičil někdo,komu do rukou vůbec nepatřila(vzhled tomu nenapovídá)
byl by to pro Tebe bajk, který snad nikdo nedokáže "utahat"(na okruh opravdu
není) a snad ani opotřebit. Všeho pro veřej.silnice i dálnice má nadbytek
- krouťáku i výkonu. V našm klubu jsou dvě, naháč i celokapotovaná a oba majitelé
se netají,že nikdy prodávat nebudou (i když"nějakou péči",hlavně o řetěz,vyžaduje).
850 je starší - klasik ze začátku 80.let, což má svůj neoddiskutovatelný půvab.
A pokud moje znalosti sahají, náhradní díly nejsou(bohužel především v zahraničí)
problém, ale rozhodně nejsou levné(mírně řečeno).
Na podvozku si "čeký bajker" dokáže udělat málem všechno sám a motory stačí PŘED
koupí pečlivě poslechnout - je to "vzducháč" a tak je z něj všechno pěkně slyšet.
Tak ať dobře vybereš a nepřebereš ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
IvanDvoutakťák píše: Když už jsi, DRN, do těch Suzuk "natolik namočenej"(GSX600F,GSXR1000),
doporučoval bych u nich zůstat i při Tvém "projektu naháč"
Já, protože moje zadel od r.1976 na ničem jiným než na Suzukách neseděla,
bych Ti jinou značku doporučit nemohl
Lidi dnes neví co chtít,což by mělo být Tvojí výhodou - najdou se slušný
kusy za slušný ceny, které se jejich majitelé(podobně jako já 3 roky s mojí,
nyní už ex-GT750) snaží dlouhou dobu prodat
Právě teď máš v inzerci neopakovatelnou(říkám já)možnost - nabízena je
GS850G a GS1100E, které jsou v ČR raritou,když kultovními typy, aspoň v zemích,
kde je v ´motorcyclingu´normální situace, jsou už řadu let.
Nechci Tě nijak poučovat a tak jen pár slov - moje názory :
GS850G je těžká zrovna tak jako GS1100E,protože je to "kardan", s jeho výhodami
i nevýhodami. GS1100E(jak je v inzerátu psáno,myšlen asi "VIN") je vlastně
GSX1100 = čtyřventil, na rozdíl od dvouventilové GS850.
Jsou to rozdílné generace čtyřválcových naháčů Suzuki - 1100 líbivější a pokud
ji neponičil někdo,komu do rukou vůbec nepatřila(vzhled tomu nenapovídá)
byl by to pro Tebe bajk, který snad nikdo nedokáže "utahat"(na okruh opravdu
není) a snad ani opotřebit. Všeho pro veřej.silnice i dálnice má nadbytek
- krouťáku i výkonu. V našm klubu jsou dvě, naháč i celokapotovaná a oba majitelé
se netají,že nikdy prodávat nebudou (i když"nějakou péči",hlavně o řetěz,vyžaduje).
850 je starší - klasik ze začátku 80.let, což má svůj neoddiskutovatelný půvab.
A pokud moje znalosti sahají, náhradní díly nejsou(bohužel především v zahraničí)
problém, ale rozhodně nejsou levné(mírně řečeno).
Na podvozku si "čeký bajker" dokáže udělat málem všechno sám a motory stačí PŘED
koupí pečlivě poslechnout - je to "vzducháč" a tak je z něj všechno pěkně slyšet.
Tak ať dobře vybereš a nepřebereš ...
díky nejradši bych suzu, myslís tohle? tam jsem nebyl
tady jo, vzhledove pekny ale jinak
jeste se jdu podivat sem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 | TeeDee | 4 | 20.4.2021 v 19:30 Branas_23 |
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 | jiri5532 | 1 | 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM |