1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Jinak jsem viděl asi před deseti lety minibike na sprintu, měl upravenou přehazovačku z kola, výsledek byl neuvěřitelný.
Naposledy editováno 22.05.2012 11:55:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Ale i tehdy byl poslední kvalt přímým záběrem, takže aby ta motorka případně jela rychleji, musel by se zvětšit pastorek sekundáru nebo zmenšit rozeta.
Jen jsem tím chtěl poznamenat, že taková konstrukce možná je, akorát by to asi přišlo na příšerné peníze.
2 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Co děláte vy, není špatné už proto, že se o značce mluví a i když zřejmě sotva dýchá, žije.
Nechat pacienta zdechnout by znamenalo riskovat, že nepůjde resuscitovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Motoholik píše: Existuje minimálně jeden funkční prototyp motoru 350/638 s pětikvaltovou převodovkou z Jawy 250/593.
Ta převodovka je pěkná "šitka", měl jsem Pragu. Tam bylo zpaskvilovatělé řazení, ale na vině byla i převodovka. Vznikaly tam rázy do řazení, boční ozuby problematické.
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
chiro2 píše: Je to hezký a myslím i ta cena je přijatelná. Jiný zrcátka a zadní světlo a je to dokonalý! Myslím že dost starších chlapíků bude mít důvod zase jezdit.
)) kurnik to už asi patřím mezi starší chlapíky.
Moc se mi to lííbíí. Je krásná a řešit takovy deb.loviny jako zrcátka atd si myslím, že je uplna hloupost. Páč v dnešní době se to dá doladit jak si každej přeje (řidítka s hrazdou, nebo cafe, stary dobový světla, ovladací prvky atd.... je toho mraky)a nebo pneumatiky viz foto
Naposledy editováno 23.09.2012 21:43:09
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Itall píše: Jestli nejpovedenější dvoutakt (na svou dobu), to nevím. Spíš bych řekl nejmodernější a z toho plynuly některé klady. Scházela tomu přívěra, jinak dobrý. Poněkud nešťastný byl vyvažovák a hlavně to řazení a převodovka. Kdydy (zas to kdyby) se pokračovalo ve vývoji, třeba by to bylo nakonec OK.
Co je nešťastného na vyvažováku? Ty jsi fakt jedinný koho znám, co měl takové problémy s motoem vodníka... Bůh ví, jaký "umělec" se v tom před tebou hrabal..
MartinED250 píše: Co je nešťastného na vyvažováku? Ty jsi fakt jedinný koho znám, co měl takové problémy s motoem vodníka... Bůh ví, jaký "umělec" se v tom před tebou hrabal..
Začal bych od konce. Nehrabal se v tom nikdo (kromě výrobce), páč motorka byla nová.
Už jsem dříve uvedl, že to byla jednomístná sportovní (závodní, hehe) verze, dokonce jen na soutěžních papírech. Pokud jsi se někdy svezl třeba na motokrosové trati, nemohl sis nevšimnout, že při brzdění vyvažovák dost vadí, motorka se stále šine, až to nakonec úplně zašlápneš. Samozřejmě, je také možno brzdit pouze s vymáčknutou spojkou, čímž se problém eliminuje, i když u Pragy a "lehkosti" ovládání její spojky nejde také o nic příjemného, když se chce jet kalup. Každopádně vyvažovací hřídel u sportovního dvoutaktu je rarita a je to pozůstatek cestovní verze motoru, který byl prostě napasován do endura.
Já jsem se bavil pouze s jedním majitelem Pragy, než jsem ji koupil, a ten měl stejné potíže jako já, jen to tak obsáhle nerozváděl. Dověděl jsem se jen asi "to řazení, aretační kolík".
1 reakcí na tento příspěvek První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
Byl ze Vsetína.
Protože už hodně pamatuju, ale eště víc zapomínám, na jméno si nevzpomenu...leda bych se prohrabal starýma papírama.
No, jezdil s tým, fungovalo to, z deklu trčel enom takový čudlík...a neviděl sem ho nikdy při šaltování zastavovat.
Řešení bylo velmi elegantní a oproti podobným redukcím, třeba na sekundáru, nebylo vlastně na motorce nic vidět.
Možným problémem by mohlo být zvýšené namáhání spojky a převodovky...ale jak říkám, normálně s tým jezdil a dojížděl - a dost dlůho.
Takže to asi fungovalo.
Naposledy editováno 03.06.2013 13:22:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kus nové Jawy 350 Four - opravdové 2T retro
MartinED250 píše: Ostrá verze vyvažovák měla mít odpojený - vyndavalo se mezikolo pohonu od primáru. To že tam to kolo bylo, je věc druhá. Oni ke konci výrby dávali do motorek vše co se jim hodilo. Já ho měl taky pár sezon odpojené. Už jsem ho tam ale vrátil. No nic. Já jen, že jsem měl dost rozebraných motorů a nikde problém s převodovkou nebyl. Asi byla v tvém motoru nějaká výrobní vada. Přidávám 9 let starou fotku. Dobřanská třistaminutovka.
Jak odpojený , snad tam vůbec nebyl, ne? Jako jsem to měl já po opravě.
Ke konci výroby čeho? Já měl Pragu z r. 2001, a to konec výroby Pragy ED 250 nebyl. A do cestovní Jawy, odkud ten motor byl, zas vyvažovák patřil.
Jaký tedy byl problém u tolika rozebraných motorů?? Resp. proč byly rozebrané? Já u normální motorky motor nerozebírám. U Gase EC 250 jsem měnil píst po 10000 km a občas čistím váleček přívěry. To je celé rozebírání.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | Včera v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |